Droedels

Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!
Sita

07 aug 2015, 18:00

Dan zijn we met 2, hollygan :lol:

Maar dankzij de tip van chérie, heb ik nu een idee.

boswachters ???

een bos en op het plaatje een w achter s
Sita

07 aug 2015, 18:01

Met de tweede tip weet ik het nu wel zeker :lol:

chérie
Lid geworden op: 16 apr 2008, 14:52
Locatie: provincie antwerpen

07 aug 2015, 18:02

en dat is juist! (en ik die dacht: dat zien ze direct)
een vriend is als een ruwe diamant, alleen jij kan hem doen schitteren

chérie
Lid geworden op: 16 apr 2008, 14:52
Locatie: provincie antwerpen

07 aug 2015, 18:03

bah nee! je ziet het of je ziet het niet! (ik ben ook zo'n expert in simpele dingen niet te zien) :lol:
een vriend is als een ruwe diamant, alleen jij kan hem doen schitteren

chérie
Lid geworden op: 16 apr 2008, 14:52
Locatie: provincie antwerpen

10 aug 2015, 17:38

Afbeelding
een vriend is als een ruwe diamant, alleen jij kan hem doen schitteren

hollygan
Lid geworden op: 26 apr 2003, 22:38
Locatie: __'t Soete Waesland

10 aug 2015, 20:14

'k zou zeggen "botervloot"
maar dat is niet correct, omdat "blue band" margarine is en geen boter :wink:

chérie
Lid geworden op: 16 apr 2008, 14:52
Locatie: provincie antwerpen

11 aug 2015, 08:15

en dat is heel juist! :lol: (sorry voor die margarine, daar heb je gelijk in, maarik dacht zo ver niet na, maar het is wel degelijk botervloot :oops: )
een vriend is als een ruwe diamant, alleen jij kan hem doen schitteren

chérie
Lid geworden op: 16 apr 2008, 14:52
Locatie: provincie antwerpen

11 aug 2015, 09:16

Afbeelding
een vriend is als een ruwe diamant, alleen jij kan hem doen schitteren
Sita

11 aug 2015, 10:53

Kan het een pausmobiel zijn?

de paus en een mobieltje (GSM)

hollygan
Lid geworden op: 26 apr 2003, 22:38
Locatie: __'t Soete Waesland

11 aug 2015, 11:40

chérie schreef:en dat is heel juist! :lol: (sorry voor die margarine,
dank u cherie
ik wist onmiddellijk dat je botervloot bedoelde, ik weet ook wel dat "boter" de volksnaam geworden is voor allerlei soorten veredelde margarine :wink: zoals bv blue band, becel, planta, enz

chérie
Lid geworden op: 16 apr 2008, 14:52
Locatie: provincie antwerpen

11 aug 2015, 12:23

inderdaad Sita, pausmobiel
een vriend is als een ruwe diamant, alleen jij kan hem doen schitteren

chérie
Lid geworden op: 16 apr 2008, 14:52
Locatie: provincie antwerpen

20 aug 2015, 18:15

Afbeelding
een vriend is als een ruwe diamant, alleen jij kan hem doen schitteren
Sita

20 aug 2015, 20:11

levensweg ?

een weg met een wieg en een graf
van wieg tot graf = het leven

chérie
Lid geworden op: 16 apr 2008, 14:52
Locatie: provincie antwerpen

21 aug 2015, 08:52

goed gezien! :lol:
een vriend is als een ruwe diamant, alleen jij kan hem doen schitteren