Kettinggesprek

Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!
Gast

12 dec 2012, 09:21

invullen van wat in die bruine enveloppe zit, dat doe ik niet graag. :wink:

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

12 dec 2012, 14:47

é... :roll: :oops: :o een triootje... 8O 8O
Wat niet al lachend kan gezegd.....

Isney
Lid geworden op: 21 mar 2012, 21:16
Locatie: In de natuur op de bergen

12 dec 2012, 17:14

Afbeelding

aankomen , in jullie dromen en fantasiën lukt alles natuurlijk... :lol: :lol: :wink:
Fijne feestdagen ! Aan iedereen wens ik een super 2013 !
Gast

13 dec 2012, 11:59

en ik denk dat vrouwen over andere dingen dromen dan mannen :lol:
Gast

13 dec 2012, 12:32

mannen in kruiken en kannen :lol: :D
Gast

13 dec 2012, 12:43

U bent steeds vroeg wakker é,ik ben een langslaper :D
Gast

13 dec 2012, 13:55

natte vis :roll: het minste dat je ervan kan zeggen is dat hij gezond is dan :lol:

Isney
Lid geworden op: 21 mar 2012, 21:16
Locatie: In de natuur op de bergen

13 dec 2012, 15:39

gezond is dan weer goed voor je humeur :wink:
Fijne feestdagen ! Aan iedereen wens ik een super 2013 !
Gast

13 dec 2012, 17:23

klinkt allemaal hetzelfde :roll: maar is niet hetzelfde :lol: en met mijn humeur is niks mis :lol:

Isney
Lid geworden op: 21 mar 2012, 21:16
Locatie: In de natuur op de bergen

13 dec 2012, 19:59

het juiste moment is kwestie van timing .... :)
Fijne feestdagen ! Aan iedereen wens ik een super 2013 !
Gast

14 dec 2012, 17:14

timing is everything :roll: dat is toch de titel van een liedje :D maar of da waar is weet ik niet :lol:
Gast

14 dec 2012, 19:16

nietje kent het mss :lol: :lol: alle gekheid op een stokje :roll: ik kwam het per ongeluk tegen :lol: maar ben zo ni thuis in 'countrymusic :lol: klinkt wel ni slecht :lol:

Timing is everything
Gast

14 dec 2012, 19:27

hé hoshi :lol: zo heb ik me jou altijd voorgesteld sè :lol: swingend en zingend :lol: :lol:

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

14 dec 2012, 19:41

graag zingen? maar toch op de juiste toon zingen :lol: :lol:
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

14 dec 2012, 20:54

...zingen kon ik als de beste...maar t' publiek hoorde 't niet.. :( :(
Wat niet al lachend kan gezegd.....