Waar en wanneer heb je dat gerucht over Trump gehoord? Ik vermoed dat dit niet het geval is.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Onze e-cards zijn vernieuwd! Stuur een kaartje voor een verjaardag, als bedankje of zomaar. Bekijk de e-cards

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Ik had niet direct een reden om te twijfelen over die uitspraak, die kwam tijdens Ter Zake van gisteren uit de mond van de Amerika correspondent van de VRT. (Björn Soenens)

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Wat zijn 50 drone aanvallen ? Gaat dat over 50 drones die elk één bom kunnen droppen of zichzelf als bom gebruiken ? Of kan een drone meerdere springtuigen meedragen ? In het eerste geval is een aanval met 50 drones dan toch een een bescheiden stootje. Toen de UK bommenwerpers Dresden gingen bestoken waren die wel met meer dan 50 en die konden veel meer brandbommen droppen.Oekraïne voerde vannacht zeker 50 droneaanvallen uit in Rusland: beelden tonen hoe oliedepot in lichterlaaie staat
Elke drone is één bom , het zijn dus op afstand geleide kamikaze vliegtuigjes.
Wist ik niet
Dat doen ze ook. Sommigen types doen mits wat kleine aanpassingen ( camera i.p.v. springlading ) aan terreinverkenning. Het zijn dus inderdaad vliegende bommen naar het idee van de V1 van de Duiters in WOII. De raketten zijn dan weer gesofisticeerde V2's ....
Geef eens een voorbeeld van zo een geval ? Ge bedoelt toch niet het speelgoed dat vertikaal met vier schroefjes opstijgt en waaraan de Oekraïners een mortiergranaat hangen en laten vallen.
Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.