Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!
-

Isney
- Lid geworden op: 21 mar 2012, 21:16
- Locatie: In de natuur op de bergen
28 okt 2012, 14:07
en dan is er ne warme chocomelk

hier geen zon en koud brrrrrrr !
Fijne feestdagen ! Aan iedereen wens ik een super 2013 !
-

davang
- Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
- Locatie: 8300 knokke-heist
28 okt 2012, 14:20
Wat niet al lachend kan gezegd.....
-
Gast
28 okt 2012, 14:28
schijnt hier ook

en das goed voor het gemoed

ik ga mijn berg strijk te lijf

want morgen heb ik er ook geen tijd voor

-
Gast
28 okt 2012, 14:33
meegeven doe je dan toch de kapstokken hé hoshi

en voor wat hoort wat

kom jij de bladeren in mijn tuin bijeen harken

-

davang
- Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
- Locatie: 8300 knokke-heist
28 okt 2012, 17:03
hé...zit je al in je 'nieuwe' woonst....

Wat niet al lachend kan gezegd.....
-

neske
- Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
- Locatie: Vlaams Brabant
28 okt 2012, 20:30
zal zijn...want het is ne rappe werker

Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf
-

neske
- Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
- Locatie: Vlaams Brabant
28 okt 2012, 20:43
propere werker zo moet dat zijn Hoshi flink zo

Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf
-
Gast
28 okt 2012, 23:43
jongens

en meisjes, ik trek naar mijn nestje

morgen weer drukke dag

-
Gast
29 okt 2012, 16:38
echt hé

iedereen zit hier precies in een drukke periode

want 't is hier heel kalm

-
Gast
29 okt 2012, 16:51
hehe

eerst kerst hoor

en 't zal vlug zover zijn

en dan zit jij al in je nieuwe stekje
