Ban de islam uit het Westen
-
Ice
@voorn: voeg daar hema ook maar aan toe...ik vertik het ook om mijn geld nog in moslim-hielenlikkende zaken te spenderen...action is ook nog zoiets. Boycotten....en weet je wat nog? Hun pogingen om die vodden te lokken, werken zelfs niet: schijnheilige moslims gunnen alleen commerce aan hun eigen soort (autochtonen worden er ten andere buitengekeken of betalen duurder om hen te weren!) en daar is er inmiddels, dankzij de politiek, al veel teveel (valse) concurrentie door (zal nog veel toenemen met analfabeten die ook zaken mogen opstarten zonder enige kennis van bedrijfsbeheer!) .....dát is dan geen concurrentie, geen discriminatie, geen racisme, neen, dat heet dan 'solidariteit onder moslims'.... 
-
Ice
Godsdienstvrijheid misbruiken om zelfs als werknemer/ster in dienst van en betaald door een werkgever, 'ongelovige' klanten te schofferen, te discrimineren en racistisch te bejegenen...weer de bemoeienis van weer dezelfde 'religie' in de maatschappij - weer een schending van de scheiding tussen kerk en staat en dus schending van onze grondwet.....zo sluipend gaat het.
@jure:
@jure:
En wat heeft je ogen geopend?Ik heb jaren mij respectvol opgesteld tegen moslims
-
Silver Wolf - Lid geworden op: 08 apr 2008, 16:51
http://www.hbvl.be/cnt/dmf20170831_0304 ... rpakkingen
Klant reageert geschokt: "Lidl haalt kruisbeelden uit Griekse landschappen op verpakkingen"
"Het is een schande", reageert een verbolgen klant van Lidl, nadat hij ontdekte dat de warenhuisketen alle kruisbeelden in de Griekse landschappen op haar verpakkingen simpelweg heeft verwijderd. Lidl zelf is zich van geen kwaad bewust.
Antoine doet zijn verhaal bij RTL Info. "Het is een schande dat Lidl voor foto's op haar Griekse producten de kruisbeelden uit de landschappen wist, nochtans een deel van het landschap en de cultuur" klinkt het. Hij voegt er ook foto's bij van de verpakking van moussaka, waarop duidelijk enkele kruisjes ontbreken.

Supermarktketen Lidl ziet er in elk geval geen graten in. "Wij vermijden het gebruik van religieuze symbolen, omdat we geen enkel geloof willen uitsluiten";, reageert een woordvoerder van de van oorsprong Duitse keten bij RTL Info. "Wij zijn een bedrijf dat diversiteit respecteert en dat verklaart de samenstelling van deze verpakking."
Waarom de product managers van Lidl dan niet simpelweg gekozen hebben voor een landschap zonder religieuze gebouwen, is niet duidelijk.
BRON = HBVL
Klant reageert geschokt: "Lidl haalt kruisbeelden uit Griekse landschappen op verpakkingen"
"Het is een schande", reageert een verbolgen klant van Lidl, nadat hij ontdekte dat de warenhuisketen alle kruisbeelden in de Griekse landschappen op haar verpakkingen simpelweg heeft verwijderd. Lidl zelf is zich van geen kwaad bewust.
Antoine doet zijn verhaal bij RTL Info. "Het is een schande dat Lidl voor foto's op haar Griekse producten de kruisbeelden uit de landschappen wist, nochtans een deel van het landschap en de cultuur" klinkt het. Hij voegt er ook foto's bij van de verpakking van moussaka, waarop duidelijk enkele kruisjes ontbreken.

Supermarktketen Lidl ziet er in elk geval geen graten in. "Wij vermijden het gebruik van religieuze symbolen, omdat we geen enkel geloof willen uitsluiten";, reageert een woordvoerder van de van oorsprong Duitse keten bij RTL Info. "Wij zijn een bedrijf dat diversiteit respecteert en dat verklaart de samenstelling van deze verpakking."
Waarom de product managers van Lidl dan niet simpelweg gekozen hebben voor een landschap zonder religieuze gebouwen, is niet duidelijk.
BRON = HBVL
-
Paca - Lid geworden op: 28 sep 2006, 01:58
Als ik dit zou tegenkomen aan een kassa van eender welke winkel liet ik gewoonweg mijn boeltje staan en zou naar buiten gaan.
Na een (goede) sigaret zou ik de winkel terug binnen gaan, hetzelfde kopen maar een andere kassa kiezen.
Wie Bajiboezoekstanese regeltjes wenst uit te proberen mag dat in Bajiboezoekstan gaan doen. Ik sta al lang niet meer stom dat het uiterst rechtse gedachtegoed met de dag aan veld wint. De mensen krijgen er genoeg van geforceerd te worden hun eigen waarden achteruit te moeten stellen voor wereldvreemde ideëen en dogma's.
Om het met Louis Tobback maar eens te zeggen : "Ik trek mijn ladder op!". Dit ging toen wel over "de nieuwe spelling" ... dit is duizendmaal erger!
Na een (goede) sigaret zou ik de winkel terug binnen gaan, hetzelfde kopen maar een andere kassa kiezen.
Wie Bajiboezoekstanese regeltjes wenst uit te proberen mag dat in Bajiboezoekstan gaan doen. Ik sta al lang niet meer stom dat het uiterst rechtse gedachtegoed met de dag aan veld wint. De mensen krijgen er genoeg van geforceerd te worden hun eigen waarden achteruit te moeten stellen voor wereldvreemde ideëen en dogma's.
Om het met Louis Tobback maar eens te zeggen : "Ik trek mijn ladder op!". Dit ging toen wel over "de nieuwe spelling" ... dit is duizendmaal erger!
-
Gast
En dit moeten wij omarmen ! Om te kotsen dat dit kan gebeuren onder onze eigen kerktoren en met medewerking van.......
Het probleem zal er niet mee verdwijnen met ze uit te wijzen maar de bevoegde instanties niet in kennis stellen stoot echt tegen de borst.
http://www.hln.be/hln/nl/1265/Onderwijs ... ikel.dhtml
Het probleem zal er niet mee verdwijnen met ze uit te wijzen maar de bevoegde instanties niet in kennis stellen stoot echt tegen de borst.
http://www.hln.be/hln/nl/1265/Onderwijs ... ikel.dhtml
-
maior domus - Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06
Maar het is nog erger:Ice schreef: Als een kassier(ster) geen product wil afrekenen dat verkocht wordt door zijn/haar werkgéver voor gelijk wélke reden, dan maakt dat de werknemer/ster ongeschikt voor de job! Dit staat zelfs gelijk aan werkweigering: weigeren om een beschikbaar product af te rekenen.
Tenslotte zit de kassier/ster aan de kassa én wordt betááld om de klánten te bedienen, zij hebben NIET het récht om te bepalen welke aangeboden producten zij willen verkopen en wat niet!
Het is geweten (maar niet door vele mensen), dat islamitische verpleegsters / verplegers in ziekenhuizen weigeren hun handen te ontsmetten met het aanwezige ontsmettingsmiddel omdat daar alcohol in zit.
Dus: ONGESCHIKT voor de job!
Of zeg maar gerust: ongeschikt om in onze maatschappij te leven!
Ondank is 's werelds loon
-
Ice
Ik boycot lidl al veel langer, al van toen ze met halal prul begonnen...misschien moeten graffiti kunstenaars al de ramen van al de lidl's eens gaan bewerken met afbeeldingen van.....KRUISEN??? Of van de pedo-profeet naar voorbeeld van Charlie Hebdo?
Trouwens: ipv de kruisen op de kerken/gebouwen te verwijderen, zouden ze beter op schrijffouten controleren, de idioten, moussaka schrijf je met 2 ss-en!
Maar wát wil je? Merkel voert een holocaust uit op de autochtone Duitsers en supermarktketen lidl volgt hunne führer..heil merkel?
28 August 2017
Flüchtlingsgewalt auf Chemnitzer Stadtfest – Medien schweigen, Facebook löscht und sperrt
@MD: en wáárom protesteert daar niemand tegen? Het is niet genoeg dat de hygiëne van dat soort al te wensen overlaat zonder dat ze ook nog zieken in gevaar brengen met hun flauwekul!
Dit is onaanvaardbaar in een ziekenhuis, waar strikte hygiëne en ontsmetting van vitaal belang voor de patiënten is!
Trouwens: ipv de kruisen op de kerken/gebouwen te verwijderen, zouden ze beter op schrijffouten controleren, de idioten, moussaka schrijf je met 2 ss-en!
Maar wát wil je? Merkel voert een holocaust uit op de autochtone Duitsers en supermarktketen lidl volgt hunne führer..heil merkel?
28 August 2017
Flüchtlingsgewalt auf Chemnitzer Stadtfest – Medien schweigen, Facebook löscht und sperrt
Natuurlijk mag daarover niet en nergens bericht worden, het zou de (vervalste) herverkiezing van merkel ongeloofwaardig maken...Een enorme groep van honderden moslimmigranten heeft afgelopen weekend een groot volksfeest in de Duitse stad Chemnitz ‘opgeluisterd’ met het aanranden van vele tientallen vrouwen en meisjes, het uiten van bedreigingen, het plegen van geweld, talloze diefstallen van persoonlijk bezit, en vernielingen.
Duitse mannen probeerden de migranten tegen te houden, waardoor er twee groepen tegen over elkaar kwamen te staan en er massale vechtpartijen uitbraken. De Europese media negeerden het vrijwel compleet, en Facebook wiste 7000 berichten van getuigen die videofilmpjes en foto’s van de chaos in Chemnitz hadden geplaatst.
Daarmee geven ze moslimmigranten in heel Europa feitelijk een vrijbrief om de volgende keer nog brutaler en gewelddadiger te werk te gaan.
@MD: en wáárom protesteert daar niemand tegen? Het is niet genoeg dat de hygiëne van dat soort al te wensen overlaat zonder dat ze ook nog zieken in gevaar brengen met hun flauwekul!
Dit is onaanvaardbaar in een ziekenhuis, waar strikte hygiëne en ontsmetting van vitaal belang voor de patiënten is!
-
jure - Lid geworden op: 27 okt 2004, 11:28
Ice schreef:Godsdienstvrijheid misbruiken om zelfs als werknemer/ster in dienst van en betaald door een werkgever, 'ongelovige' klanten te schofferen, te discrimineren en racistisch te bejegenen...weer de bemoeienis van weer dezelfde 'religie' in de maatschappij - weer een schending van de scheiding tussen kerk en staat en dus schending van onze grondwet.....zo sluipend gaat het.
@jure:En wat heeft je ogen geopend?Ik heb jaren mij respectvol opgesteld tegen moslims
De musculus levator palpebrae/aponeurose en de musculus tarsalis superior
Ik geef je geen hand. Ik wil je omhelzen.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Gisterenmorgen heeft een Marokkaanse migrant in Stockholm een politieagent neergestoken. De Zweedse media noemen deze aanval 'compleet onuitgelokt'. Volgens de politie is het nog te vroeg om over de motieven van de dader te kunnen spreken. Misschien iemand die een hekel heeft aan de kleur van de politie uniformen?
Ik heb hierover niets gehoord in het nieuws op de radio.
De agent heeft de aanval overleefd.
http://www.expressen.se/nyheter/brottsc ... stockholm/
Ik heb hierover niets gehoord in het nieuws op de radio.
De agent heeft de aanval overleefd.
http://www.expressen.se/nyheter/brottsc ... stockholm/

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
frits1955 - Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48
"Ik heb hierover niets gehoord in het nieuws op de radio. "
In India, Nepal en Bangladesh worden vele miljoenen getroffen door enorme overstromingen en allicht duizenden doden- ik heb daarover nauwelijks iets gehoord in het nieuws op de radio. Houston daarentegen is al dagen het item waarmee die nieuwsuitzendingen openen. Een totaal non-event als het geleuter over Diana Spencer die 20 jaar geleden omkwam valt tot in den treure te beluisteren op de openbare zenders...Zo is het altijd wel wat.
In India, Nepal en Bangladesh worden vele miljoenen getroffen door enorme overstromingen en allicht duizenden doden- ik heb daarover nauwelijks iets gehoord in het nieuws op de radio. Houston daarentegen is al dagen het item waarmee die nieuwsuitzendingen openen. Een totaal non-event als het geleuter over Diana Spencer die 20 jaar geleden omkwam valt tot in den treure te beluisteren op de openbare zenders...Zo is het altijd wel wat.
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Mogelijk liggen die landen veel verder van ons bed dan Texas? Of misschien is het leven van een gemiddelde Indiër minder waard dan dat van een Texaan, gewoon al omdat veel Aziaten vaal vele malen herboren worden?frits1955 schreef:"Ik heb hierover niets gehoord in het nieuws op de radio. "
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Ik heb de overstromingen in Azië dagelijks horen vernoemen. Weliswaar met minder aandacht ervoor dan voor Houston. En dat Ladidi nóg prominenter in het nieuws is, is om de kijkcijfers op te krikken.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Fokke - Lid geworden op: 05 aug 2004, 11:09
Vandaag gaan méér dan een miljoen kinderen terug naar school. In het nieuws zullen de juiste verhoudingen in acht worden genomen en de helft van de zendtijd besteed worden aan de eerste schooldag van de konings- en prinsenkinderen... 
Weet dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort!