Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!
-
Sita
07 aug 2015, 18:00
Dan zijn we met 2, hollygan
Maar dankzij de tip van chérie, heb ik nu een idee.
boswachters ???
een
bos en op het plaatje een
w achter s
-

chérie
- Lid geworden op: 16 apr 2008, 14:52
- Locatie: provincie antwerpen
07 aug 2015, 18:02
en dat is juist! (en ik die dacht: dat zien ze direct)
een vriend is als een ruwe diamant, alleen jij kan hem doen schitteren
-

chérie
- Lid geworden op: 16 apr 2008, 14:52
- Locatie: provincie antwerpen
07 aug 2015, 18:03
bah nee! je ziet het of je ziet het niet! (ik ben ook zo'n expert in simpele dingen niet te zien)

een vriend is als een ruwe diamant, alleen jij kan hem doen schitteren
-

chérie
- Lid geworden op: 16 apr 2008, 14:52
- Locatie: provincie antwerpen
10 aug 2015, 17:38
een vriend is als een ruwe diamant, alleen jij kan hem doen schitteren
-

hollygan
- Lid geworden op: 26 apr 2003, 22:38
- Locatie: __'t Soete Waesland
10 aug 2015, 20:14
'k zou zeggen "botervloot"
maar dat is niet correct, omdat "blue band" margarine is en geen boter

-

chérie
- Lid geworden op: 16 apr 2008, 14:52
- Locatie: provincie antwerpen
11 aug 2015, 08:15
en dat is heel juist!

(sorry voor die margarine, daar heb je gelijk in, maarik dacht zo ver niet na, maar het is wel degelijk botervloot

)
een vriend is als een ruwe diamant, alleen jij kan hem doen schitteren
-

chérie
- Lid geworden op: 16 apr 2008, 14:52
- Locatie: provincie antwerpen
11 aug 2015, 09:16
een vriend is als een ruwe diamant, alleen jij kan hem doen schitteren
-

hollygan
- Lid geworden op: 26 apr 2003, 22:38
- Locatie: __'t Soete Waesland
11 aug 2015, 11:40
chérie schreef:en dat is heel juist!

(sorry voor die margarine,
dank u cherie
ik wist onmiddellijk dat je botervloot bedoelde, ik weet ook wel dat "boter" de volksnaam geworden is voor allerlei soorten veredelde margarine

zoals bv blue band, becel, planta, enz
-

chérie
- Lid geworden op: 16 apr 2008, 14:52
- Locatie: provincie antwerpen
11 aug 2015, 12:23
inderdaad Sita, pausmobiel
een vriend is als een ruwe diamant, alleen jij kan hem doen schitteren
-

chérie
- Lid geworden op: 16 apr 2008, 14:52
- Locatie: provincie antwerpen
20 aug 2015, 18:15
een vriend is als een ruwe diamant, alleen jij kan hem doen schitteren
-
Sita
20 aug 2015, 20:11
levensweg ?
een weg met een wieg en een graf
van wieg tot graf = het leven
-

chérie
- Lid geworden op: 16 apr 2008, 14:52
- Locatie: provincie antwerpen
21 aug 2015, 08:52
goed gezien!

een vriend is als een ruwe diamant, alleen jij kan hem doen schitteren