verkiezingen
-
Sjamaan Equi - Lid geworden op: 26 okt 2022, 11:43
na de verkiezingen moeten er dringend enkele ministeries worden aangepast:
Institutionele vorming en democratische vernieuwing wordt : Larie en apekool
Institutionele vorming en democratische vernieuwing wordt : Larie en apekool
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Logisch dat zijn ster tanende is als ook zijn kiezers eieren voor hun geld kiezen en de stad massaal verlaten, maar dit is geen probleem waar alleen Dewinter mee te kampen heeft. Zij die nog kunnen verlaten de grootsteden en zoeken hun heil elders maar ook hier weer zolang het duurt.Vlaams Belang heeft een probleem in Antwerpen: 100.000 euro extra om flop op 13 oktober te vermijden
Vlaams Belang heeft een probleem in Antwerpen. De ster van hun kopman Filip Dewinter is tanende én PVDA heeft er de wind in de zeilen. Om een electorale afstraffing op 13 oktober te vermijden, pompte de partij 100.000 euro in haar Antwerpse campagne. “Laat mij deze moeilijke strijd maar aangaan.”
Een trend die in 2019 al merkbaar was en er niet op verbeterd is en niet zal verbeteren zoals in vele, zoniet alle, grootsteden:
In Antwerpen zijn er voor het eerst meer inwoners met migratieachtergrond dan zonder
De stad Antwerpen heeft een historisch kantelpunt bereikt: voor het eerst zijn er meer inwoners met migratieachtergrond dan zonder. De cijfers zijn vooral beïnvloed door de jongeren. Drie kwart van de nul- tot tienjarigen heeft ouders die niet van Belgische herkomst zijn.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2019/02/25 ... -autochto/
-
frits1955 - Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48
Als je in 2019 154.000 voorkeurstemmen haalt en in 2024 minder dan 12.000 is er heel wat anders aan de hand dan alleen maar de stadsvlucht van" zijn" kiezers. Heel wat mensen laten de Winter vallen vanwege zijn veelvuldige relaties met Chinese spionnen en andere dubieuze figuren en zijn voortdurend liegen dienaangaande.Logisch dat zijn ster tanende is
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
BDW terug naar zijn A'pen, wat een geklos is dat ginds in BXL, of is het naar de buitenwereld 1 schuldige?
Daar zitten meerdere personen achter die Waal waar hij naar moet luisteren.
Daar zitten meerdere personen achter die Waal waar hij naar moet luisteren.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
frits1955 - Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48
Vooruit inwisselen voor OpenVld zou een piste kunnen zijn maar wel een onwerkbare- een regering heeft dan de kleinst mogelijke meerderheid. Als een brulboei als Dedecker dan een scheet laat in de verkeerde richting ligt de boel op zijn gat. Overigens zit je dan ook nog met een Vlaamse minderheid in de regering.
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Georges-Louis Bouchez is kop van jut.
Ik denk dat er iets hééél anders een rol speelt ...
BDW is zeer zwaar ontgoocheld , maar stelt zich nog steeds kandidaat voor het premierschap ... Waarom zegt die dat ? Vreest hij voor dat "premier" schap ?
Ik vrees dat er een stilzwijgende algemene consensus tussen alle partijen bestaat dat De Wever best geen premier wordt omwille van zijn "persoonlijkheid". De Wever heeft niet de "flair" om ons land internationaal te vertegenwoordigen ( trekt te veel smoelen en/of doet te veel aan
,
). Wedden dat Bouchez zal toegeven als hem het premierschap wordt toegezegd !
Na een Vlaamse premier De Croo is het "terug" tijd voor een Waal , een beurtrol . 
Ik denk dat er iets hééél anders een rol speelt ...
Ik vrees dat er een stilzwijgende algemene consensus tussen alle partijen bestaat dat De Wever best geen premier wordt omwille van zijn "persoonlijkheid". De Wever heeft niet de "flair" om ons land internationaal te vertegenwoordigen ( trekt te veel smoelen en/of doet te veel aan
-
twistenopdemaan - Lid geworden op: 04 aug 2019, 10:41
Bij de vorige bankencrisis zaten we 541 dagen zonder regering en kwamen we er
beter vanaf dan veel andere landen dus misschien 5 jaar zonder regering ! Maar Maxime prevot zal wel premier worden de geschiktste persoon toch
beter vanaf dan veel andere landen dus misschien 5 jaar zonder regering ! Maar Maxime prevot zal wel premier worden de geschiktste persoon toch
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
1. het dividend wordt al belast aan 30%. Niet genoeg?waarom dan niet bij de verkoop van de dividenten van een firma?
2. het gaat helemaal niet over dividenden. Het gaat over meerwaarden bij verkoop van de aandelen van het bedrijf.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.