Bluft Poetin?
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Zonder onze stroom kunnen ze niet in hun tesla rijden. Zonder hun tesla kunnen ze niet op zoek naar Chinese vrijwilligers voor de vleesmolens. Zonder die Chinese vrijwilligers geen kans om de Russen uit Oekraïne te drijven.
Uit solidariteit dus hopen dat de zon hier elke dag schijnt en de windmolens op volle kracht blijven draaien, dan heeft de overtollige stroom die op het net gezet wordt toch nog iets positief.
Uit solidariteit dus hopen dat de zon hier elke dag schijnt en de windmolens op volle kracht blijven draaien, dan heeft de overtollige stroom die op het net gezet wordt toch nog iets positief.
-
Komaan Kim, vertel eens iets nieuw. Iets wat nog niet gedaan wordt/werd.Haal Noord-Koreaanse troepen nu uit Poetins oorlog, waarschuwt Seoul Moskou
Zuid-Korea ontbood de Russische gezant om te protesteren tegen de deelname van Pyongyang aan de oorlog tegen Oekraïne.
"Wij veroordelen Noord-Korea's illegale militaire samenwerking, inclusief het sturen van troepen naar Rusland, in de krachtigste bewoordingen," zei de eerste vice-minister van Buitenlandse Zaken van Zuid-Korea, Kim Hong Kyun, in een persbericht , waarin hij opriep tot een "onmiddellijke terugtrekking" van de troepen.
De minister waarschuwde de Russische ambassadeur Georgiy Zinoviev dat Seoul zal reageren door "alle beschikbare middelen in samenwerking met de internationale gemeenschap te mobiliseren voor alle handelingen die de kernbelangen van Zuid-Korea bedreigen."
https://www.politico.eu/article/north-k ... oscow-war/
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Poetin heeft een paar weken geleden een wet laten goedkeuren die toelaat dat Russische troepen Noord-Korea gaan bijstaan als N-K wordt aangevallen. Belangrijker: de afspraak geldt ook in omgekeerde richting. Daarom zitten die Noord-Koreanen daar: ze zijn de eerste toepassing van die overeenkomst.
Dat is een goede zaak voor Poetin: wanneer die Noord-Koreanen sneuvelen in de oorlog, dan kraait daar geen haan naar. Niet in Korea, maar nog veel minder in RU. Er komen geen RU moeders op straat om te vragen waar hun zonen gebleven zijn; ze vragen niet waarom die jongens niet even weg mogen van het front en waarom ze niet de taken toegewezen krijgen die beloofd waren toen ze opgevorderd werden of tekenden voor het leger.
Of er nu een paar duizend paardenvliegen verdelgd worden, of Noord-Koreanen, dat is de laatste vraag die in Poetin zijn kop opkomt. Voor Kim Jong Un is het gewoon een manier om in de internationale pers vernoemd te worden.
Dat is een goede zaak voor Poetin: wanneer die Noord-Koreanen sneuvelen in de oorlog, dan kraait daar geen haan naar. Niet in Korea, maar nog veel minder in RU. Er komen geen RU moeders op straat om te vragen waar hun zonen gebleven zijn; ze vragen niet waarom die jongens niet even weg mogen van het front en waarom ze niet de taken toegewezen krijgen die beloofd waren toen ze opgevorderd werden of tekenden voor het leger.
Of er nu een paar duizend paardenvliegen verdelgd worden, of Noord-Koreanen, dat is de laatste vraag die in Poetin zijn kop opkomt. Voor Kim Jong Un is het gewoon een manier om in de internationale pers vernoemd te worden.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Niemand beweert dat er een probleem is voor die twee heerschappen.
Dat Poetin en Kim zich niets aantrekken van het leven van jonge mensen, spreekt boekdelen.
Het toont aan dat die twee rakkers de incarnatie zijn van wat de meest mensen 'het kwaad' noemen.
Dat Poetin en Kim zich niets aantrekken van het leven van jonge mensen, spreekt boekdelen.
Het toont aan dat die twee rakkers de incarnatie zijn van wat de meest mensen 'het kwaad' noemen.

Het probleem ligt bij Oekraïne. Terwijl Rusland manschappen kan blijven aanvullen deserteren ze in Oekraïne bij de vleet, verstoppen ze zich of vluchten naar het buitenland waar men kan. Daarom maakt men zich zo druk om die N-Koreanen die Rusland komen versterken.
Als die 12.000 N-Koreanen de Russische verliezen moeten gaan dekken kan men zich de vraag stellen wat die gepubliceerde Russische verliezen (door het Westen) voor waarde hebben. Dan is 12.000 een druppel op een hete plaat en goed voor max. een halve maand strijd en zullen er meer N-Koreanen (moeten) volgen.
Als die 12.000 N-Koreanen de Russische verliezen moeten gaan dekken kan men zich de vraag stellen wat die gepubliceerde Russische verliezen (door het Westen) voor waarde hebben. Dan is 12.000 een druppel op een hete plaat en goed voor max. een halve maand strijd en zullen er meer N-Koreanen (moeten) volgen.
-
Het probleem ligt daar omdat Poetin het probleem heeft gecreëerd. Zonder de brutale militaire invasie in dit soevereine land was er in Oekraïne geen probleem. Althans, geen probleem van die orde.

"Komaan Kim, vertel eens iets nieuw."

-
Diezelfde Willy VD op 17/2/22, dat was 7 dagen voor de militaire invasie door Rusland:
Woensdag zou het Russische leger volgens de Amerikaanse regering Oekraïne aanvallen. Wat zoals dat gaat probleemloos wordt overgenomen door de klassieke media. Zij het dat men het niet al te fors durfde uit te drukken. De vrees zich nog maar eens ongeloofwaardig te tonen was er immers groot. De reputatie van de media is al zo barslecht.
Het werd echter niets behalve dan dat het Russisch ministerie van Defensie aankondigde dat een deel van de militaire oefeningen voorbij zijn en die troepen naar hun kazernes terugkeerden. Waarop een bitse Amerikaanse president Joe Biden zoals te verwachten was dat allemaal leugens noemde en stelde dat juist het omgekeerde aan het gebeuren was. Zeker is dat de VS hier logen.
Willy VD gedraagt zich daar (en op vele, vele andere plaatsen) als de koorknaap van Poetin die maar wát graag iets negatiefs over het Westen schrijft en Poetin als een verstandig leider portretteert.
Die grapjas plaatste er dit plaatje bij:

'Met Sint-Juttemis'
In het Engels zeggen ze: "That didn't age well"
Clown.
Woensdag zou het Russische leger volgens de Amerikaanse regering Oekraïne aanvallen. Wat zoals dat gaat probleemloos wordt overgenomen door de klassieke media. Zij het dat men het niet al te fors durfde uit te drukken. De vrees zich nog maar eens ongeloofwaardig te tonen was er immers groot. De reputatie van de media is al zo barslecht.
Het werd echter niets behalve dan dat het Russisch ministerie van Defensie aankondigde dat een deel van de militaire oefeningen voorbij zijn en die troepen naar hun kazernes terugkeerden. Waarop een bitse Amerikaanse president Joe Biden zoals te verwachten was dat allemaal leugens noemde en stelde dat juist het omgekeerde aan het gebeuren was. Zeker is dat de VS hier logen.
Willy VD gedraagt zich daar (en op vele, vele andere plaatsen) als de koorknaap van Poetin die maar wát graag iets negatiefs over het Westen schrijft en Poetin als een verstandig leider portretteert.
Die grapjas plaatste er dit plaatje bij:

'Met Sint-Juttemis'
In het Engels zeggen ze: "That didn't age well"
Clown.

Als men de kernzaken filtert uit het artikel kan men deze verifiëren in de Westerse pers. Men moet het natuurlijk wel willen doen.
Zijn persoonlijke visie die hij hierbij geeft is een logisch gevolg van de puntjes te verbinden op de momenteel heersende gebeurtenissen. Dat men hier niet mee akkoord gaat en vasthoudt aan de eigen visie is ook een normale reactie.
Maar iemand het verwijt geven van koorknaap van Poetin te zijn toont wel aan dat het heel ongemakkelijk nieuws is dat hij brengt en leunt waarschijnlijk dichter aan bij het verloop van de gebeurtenissen dan men wil erkennen of inzien.
-
Ja? Even checken:nieuws dat hij brengt, leunt waarschijnlijk dichter aan bij het verloop van de gebeurtenissen dan men wil erkennen
De woorden van de Willy één week vóór de feiten:
7 dagen later werd alles duidelijk.
Afserveren, die argumenten van W. VD.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.