Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!
-
Gast
12 dec 2012, 09:21
invullen van wat in die bruine enveloppe zit, dat doe ik niet graag.

-

davang
- Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
- Locatie: 8300 knokke-heist
12 dec 2012, 14:47
Wat niet al lachend kan gezegd.....
-

Isney
- Lid geworden op: 21 mar 2012, 21:16
- Locatie: In de natuur op de bergen
12 dec 2012, 17:14
Fijne feestdagen ! Aan iedereen wens ik een super 2013 !
-
Gast
13 dec 2012, 13:55
natte vis

het minste dat je ervan kan zeggen is dat hij gezond is dan

-

Isney
- Lid geworden op: 21 mar 2012, 21:16
- Locatie: In de natuur op de bergen
13 dec 2012, 15:39
gezond is dan weer goed voor je humeur

Fijne feestdagen ! Aan iedereen wens ik een super 2013 !
-
Gast
13 dec 2012, 17:23
klinkt allemaal hetzelfde

maar is niet hetzelfde

en met mijn humeur is niks mis

-

Isney
- Lid geworden op: 21 mar 2012, 21:16
- Locatie: In de natuur op de bergen
13 dec 2012, 19:59
het juiste moment is kwestie van timing ....

Fijne feestdagen ! Aan iedereen wens ik een super 2013 !
-
Gast
14 dec 2012, 17:14
timing is everything

dat is toch de titel van een liedje

maar of da waar is weet ik niet

-
Gast
14 dec 2012, 19:27
hé hoshi

zo heb ik me jou altijd voorgesteld sè

swingend en zingend

-

neske
- Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
- Locatie: Vlaams Brabant
14 dec 2012, 19:41
graag zingen? maar toch op de juiste toon zingen

Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf
-

davang
- Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
- Locatie: 8300 knokke-heist
14 dec 2012, 20:54
...zingen kon ik als de beste...maar t' publiek hoorde 't niet..

Wat niet al lachend kan gezegd.....