Kettinggesprek

Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!
Gast

07 okt 2012, 12:37

hé hé :lol: het zonneke schijnt, veel warmte geeft ze niet meer, maar het stemt ons toch wat vrolijker :lol:

Reese
Lid geworden op: 14 mar 2012, 22:03
Locatie: Sint-Niklaas

07 okt 2012, 15:28

vrolijker wordt je er wel van, daar ben ik het mee eens Tesje :D :D :D
Behandel uw naaste zoals je zelf behandeld wil worden.

klok
Lid geworden op: 18 aug 2010, 14:50
Locatie: kempen

07 okt 2012, 16:52

Tesje zal wel een zon aanbidster zijn , zoals velen onder ons Afbeelding AfbeeldingAfbeelding

Reese
Lid geworden op: 14 mar 2012, 22:03
Locatie: Sint-Niklaas

07 okt 2012, 16:56

ons Hoshiken hebben we nog niet gehoord vandaag :cry:
Behandel uw naaste zoals je zelf behandeld wil worden.
Gast

07 okt 2012, 17:08

vandaag is hij naar de luchthaven, Nietje gaan afhalen. Afbeelding
Gast

07 okt 2012, 17:12

Gezien dat hij samen met Silver Wolf Nietje gaat halen :lol: om mee de bagage te dragen hé, ze is nog al geladen :lol:
Gast

07 okt 2012, 17:19

niet nodig dat te vertellen Hoshi'ke :lol: dat weten we allemaal wel wat er na de pannekoek komt :lol: en we roddelen niet zenne :? ik kom net uit haar topic in het oefenforum en zag aan de foto's van SW dat ze veel hulp nodig heeft om te helpen dragen :lol: :lol:
Gast

07 okt 2012, 17:22

in elk geval doen jullie haar maar de groetjes :lol:

Ik ga stilaan aan het eten beginnen :lol: doeikes :D

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

07 okt 2012, 17:42

...verschieten zal ze zeker...als ze je voor de eerste maal zal zien :lol: :lol:
Wat niet al lachend kan gezegd.....

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

07 okt 2012, 18:03

alé,wat gaan we hier allemaal nog te weten komen :roll: :roll: maar kennen kan ook van 'hier' zijn,zoals U mij kent... :roll:
Wat niet al lachend kan gezegd.....
Gast

07 okt 2012, 18:54

kennen jullie vlucht TB7902??? Deze komt uit Palma en zal om 19.05 uur landen in Oostende :lol:

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

07 okt 2012, 19:06

Oostende is waarschijnlijk haar vertrekpunt...als ze al zou zijn vertrokken.. :roll: had moeten vragen om haar valiezen te mogen dragen tot op eind bestemming... :roll: :(
Wat niet al lachend kan gezegd.....
Gast

07 okt 2012, 20:19

naar huis zijn ook de club supporters :wink:

Reese
Lid geworden op: 14 mar 2012, 22:03
Locatie: Sint-Niklaas

07 okt 2012, 21:08

é Hoshi, geef ons Nietje een dikke verwelkommingsknuffel van mij :D :D :D
Behandel uw naaste zoals je zelf behandeld wil worden.

Reese
Lid geworden op: 14 mar 2012, 22:03
Locatie: Sint-Niklaas

07 okt 2012, 21:23

morgen krijgt ze een dikke verwelkomingsknuffel, nadat ze eerst eens goed geslapen heeft :D
Behandel uw naaste zoals je zelf behandeld wil worden.