Bluft Poetin?
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Je eindigt je dwaas gekal met een drogredenering ter grootte van een huis: 'het gebouw was een hoofdkwartier wellicht'Hadden de Oekraïners de Russische grens niet overschreden was Sumy voor de Russen een onbekend stadje.
Waarom zouden de Russen trouwens twee dure raketten afschieten om puur wat bevolking te treffen ? Die bevolking heeft geen enkel strategische waarde. Wat wel kan is dat het gebombardeerde appartementsblok een hoofdkwartier was , en dan is het een militair doel ...
Hoe belachelijk durf jij jezelf maken?? Jij bezit blijkbaar nul komma nul intellectuele fierheid of verantwoordelijkheid.
Rusland bombardeert al meer dan 3 jaar steden die op vele honderden kms van het front liggen.
Lviv in het westen, Odessa in het zuiden, Poltava - waar niemand ooit had van gehoord - in centraal Oekraïne enzovoort.
Om te zakken tot jouw intellectueel peil van oneerlijkheid, moet de onderste verdieping uitgebroken worden zodat we naar niveau -3 kunnen ipv slechts naar de parkeergarage op -2.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Ik hoef echt niks te doen: je zet jezelf om de haverklap te kijk als iemand die enkel foute redeneringen ontplooit, die de praat van Poetin hier verspreidt en die de feiten niet kent.
Ik leg er enkel nog even de loep op, zodat werkelijk iedereen doorheeft hoe jouw hoofd in elkaar zit. Batterijdampen richten schade aan, zoveel is duidelijk.
Ik leg er enkel nog even de loep op, zodat werkelijk iedereen doorheeft hoe jouw hoofd in elkaar zit. Batterijdampen richten schade aan, zoveel is duidelijk.

Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Iemand die wat nadenkt ziet in dat ik meer gelijk haal dan jou met je schimperij.Wil. schreef: ↑14 apr 2025, 11:35Ik hoef echt niks te doen: je zet jezelf om de haverklap te kijk als iemand die enkel foute redeneringen ontplooit, die de praat van Poetin hier verspreidt en die de feiten niet kent.
-
Zo denkt men er niet over. De tweede raket is bedoeld om doel te treffen moest de eerste neergehaald geweest zijn , waarbij men er vanuit gaat dat de luchtafweer niet zo snel kan reageren op de tweede dan op de eerste ( herladen en dergelijke toestanden ).
De Oekraïners zouden al lang moeten weten dat er bijns steeds twee raketten worden afgevoerd , dat is al verschillende keren voorgevallen. Dus moeten ze 10 minuten wachten vooraleer reddingswerken te starten, De doden vallen sowieso niet meer te redden.
-
Vatnikpraat van het zuiverste gehalte.
De Russen passen de zgn. 'double tap' toe. Dat is een militaire tactiek waarbij twee opeenvolgende aanvallen bewust met enige tijd tussenruimte worden uitgevoerd, met de specifieke bedoeling om na de eerste aanval die zich richt op het primaire doelwit een tweede aanval te laten volgen daarna. Vaak gericht op de hulpverleners en omstaanders die zijn toegesneld om de slachtoffers van de eerste aanval te helpen.
Het doel van deze tactiek?
a) maximaal effect qua dodental: door mensen aan te vallen die zich verzamelen na de eerste explosie, wordt het dodental verhoogd en wordt chaos vergroot.
b) terreurpsychologie: Het creëert angst en ontmoedigt hulpverlening. Als mensen weten dat er mogelijk een tweede aanval komt, zullen ze minder snel hulp verlenen of zich bij het doelwit begeven.
Een 'double tap' aanval wordt door veel mensenrechtenorganisaties als een oorlogsmisdaad beschouwd, vooral als de tweede aanval gericht is op medisch personeel of burgers omdat die aanpak de Geneefse Conventies schendt, waarin staat dat hulpverleners en gewonden bescherming verdienen.
Dat is waarom ik al eerder heb geschreven: Rusland is een terroristenstaat.

En ik schreef : "Iemand die wat nadenkt ziet in dat ik meer gelijk haal dan jou met je schimperij."
Burgers doden heeft geen strategische waarde. Al wie omkomt of gewond geraakt "buiten dat gebouw" en de schade rond dat gebouw ( bvb. die brandende auto's ) is collateral damage. Poetin is Netanyahu niet die van een genocide niet vies is ...
( en nu ga ik een beetje aan de carrosserie van mijn old-timer prutsen , tot straks
)
Burgers doden heeft geen strategische waarde. Al wie omkomt of gewond geraakt "buiten dat gebouw" en de schade rond dat gebouw ( bvb. die brandende auto's ) is collateral damage. Poetin is Netanyahu niet die van een genocide niet vies is ...
( en nu ga ik een beetje aan de carrosserie van mijn old-timer prutsen , tot straks
-
Die 'nadenkers' mogen hier hun vinger eens opsteken. Ik denk dat ik niet ver moet kunnen tellen om ze allemaal bij elkaar te hebben."Iemand die wat nadenkt ziet in dat ik meer gelijk haal dan jou met je schimperij."
Terreur. Dat woord is verboden binnen de vatnikclub.
Wanneer willekeurig burgerdoelen worden getroffen (kindertuintjes - materniteiten - stations - marktplaatsen) dan is het enige doel terreur zaaien. Poetin is de hoofdterrorist.
Wat wij moeten doen, is bijdragen aan de economische ineenstorting van Rusland. Dat kan over enkele weken of over enkele maanden plaatsvinden. We spreken niet meer over jaren.
Het geld is op. Inflatie raast door het land. Niemand is bereid om het land van de ondergang te redden. De bedrijven die economische waarde zouden kunnen leveren, worden gedwongen om materiaal te maken dat vervolgens wordt vernietigd (in de oorlog). Goed bezig
Blijven toezien op de sancties, zoals vorige week Estland - een kleine staat slechts - één van de shadow fleet tankers van Rusland aan de ketting heeft gelegd.

-
Herlees dan ook mijn antwoord maar eens.

boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Grote krantentitels om de kleine lettertjes weg te duwen. Wat zit daar meer achter: een maffia-vergadering omdat Zelensky niet baas is in zijn land, geen controle. Of iets anders te verbergen.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
twistenopdemaan - Lid geworden op: 04 aug 2019, 10:41
Niemand stelt de vraag waarom dit eigenlijk nodig is? De NAVO is zwaar gefinancierd en bewapend. Geen enkel land, geen enkele alliantie komt zelfs maar in de buurt. De EU alleen al spendeert meer dan 2% van het gezamenlijk bbp aan defensie. Dat is meer dan dubbel zoveel als Rusland, en meer als Rusland en China samen. Nu wil men dit bedrag quasi verdubbelen?! Gewoon waanzinnig. En het angstige volk slikt het maar terwijl bespaard wordt op pensioenen en zorg en belastingen stijgen.
Spinnst du oder was