Begroting
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Waarom is er gefederaliseerd? Omdat er problemen waren. Die moet je begrijpen.
Waarom zijn alle unitaire partijen toen (op één na) gesplitst volgens taalgroep? Omdat er problemen waren. Die zijn er nog steeds, zoniet zouden die partijen weer allemaal naar elkaar toe gedreven worden. Dat is niet het geval.
Veel geluk dus met je dromen.
Waarom zijn alle unitaire partijen toen (op één na) gesplitst volgens taalgroep? Omdat er problemen waren. Die zijn er nog steeds, zoniet zouden die partijen weer allemaal naar elkaar toe gedreven worden. Dat is niet het geval.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Problemen zijn er om op te lossen, dus met 1 regering,zouden er al veel opgelost zijnWil. schreef: ↑29 jan 2022, 20:28Waarom is er gefederaliseerd? Omdat er problemen waren. Die moet je begrijpen.
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
meredith - Lid geworden op: 18 jan 2009, 13:57
En gaat het nu beter en vlotter dan vroeger, ik denk van niet. Feit is dat de bevolking nooit die doorgedreven federalisering gevraagd heeft. Het zijn een aantal politiekers die een deel van de mensen wijsgemaakt hebben dat alles beter zou worden. Het resultaat is er de laatste jaren.
Eendracht maakt macht
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
De bevolking niet, maar hun afgevaardigden wel. En met 2/3 meerderheid aan beide zijden voor de grondwet en binnen elke partij ook met een meerderheid.meredith schreef: ↑31 jan 2022, 14:10En gaat het nu beter en vlotter dan vroeger, ik denk van niet. Feit is dat de bevolking nooit die doorgedreven federalisering gevraagd heeft. Het zijn een aantal politiekers die een deel van de mensen wijsgemaakt hebben dat alles beter zou worden. Het resultaat is er de laatste jaren.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Als ze op kolen, hout of mazout stoken ,hebben ze er geen voordeel aan,maar wel als ze elektriciteit gebruiken want de stroomprijs wordt aangerekend aan de hoogste prijs van een gascentrale.......Vlaanderen weer het slachtoffer van Waals demagogie.
Aan een BTW verlaging op gas heeft een groot deel van Wallonië niks.
Men stookt op mazout, elektriciteit, hout of butaangas.
dus moeten ze niet moeilijk doen als er een verlaging van de GTW komt op gas, wie geen bier drinkt doet ook niet moeilijk als bij een pint bier de btw omlaag gaat
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
Ze hebben een achterpoort gevonden, om geen BTW verlaging toe te kennen,de raad van state vind dat discriminatie voor de rusthuis bewoners.....Maar voor zover ik weet was de prijs van een kamer in het rusthuis de elektriciteit,de TV was wel een extra die betalend was(ik denk 8€ per maand......
Ze vinden altijd wel een wereldvreemde dwarsligger.....
https://www.hln.be/consument/btw-verlag ... nts-anchor
Ze vinden altijd wel een wereldvreemde dwarsligger.....
https://www.hln.be/consument/btw-verlag ... nts-anchor
-
Wat denk men van maar 1 regering, de Vreg en fluvius aan de top afslanken, en het geld van El Kaouakibi terug vragen,en de bus gratis voor de gepensioneerden