Bluft Poetin?
-
frits1955 - Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48
Ondertussen loopt Poetin met een big smile rond in zijn stulpje. Zijn grote vriend Trump heeft een geniaal plan om voor vrede te zorgen in het conflict Rusland-Oekraïne: geen "penny" meer voor Oekraïne en aangezien Oekraïne niet zonder Amerikaanse hulp kan overeind blijven zal Oekraïne het bijltje er moeten bij neerleggen en een provincie van Rusland worden.
Slecht nieuws voor de Trumpofielen op dit forum voor wie Poetin de baarlijke duivel is.
Slecht nieuws voor de Trumpofielen op dit forum voor wie Poetin de baarlijke duivel is.
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Poetin zal eisen dat de Minsk II akkoorden worden nageleefd ( ook al hebben die nu niet meer relevante inhoud) . Dat is iets anders dan van Oekraïne een Russische povincie te maken. Blijkbaar heeft de Paus dezelfde mening als Trump ...frits1955 schreef: ↑11 mar 2024, 18:21Ondertussen loopt Poetin met een big smile rond in zijn stulpje. Zijn grote vriend Trump heeft een geniaal plan om voor vrede te zorgen in het conflict Rusland-Oekraïne: geen "penny" meer voor Oekraïne en aangezien Oekraïne niet zonder Amerikaanse hulp kan overeind blijven zal Oekraïne het bijltje er moeten bij neerleggen en een provincie van Rusland worden.
Laatst gewijzigd door Fred1950 op 11 mar 2024, 18:37, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Mei 2014 ... hmmmm.... dat was een paar maanden na de illegale annexatie van de Krim, niet?
Nogal wiedes dat de burgers van UA zich verzetten tegen daden die veroordeeld werden door de internationale gemeenschap. Hoe zou je zelf zijn?
Een neo-nazi die vol ontroering in de armen valt van een jood...
Ergens is er iemand die de memo niet gekregen heeft
Nogal wiedes dat de burgers van UA zich verzetten tegen daden die veroordeeld werden door de internationale gemeenschap. Hoe zou je zelf zijn?
Een neo-nazi die vol ontroering in de armen valt van een jood...
Ergens is er iemand die de memo niet gekregen heeft

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
-
werewoef - Lid geworden op: 05 apr 2005, 17:53
MichelinN haalt hier Ons Heer bij dit topic . Awel, ik haal hier Zijn Moeke eens bij in deze draad . Naar het schijnt en waait, - Through the gravevine dus-, zou binnenkort de Paus gaan vragen aan Zelenski ; gezien hij de strijd om de souverniteit van OC toch niet kan winnen , zou vragen om zich over te geven . Deze Paus zou eens terug moeten nagaan wat O.L.Vrouw in Fatima in de het jaar 1917 aan de drie zieners met klem en duidelijk had gezeid, namelijk dat Rusland zich moest bekeren .Waarom roept de Paus niet eens Poetin en zijn dienstknecht Kyrill op het matje in het Vaticaan . Als Poetin de ring gaat kussen, weet ik niet, maar Poetin maakt wel een kruisteken in het openbaar, in de orthodoxe kerk ....
werewoef
werewoef
AMEN en AUM
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Te laat.Het Vaticaan trekt zich terug na de 'witte vlag'-blunder van paus Oekraïne
De Russische oorlog tegen Oekraïne is “onrechtvaardig” en moet eindigen, zegt de topdiplomaat van de Heilige Stoel.
Dagen nadat paus Franciscus Oekraïne had opgeroepen om met een “witte vlag” te zwaaien en te onderhandelen over een einde aan de oorlog met Rusland, kwam het Vaticaan dinsdag terug en drong er bij Moskou op aan eerst zijn “onrechtvaardige” invasie stop te zetten.
Kardinaal Pietro Parolin, de staatssecretaris van het Vaticaan en na Franciscus de hoogste functionaris, zei tegen de Italiaanse krant Corriere della Sera dat Rusland “eerst en vooral het vuren moet staken”, waarbij hij het land de “agressor” noemde en de oorlog in Oekraïne “onrechtvaardig” noemde. ”
https://www.politico.eu/article/vatican ... zelenskyy/
-
Naar verluidt zijn er in 10 regio's in Rusland explosies gehoord en is er brand gesticht in meerdere olie raffinaderijen.
Russische troepen die meevechten met UA zijn actief op RU grondgebied in de regio's Belgorod en Kursk.
De grootste raffinaderij voor primaire olie bij de LUKOIL-raffinaderij in de regio Nizjni Novgorod in Rusland is gestopt met werken na een brand veroorzaakt door een drone-aanval vanuit Oekraïne.
Deze raffinaderij ligt op meer dan 1000 km van de grens met UA en nog 200 km ten oosten van Moskou. Dat toont aan dat UA doelen tot ver in RU kan raken. Voorlopig concentreren ze zich nog op louter economische doelwitten. Poetin daarentegen haalt zijn plezier uit het bombarderen van scholen, residentiële gebouwen, ziekenhuizen en stations.
Nochtans noemt Poetin de aanslagen van UA 'terroristische aanslagen'. Waarschijnlijk zijn zijn eigen raketten louter 'verdedigend' ?
Russische troepen die meevechten met UA zijn actief op RU grondgebied in de regio's Belgorod en Kursk.
De grootste raffinaderij voor primaire olie bij de LUKOIL-raffinaderij in de regio Nizjni Novgorod in Rusland is gestopt met werken na een brand veroorzaakt door een drone-aanval vanuit Oekraïne.
Deze raffinaderij ligt op meer dan 1000 km van de grens met UA en nog 200 km ten oosten van Moskou. Dat toont aan dat UA doelen tot ver in RU kan raken. Voorlopig concentreren ze zich nog op louter economische doelwitten. Poetin daarentegen haalt zijn plezier uit het bombarderen van scholen, residentiële gebouwen, ziekenhuizen en stations.
Nochtans noemt Poetin de aanslagen van UA 'terroristische aanslagen'. Waarschijnlijk zijn zijn eigen raketten louter 'verdedigend' ?

boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Lijkt er toch 'n beetje op dat RU vol verraad zit, het corrupte komt tevoorschijn.
Die vlieger die neergestort is zal ook wat negatief nieuws zijn : https://www.telegraaf.nl/video/15074300 ... stort-neer
Die vlieger die neergestort is zal ook wat negatief nieuws zijn : https://www.telegraaf.nl/video/15074300 ... stort-neer
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
Die Russische mama probeert haar kleuter te indoctrineren. Ze toont de kandidaten voor de verkiezingen, maar de kleine wil niet weten van de 'voorkeurkandidaat' van mama.

Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Als het Westen nu ook nog gereed is dan kunnen ze na de Russische verkiezingen eraan beginnen. Of gaan ze wachten tot na de Amerikaanse verkiezingen.Rusland 'klaar' voor een kernoorlog, beweert Poetin
“We hebben ze de hele tijd bij ons, voortdurend in een staat van gevechtsgereedheid”, zegt de president, verwijzend naar de kernwapens van Moskou.
De Russische president Vladimir Poetin beweerde in zijn laatste sabel-ratelende opmerkingen dat het Kremlin “klaar” is voor een nucleaire oorlog met het Westen.
“Vanuit militair-technisch oogpunt zijn we natuurlijk klaar”, zei Poetin in een woensdag gepubliceerd interview met de Russische staatsmedia , toen hem werd gevraagd of zijn land voorbereid was op een nucleaire oorlog. "We hebben ze de hele tijd bij ons, voortdurend in een staat van gevechtsgereedheid."
De opmerkingen van Poetin komen in de week van de Russische presidentsverkiezingen, die de autocraat vrijwel gegarandeerd zal winnen om zijn vijfde ambtstermijn veilig te stellen.
https://www.politico.eu/article/russia- ... mir-putin/
-
Je kunt de tegenstander militair afmaken. Dat kan nucleair, maar het kan ook conventioneel.
Een tweede optie is om hem economisch te versmachten. Dat gaat trager en geeft de tegenstrever ook geen excuus in de trant van 'zij hebben de eerste a-bom gegooid, dus gooien wij terug'. Tegen piranha's kun je je ook niet verdedigen met een harpoen die je gebruikt om op walvissen te jagen.
De Oekraïners hebben gisteren verscheidene olieraffinaderijen aangevallen en in brand geschoten. Dat zijn beten van een piranha.
Een tweede optie is om hem economisch te versmachten. Dat gaat trager en geeft de tegenstrever ook geen excuus in de trant van 'zij hebben de eerste a-bom gegooid, dus gooien wij terug'. Tegen piranha's kun je je ook niet verdedigen met een harpoen die je gebruikt om op walvissen te jagen.
De Oekraïners hebben gisteren verscheidene olieraffinaderijen aangevallen en in brand geschoten. Dat zijn beten van een piranha.

Hoe weet jij dat? Omdat ze er niks van zeggen?
Olie is hun levensader. Die werd geraakt en zal nog herhaaldelijk worden geraakt aangezien de aanpak van UA daarop gericht is sinds januari van dit jaar.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.