Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!
-
Gast
07 okt 2012, 12:37
hé hé

het zonneke schijnt, veel warmte geeft ze niet meer, maar het stemt ons toch wat vrolijker

-

Reese
- Lid geworden op: 14 mar 2012, 22:03
- Locatie: Sint-Niklaas
07 okt 2012, 15:28
Behandel uw naaste zoals je zelf behandeld wil worden.
-

klok
- Lid geworden op: 18 aug 2010, 14:50
- Locatie: kempen
-

Reese
- Lid geworden op: 14 mar 2012, 22:03
- Locatie: Sint-Niklaas
07 okt 2012, 16:56
ons Hoshiken hebben we nog niet gehoord vandaag

Behandel uw naaste zoals je zelf behandeld wil worden.
-
Gast
07 okt 2012, 17:12
Gezien dat hij samen met Silver Wolf Nietje gaat halen

om mee de bagage te dragen hé, ze is nog al geladen

-
Gast
07 okt 2012, 17:19
niet nodig dat te vertellen Hoshi'ke

dat weten we allemaal wel wat er na de pannekoek komt

en we roddelen niet zenne

ik kom net uit haar topic in het oefenforum en zag aan de foto's van SW dat ze veel hulp nodig heeft om te helpen dragen

-

davang
- Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
- Locatie: 8300 knokke-heist
07 okt 2012, 17:42
...verschieten zal ze zeker...als ze je voor de eerste maal zal zien

Wat niet al lachend kan gezegd.....
-

davang
- Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
- Locatie: 8300 knokke-heist
07 okt 2012, 18:03
alé,wat gaan we hier allemaal nog te weten komen

maar kennen kan ook van 'hier' zijn,zoals U mij kent...

Wat niet al lachend kan gezegd.....
-
Gast
07 okt 2012, 18:54
kennen jullie vlucht TB7902??? Deze komt uit Palma en zal om 19.05 uur landen in Oostende

-

davang
- Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
- Locatie: 8300 knokke-heist
07 okt 2012, 19:06
Oostende is waarschijnlijk haar vertrekpunt...als ze al zou zijn vertrokken..

had moeten vragen om haar valiezen te mogen dragen tot op eind bestemming...

Wat niet al lachend kan gezegd.....
-

Reese
- Lid geworden op: 14 mar 2012, 22:03
- Locatie: Sint-Niklaas
07 okt 2012, 21:08
Behandel uw naaste zoals je zelf behandeld wil worden.
-

Reese
- Lid geworden op: 14 mar 2012, 22:03
- Locatie: Sint-Niklaas
07 okt 2012, 21:23
morgen krijgt ze een dikke verwelkomingsknuffel, nadat ze eerst eens goed geslapen heeft

Behandel uw naaste zoals je zelf behandeld wil worden.