Het is een station, dat ziet men aan de palen en draden. Ik twijfel tussen Brugge en Mechelen. Maar ik denk Mechelen omdat Brugge zijn uurwerk vooraan heeft en niet op de zijmuur.
ZOEKTOCHT IN ONS LANDJE
Geen idee..... misschien een "luchthaventje"

"Een vriend is iemand, die als hij je een hand geeft eigenlijk je hart aanraakt."
Auteur: Gabriel Garcia Marquez
nee, een stationnetje 
een vriend is als een ruwe diamant, alleen jij kan hem doen schitteren
Zou het Mechelen kunnen zijn ??
"Een vriend is iemand, die als hij je een hand geeft eigenlijk je hart aanraakt."
Mechelen is juist! (bij mij in de buurt)
Hela Chérie, had dat al als eerste geantwoord.

Chérie, als Mechelen in de buurt is dan weet je zeker waar deze kerk staat.

Is dat soms niet de "Mormoonse tempel" in Merksem ???
Fout. Heeft niets met Mormonen te maken, maar is wel een kerk. 
Klaartje, als je in Brecht woont ligt de kerk vanuit Antwerpen gezien in de zuidelijke richting en jij woont meer in de noord-oostelijke richting. Maar als Chérie bij Mechelen woont moet men daar in de buurt zoeken.
Maar wat wijs van jou zegniavlys schreef:Klaartje, als je in Brecht woont ligt de kerk vanuit Antwerpen gezien in de zuidelijke richting en jij woont meer in de noord-oostelijke richting. Maar als Chérie bij Mechelen woont moet men daar in de buurt zoeken.
Toch erg goede tip van jou hoor

Ik zal eerst een antwoord geven over de kerk. Deze lag in St Katelijne Waver.
Dan over dit standbeeld. Ik heb dit gezien verleden jaar toen we een fietstocht gedaan hebben vanuit Veurne. Maar waar het juist ligt weet ik niet meer in elk geval in of rond Veurne. Ik ga dit eens opzoeken.
Dan over dit standbeeld. Ik heb dit gezien verleden jaar toen we een fietstocht gedaan hebben vanuit Veurne. Maar waar het juist ligt weet ik niet meer in elk geval in of rond Veurne. Ik ga dit eens opzoeken.
Volgens bijgaande site zou het gelegen zijn in de Vrijheidsstraat in Oostduinkerke.
https://inventaris.onroerenderfgoed.be/woi/relict/480
https://inventaris.onroerenderfgoed.be/woi/relict/480