Kettinggesprek

Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!

Isney
Lid geworden op: 21 mar 2012, 21:16
Locatie: In de natuur op de bergen

28 okt 2012, 14:07

en dan is er ne warme chocomelk :P hier geen zon en koud brrrrrrr !
Fijne feestdagen ! Aan iedereen wens ik een super 2013 !

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

28 okt 2012, 14:20

brrrrr...warm is het niet,maar ja 't is herfst hé...hoshinkido... :roll: :roll: zou ze soms een nieuw lief hebben..."zingen en swingen"...en "zwaaien want ''t zonneke schijnt"... :roll: :roll:
Wat niet al lachend kan gezegd.....
Gast

28 okt 2012, 14:28

schijnt hier ook :wink: en das goed voor het gemoed :D ik ga mijn berg strijk te lijf :roll: want morgen heb ik er ook geen tijd voor :?

Afbeelding
Gast

28 okt 2012, 14:33

meegeven doe je dan toch de kapstokken hé hoshi :lol: en voor wat hoort wat :lol: kom jij de bladeren in mijn tuin bijeen harken :lol: :lol:

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

28 okt 2012, 17:03

hé...zit je al in je 'nieuwe' woonst.... :roll: :roll:
Wat niet al lachend kan gezegd.....

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

28 okt 2012, 20:30

zal zijn...want het is ne rappe werker :wink:
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

28 okt 2012, 20:43

propere werker zo moet dat zijn Hoshi flink zo :lol:
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf
Gast

28 okt 2012, 23:36

flink zo :lol: ja ja flinke jongen :D

slaapwel ,ben pas thuis :oops:
Gast

28 okt 2012, 23:43

jongens :lol: en meisjes, ik trek naar mijn nestje :lol: morgen weer drukke dag :roll:

Afbeelding
Gast

29 okt 2012, 00:29

drukke dag ook voor mij meisje :lol: :lol:
Afbeelding

Doeiiiiiii Tessje :wink:
Gast

29 okt 2012, 16:38

echt hé :roll: iedereen zit hier precies in een drukke periode :D want 't is hier heel kalm :wink:
Gast

29 okt 2012, 16:51

hehe :lol: eerst kerst hoor :lol: en 't zal vlug zover zijn :roll: en dan zit jij al in je nieuwe stekje :lol:
Gast

29 okt 2012, 16:59

gat jeukt al 8O :lol: zijn het je handen niet die moeten jeuken :lol: :lol:
Gast

29 okt 2012, 17:03

en ik kijk al uit naar je housewarming-party :lol: :lol:
Gast

29 okt 2012, 17:06

worden allemaal uitgenodigd :lol: joepie :lol: