Bluft Poetin?
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Gewoon , eventjes een "peephole" maken
-----------------------------------------------------
Toch allemaal heel raar. In 2014 was er een staatstgreep omwille van de toetreding tot de EU. Over dergelijke toetreding wordt er helemaal niet eens meer gesproken , het gaat nu allemaal over de toetreding tot de NAVO. Verkleutering of hersenschade door Covid , wie gaat het zeggen.
En IEDEREEN is al de aanleiding van dat conflict , moedwillig of niet , totaal vergeten.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Het volk heeft de poging tot machtsgreep van Janoekovitsj uitgevoerd, NIET omwille van 'toetreding tot de EU', want daar was geen sprake van, maar wél omwille van het niet ondertekenen van de beslissing van het parlement om een ASSOCIATIEVERDRAG met de EU aan te gaan.
Als nuance helemaal ontbreekt, dan krijg je nepinformatie. Die techniek wordt vaak door Russen gebruikt en vanzelfsprekend ook door de vatniks hier bij ons.
Deze factchecker grijpt dan in

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Neen. Een associatieverdrag of toetreding zijn héél verschillende zaken.
Watt en Volt is ook niet hetzelfde, maar "het gaat toch over elektriciteit, hé?"
Iedereen ziet nu weer welk spelletje jij hier speelt.

boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Bij een grens heb je dikwijls een niemandsland, wie wil er nu A bommen ed vlak naast je bed en evtl wat pesterijen.
Chinese soldaten in UA zou dan wel mogen van die Rus.
Chinese soldaten in UA zou dan wel mogen van die Rus.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Poetin heeft al geuit dat hij niet akkoord gaat met West-Europese boots on the ground in Oekraïne , wel Afrikanen of Aziaten ( en dat kunnen dan ook bvb. Indiers zijn ). Het is toch van oudsher een gebruik dat men VN-troepen inzet om iets in het oog te houden , waarom deze keer dan ook niet.
-
Geef de Oekraïners het wapentuig dat hen beloofd was, dan lossen zij het probleem voor ons op.
Landen die willen en ook kúnnen, vechten dan mee aan de zijde van UA. Ik denk aan de Balten, de Polen, de Britten en ook de Fransen.
Landen die willen en ook kúnnen, vechten dan mee aan de zijde van UA. Ik denk aan de Balten, de Polen, de Britten en ook de Fransen.

Het gebouw van het Instituut voor Precisiecomputertechniek vatte vlam in Moskou. De brand heeft al een oppervlakte van 1.500 vierkante meter in as gelegd. Het dak en de muren van het instituut zijn ingestort.
Het Instituut draagt bij aan de oorlog tegen Oekraïne.
Wie of wat het bedrijf heeft in brand gezet, is nog niet bekend. Blijkbaar werd een zoemend geluid in de lucht opgemerkt kort voor de brand uitbrak ...
Het Instituut draagt bij aan de oorlog tegen Oekraïne.
Wie of wat het bedrijf heeft in brand gezet, is nog niet bekend. Blijkbaar werd een zoemend geluid in de lucht opgemerkt kort voor de brand uitbrak ...

3 dagen geleden al gebeurd:
Het grootste oliepompstation van het Caspian Pipeline Consortium op Russisch grondgebied, Kropotkinskaya, is (tijdelijk) uitgeschakeld na aanvallen met drones die vanuit UA werden gestuurd.
Het grootste oliepompstation van het Caspian Pipeline Consortium op Russisch grondgebied, Kropotkinskaya, is (tijdelijk) uitgeschakeld na aanvallen met drones die vanuit UA werden gestuurd.

socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Het ziet ernaar uit dat Drones op heel korte termijn zijn uitgegroeid tot één van de meest efficiënte wapenq/ Hoeveel drones met militaire slagkracht kan België inzetten ? UA is beter af met eenvoudige zelf gemaakte drones dan met gekregen aftandse F 16.
Voorlopig kunnen drones nog geen kleine nucleaire bommetjes uitwerpen ??
Voorlopig kunnen drones nog geen kleine nucleaire bommetjes uitwerpen ??
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus