Spelletjes

ZOEKTOCHT IN ONS LANDJE

Gestart door Stan* op 21 jan 2010, 16:59 1789 berichten 255.108 keer gelezen Reageer
niavlys 03 jul 2014, 09:01 832 berichten
Het is een station, dat ziet men aan de palen en draden. Ik twijfel tussen Brugge en Mechelen. Maar ik denk Mechelen omdat Brugge zijn uurwerk vooraan heeft en niet op de zijmuur.
    Citeer
    Klaartje 03 jul 2014, 10:22 Brecht 22.997 berichten
    Geen idee..... misschien een "luchthaventje" :) :roll:
    "Een vriend is iemand, die als hij je een hand geeft eigenlijk je hart aanraakt."
    Auteur: Gabriel Garcia Marquez
      Citeer
      chérie 03 jul 2014, 11:15 provincie antwerpen 24.566 berichten
      nee, een stationnetje :lol:
      een vriend is als een ruwe diamant, alleen jij kan hem doen schitteren
        Citeer
        Klaartje 03 jul 2014, 12:15 Brecht 22.997 berichten
        Zou het Mechelen kunnen zijn ??
        "Een vriend is iemand, die als hij je een hand geeft eigenlijk je hart aanraakt."
          Citeer
          chérie 03 jul 2014, 14:04 provincie antwerpen 24.566 berichten
          Mechelen is juist! (bij mij in de buurt)
            Citeer
            chérie 04 jul 2014, 12:46 provincie antwerpen 24.566 berichten
            :lol: jaja, ik weet het wel hoor, ik was even naar boven gaan scrollen! je had de voorkeur van mechelen boven brugge! :lol:
              Citeer
              Klaartje 05 jul 2014, 09:07 Brecht 22.997 berichten
              Is dat soms niet de "Mormoonse tempel" in Merksem ???
                Citeer
                niavlys 07 jul 2014, 18:43 832 berichten
                Klaartje, als je in Brecht woont ligt de kerk vanuit Antwerpen gezien in de zuidelijke richting en jij woont meer in de noord-oostelijke richting. Maar als Chérie bij Mechelen woont moet men daar in de buurt zoeken.
                  Citeer
                  Klaartje 07 jul 2014, 21:22 Brecht 22.997 berichten
                  niavlys schreef:Klaartje, als je in Brecht woont ligt de kerk vanuit Antwerpen gezien in de zuidelijke richting en jij woont meer in de noord-oostelijke richting. Maar als Chérie bij Mechelen woont moet men daar in de buurt zoeken.
                  Maar wat wijs van jou zeg :) was alléén maar dat dit gebouw mij aan iets anders deed denken, meer niet !

Toch erg goede tip van jou hoor :D
                    Citeer
                    niavlys 11 jul 2014, 08:49 832 berichten
                    Ik zal eerst een antwoord geven over de kerk. Deze lag in St Katelijne Waver.

Dan over dit standbeeld. Ik heb dit gezien verleden jaar toen we een fietstocht gedaan hebben vanuit Veurne. Maar waar het juist ligt weet ik niet meer in elk geval in of rond Veurne. Ik ga dit eens opzoeken.
                      Citeer

Schrijf gerust een antwoord

Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.