Bluft Poetin?
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Goed gezien, kannibaal. Het is 100% Stalin wat we hier zien gebeuren. De Goelach Archipel - nieuwe druk.De kannibaal schreef: ↑25 apr 2022, 12:52(...)
Tot slot, het trekt helemaal niet op Hitlers praktijken, of zijt gij ondertussen de gaskamers vergeten?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
De kannibaal - Lid geworden op: 01 mei 2015, 18:25
Mijnheer Wil punt, even naast de kwestie, maar ik krijg er een punthoofd van: Welke wimpel wappert er naast het Vlaamse Goud in Uw onderschrift? Google weet er geen raad mee. Ik heb al gezocht tussen de winpels van de hoog-begaafden, de ambtenaren, de schoolvossen, de haarklovers, de betweters, de komma neukers.............nergens niet een treffer te bespeuren.Wil. schreef: ↑25 apr 2022, 13:40Goed gezien, kannibaal. Het is 100% Stalin wat we hier zien gebeuren. De Goelach Archipel - nieuwe druk.De kannibaal schreef: ↑25 apr 2022, 12:52(...)
Tot slot, het trekt helemaal niet op Hitlers praktijken, of zijt gij ondertussen de gaskamers vergeten?
Spot-aan op de minder begaafde. Verlicht deze kleine garnaal.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Dat is eerder al uitgelegd. Voor de langslapers: lees het hier

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Het blauwe bandje om de arm van een extreem rechtse Azov milicien.De kannibaal schreef: ↑25 apr 2022, 15:42....Welke wimpel wappert er naast het Vlaamse Goud in Uw onderschrift? ....
Laatst gewijzigd door Fred1950 op 25 apr 2022, 18:44, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Wat gaat diene pipo nog allemaal uitvinden....?
HLN:
“Het Westen probeert Russische journalisten te vermoorden”, zegt Poetin
https://www.hln.be/buitenland/het-weste ... ~a495a9cb/
HLN:
“Het Westen probeert Russische journalisten te vermoorden”, zegt Poetin
https://www.hln.be/buitenland/het-weste ... ~a495a9cb/
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Ik heb onzen blauwe premier toch iets horen zeggen van 800 miljoen........Fred1950 schreef: ↑25 apr 2022, 12:54Dit zijn geen militaire uitgaven. De federale "koopt" dat materiaal en "geeft" dat gratis aan Zelensky , tenzij die hebberige kleuter dat zou terugbetalen. Ons leger levert misschien wat verourderde stocks en zorgt eventueel voor het transport ervan, maar voor de rest is ons eigen leger geen partij.
https://www.hln.be/nieuws/ons-land-belo ... ~ae044e6b/
België laat niemand in de steek, alleen zijn ze de oudjes in de rusthuizen vergeten ........
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
Inderdaad 800 miljoen , en die 100 miljoen voor wapens waarover ik het zelf had komt er nog eens bovenop. Bij die 800 miljoen zit waarschijnlijk ook de opvang van de Oekraïners in ons eigen land ( bouw van containerwoningen , steun aan de gezinnen waar ze opgevangen worden , en dergelijke ... )tokkio schreef: ↑25 apr 2022, 18:11Ik heb onzen blauwe premier toch iets horen zeggen van 800 miljoen........Fred1950 schreef: ↑25 apr 2022, 12:54Dit zijn geen militaire uitgaven. De federale "koopt" dat materiaal en "geeft" dat gratis aan Zelensky , tenzij die hebberige kleuter dat zou terugbetalen. Ons leger levert misschien wat verourderde stocks en zorgt eventueel voor het transport ervan, maar voor de rest is ons eigen leger geen partij.
https://www.hln.be/nieuws/ons-land-belo ... ~ae044e6b/
België laat niemand in de steek, alleen zijn ze de oudjes in de rusthuizen vergeten ........
-
De Antonov vliegtuigen zijn van Ukraïnse makelij hé Fred.......Fred1950 schreef: ↑24 apr 2022, 15:09Er is zonet een vrachtvliegtuig met zeer zware militaire rommel vanuit Ierland in Aczernie ( Polen ) geland. Aczernie ligt op ongeveer 100 km van Lviv in Oekraïne. De Russen gaan hun werk hebben ...( het cynische ervan is dat het vrachtvliegtuig een Antonov is - Russische techniek )
-
De roots van de Antonov vliegtuigen ligt in Novosibirsk. In 1952 werd het hoofdkwartier naar Kiev verplaatst. Wat was het verschil tussen Rusland en Oekraïne voor het uiteenvallen van de USSR ? Géén , en ook geen verschil tussen levenwijze en geaardheid van de bevolking in beide regio's. Het Antonov 124 ontwerp ( 1982 ) stamt nog uit de USSR periode, dus vóór het uiteenvallen van USSR in de jaren '90. Viktor Tolmachev was een Rus , geen Okraïner , en hoofdontwerper van de Antonov 124 en het nog grotere broertje Antonov 225.Charlie Maru schreef: ↑25 apr 2022, 20:37De Antonov vliegtuigen zijn van Ukraïnse makelij hé Fred.......Fred1950 schreef: ↑24 apr 2022, 15:09Er is zonet een vrachtvliegtuig met zeer zware militaire rommel vanuit Ierland in Aczernie ( Polen ) geland. Aczernie ligt op ongeveer 100 km van Lviv in Oekraïne. De Russen gaan hun werk hebben ...( het cynische ervan is dat het vrachtvliegtuig een Antonov is - Russische techniek )
-
Met uw redenering zou de Saturnus V - raket dan een Duits ontwerp moeten zijn......Fred1950 schreef: ↑25 apr 2022, 21:16De roots van de Antonov vliegtuigen ligt in Novosibirsk. In 1952 werd het hoofdkwartier naar Kiev verplaatst. Wat was het verschil tussen Rusland en Oekraïne voor het uiteenvallen van de USSR ? Géén , en ook geen verschil tussen levenwijze en geaardheid van de bevolking in beide regio's. Het Antonov 124 ontwerp ( 1982 ) stamt nog uit de USSR periode, dus vóór het uiteenvallen van USSR in de jaren '90.Charlie Maru schreef: ↑25 apr 2022, 20:37De Antonov vliegtuigen zijn van Ukraïnse makelij hé Fred.......Fred1950 schreef: ↑24 apr 2022, 15:09Er is zonet een vrachtvliegtuig met zeer zware militaire rommel vanuit Ierland in Aczernie ( Polen ) geland. Aczernie ligt op ongeveer 100 km van Lviv in Oekraïne. De Russen gaan hun werk hebben ...( het cynische ervan is dat het vrachtvliegtuig een Antonov is - Russische techniek )
-
Toch iets waar Wernher Von Braun de leiding over had , en soms tot groot ongenoegen van de Amerikanen die hem te perfectionistisch vonden. Er is nooit een Saturnus V bij een operationele vlucht ontploft - de Spaceshuttle's daarentegen ... van problemen met de keramische tegels die loskwamen tot de rampen met Challenger en Columbia. Aan alles denken bij een ontwerp en niets aan het toeval overlaten of gokken , dat is het geheim van top-technologie.Charlie Maru schreef: ↑25 apr 2022, 21:22.....
Met uw redenering zou de Saturnus V - raket dan een Duits ontwerp moeten zijn......![]()
-
Om Putin nog wat hoger den boom in te jagen.....
HLN:
Lokale media: Finland en Zweden vragen in mei lidmaatschap NAVO aan
https://www.hln.be/buitenland/lokale-me ... ~ae61bcdc/
HLN:
Lokale media: Finland en Zweden vragen in mei lidmaatschap NAVO aan
https://www.hln.be/buitenland/lokale-me ... ~ae61bcdc/