Bluft Poetin?
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Is er enig verband tussen zich communist noemen en pro-Poetin zijn ? Is er nog enig verband tussen het orthodoxe Marxcisme en het agressieve kapitlsisch en neo-koloniallistisch handelen van de Chinezen ?
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Oekraïne heeft, corrupt zoals ze waren en nog zijn in alle gelederen, gekozen voor het Westen gewoon omdat ze meer te bieden hadden. En bij wie meer heeft kan men meer halen. De lobbyisten van de EU waren beter dan de lobbyisten van Rusland en daar konden deze laatsten niet tegen op. De hoogste bieder wint.
Als je dan weigert om je meerdere te erkennen dan krijg je een situatie waarin we nu en al sedert 2014 zitten.
Dan kan men nog tot op sint-juttemis palaveren over het al dan niet democratisch gehalte, rusland bood te weinig.
Als je dan weigert om je meerdere te erkennen dan krijg je een situatie waarin we nu en al sedert 2014 zitten.
Dan kan men nog tot op sint-juttemis palaveren over het al dan niet democratisch gehalte, rusland bood te weinig.
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Dat heeft het volk niet gedaan .... en dus is de keuze van die volksvetegenwoordigers pure volksverlakkerij.
In de VS zijn communisten "verboten !" ( of ze geraken op basis van één of ander duistere beschuldiging achter de tralies ) Niemand kan er dus op stemmen ...Wil. schreef: ↑21 sep 2024, 10:29....
Jouw gezever van 'ik als communist' pakt geen verf en wel hierom: als er bijna geen kandidaten waren die zich als communist verkiesbaar stelden, en als er van die weinigen nog minder verkozen werden, dan betekent dit dat het volk hen niet lust! Gesnapt? Dat is hoe een democratische verkiezing werkt.
....
Vergeet ook de dreigementen niet van Verhofstadt "we gaan Oekraïne sanctioneren , tenzij ge het huidige regime omver werpt , en dan gaan we u helpen". Dat zijn LETTERLIJKE uitspraken geweest op de MaIdan barricade. https://www.youtube.com/watch?v=wZa0E3eZwj0 Verhofstadt is de enige liberaal die volmondig en zonder scrupules de bedoeling van de EU liberalen heeft verwoord , al de rest zwijgt over hoe ze van Oekraïne een wingewest willen maken.
Laatst gewijzigd door Fred1950 op 21 sep 2024, 12:39, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Dat wist men al in 2019 dat Verhofstadt en zijn medelobbyist kolen op het vuur aan het gooien waren. Volksmenners (voor de EU) pur sang.door Fred1950 » 13 minuten geleden
Vergeet ook de dreigementen niet van Verhofstadt "we gaan Oekraïne sanctioneren , tenzij ge het huidige regime omver werpt , en dan gaan we u helpen". Dat zijn LETTERLIJKE uitspraken geweest op de MaIdan barricade. https://www.youtube.com/watch?v=wZa0E3eZwj0
Dit zei hoogleraar internationale betrekkingen en veiligheid Rob de Wijk in 2019.
https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/227265 ... ie-in-kiev
Natuurlijk uitspraken (de Wijk) van een vatnik
-
Uittreksel uit dat artikel :Dicksy schreef: ↑21 sep 2024, 12:39Dat wist men al in 2019 dat Verhofstadt en zijn medelobbyist kolen op het vuur aan het gooien waren. Volksmenners (voor de EU) pur sang.door Fred1950 » 13 minuten geleden
Vergeet ook de dreigementen niet van Verhofstadt "we gaan Oekraïne sanctioneren , tenzij ge het huidige regime omver werpt , en dan gaan we u helpen". Dat zijn LETTERLIJKE uitspraken geweest op de MaIdan barricade. https://www.youtube.com/watch?v=wZa0E3eZwj0
Dit zei hoogleraar internationale betrekkingen en veiligheid Rob de Wijk in 2019.
https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/227265 ... ie-in-kiev
Natuurlijk uitspraken (de Wijk) van een vatnik.
De dag na van Baalens bezoek aan Kiev vluchtte president Janoekovitsj naar Moskou. Vorige maand werd hij in Kiev bij verstek veroordeeld tot 13 jaar cel voor hoogverraad, omdat hij Rusland om militaire steun verzocht. De afzetting van Janoekovitsj werd door Moskou als een 'coup' beschouwd. Kort daarna annexeerde Rusland de Krim en verleende het militaire steun aan de separatisten in Oost-Oekraïne.
Wat toont dat Wil-punt zijn riedeltje foute info bevat

Janoekovitsj vetrok pas de dag na de toespraak van Verhofstadt en Baaiens , en dat o.a. op "aanraden" van de Poolse ambassadeur in Kiev. Dat gesprek is ooit getoond geweest op de VRT.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Dat klopt en bovendien heeft die bieder zijn broedervolk voordien al twee keer bedrogen. Dát is waarschijnlijk nog het zwaarst wegend element in die keuze pro Westen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Je ontkent de essentie van de westerse democratie: zij die door het volk worden afgevaardigd, spreken in hun naam.
Je bent inderdaad een communist van de oude slag. Terug naar je mottenballendoos!

In 'jongens en wetenschap' zul je daar inderdaad niets over te weten komen.Fred1950 schreef: ↑21 sep 2024, 12:22In de VS zijn communisten "verboten !" ( of ze geraken op basis van één of ander duistere beschuldiging achter de tralies ) Niemand kan er dus op stemmen ...Wil. schreef: ↑21 sep 2024, 10:29....
Jouw gezever van 'ik als communist' pakt geen verf en wel hierom: als er bijna geen kandidaten waren die zich als communist verkiesbaar stelden, en als er van die weinigen nog minder verkozen werden, dan betekent dit dat het volk hen niet lust! Gesnapt? Dat is hoe een democratische verkiezing werkt.
....
Je bent op het vlak van algemene politieke kennis toch echt in de middeleeuwen blijven hangen, hé Fred.
De 'Communist Party USA' (CPUSA) bestaat al een eeuw. Maar net zoals in UA moeten de Amerikanen er niet van weten. Als jij daar zou wonen, dan zou jij jezelf verkiesbaar kunnen stellen zonder in de gevangenis te belanden. De grondwet garandeert jou die vrijheid.

socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Is er enig verband tussen zich communist noemen en pro-Poetin zijn ? Is er nog enig verband tussen het orthodoxe Marxcisme en het agressieve kapitlstisch en neo-koloniallistisch handelen van de Chinezen ?
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
-
Janoekovitsj is gevlucht "in de nacht van 21 op 22 februari". Als het vóór middernacht was, dan klopt mijn 'riedeltje' helemaal. Als het om kwart over middernacht was, dan heb jij 100% gelijk, Fred.Fred1950 schreef: ↑21 sep 2024, 14:01Uittreksel uit dat artikel :
De dag na van Baalens bezoek aan Kiev vluchtte president Janoekovitsj naar Moskou. Vorige maand werd hij in Kiev bij verstek veroordeeld tot 13 jaar cel voor hoogverraad, omdat hij Rusland om militaire steun verzocht. De afzetting van Janoekovitsj werd door Moskou als een 'coup' beschouwd. Kort daarna annexeerde Rusland de Krim en verleende het militaire steun aan de separatisten in Oost-Oekraïne.
Wat toont dat Wil-punt zijn riedeltje foute info bevat
Maar maakt die paar uur verschil ook maar één sikkepit uit voor de waarheid van het verhaal?
Uit een publicatie van Yale University:
Het belangrijkste was dat het parlement op 22 februari, nadat was vastgesteld dat Janoekovitsj 's nachts naar Oost-Oekraïne was gevlucht, besloot hem uit zijn ambt te ontheffen omdat hij zijn grondwettelijke plichten had verwaarloosd. Ook werden er vervroegde presidentsverkiezingen gepland voor 25 mei.
Ook Chatgpt bevestigt uitdrukkelijk dat zijn vlucht plaatsvond in de nacht van 21 op 22 februari.

ChatGPT bevestigt ook mijn nieuw uitgevonden woord "graaigebroed".
( en zo zie je nog maar eens waar Wil-punt allemaal naar opkijkt ....
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Da's al den 2de......
HLN:
Gigantische explosie na Oekraïense aanval op Russisch wapendepot in Krasnodar
Oekraïne heeft twee wapendepots in het zuiden en het westen van Rusland getroffen. Eén ervan zou één van de grootste opslagplaatsen voor munitie in Rusland zijn. Het is ook een belangrijk knooppunt voor de logistiek van het Russische leger, claimt het Oekraïense leger zaterdag.
https://www.hln.be/buitenland/kijk-giga ... ab0423211/
HLN:
Gigantische explosie na Oekraïense aanval op Russisch wapendepot in Krasnodar
Oekraïne heeft twee wapendepots in het zuiden en het westen van Rusland getroffen. Eén ervan zou één van de grootste opslagplaatsen voor munitie in Rusland zijn. Het is ook een belangrijk knooppunt voor de logistiek van het Russische leger, claimt het Oekraïense leger zaterdag.
https://www.hln.be/buitenland/kijk-giga ... ab0423211/
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
Het systeem zoekt op het internet naar de gegevens waarnaar je vraagt. Mijn vraag was of het de nacht van 21 op 22 feb. was, of de daaropvolgende nacht. Ik kreeg bevestiging van wat ik geschreven heb.
Ik zou me even terugtrekken in het knutselhok als ik jou was, Fred.

'k Zal eens verkondigen dat Hitler drie teelballen had. Wedden dat ChatGPT daarin trapt ?