Klimaat
-
voorn - Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
In Spanje hebben de vrouwen daar een goedkoper atribuut voor;
Is wat uit de mode geraakt
En een natte handdoek in de zon werkt als een ijkast.
Rond je drinkbus, in je nek of op je vissers parraplu.
We moeten besparen om Oekriene te helpen.
En een natte handdoek in de zon werkt als een ijkast.
Rond je drinkbus, in je nek of op je vissers parraplu.
We moeten besparen om Oekriene te helpen.
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
In Spanje ben je niet beschut met zo'n eenmalig goedkoop plastieken parasol tegen de zon, de uv komt erdoor. Dat moet ene van zeil- of tentdoek zijn.
Natuurlijk heb je dan van die slimmen met factor 50 zonnecreme op hun lijf onder dat plastik ding.
En zo blijft men bezig.
Als men nu even die tgv wat verder getrokken had tot aan het perron, dan konden de deuren open. Die vrachtlokomotieven die hebben soms 40 wagons bij, of is't allemaal gecomputeriseerd. Sorry u moet dood, de computer is heilig.
Natuurlijk heb je dan van die slimmen met factor 50 zonnecreme op hun lijf onder dat plastik ding.
En zo blijft men bezig.
Als men nu even die tgv wat verder getrokken had tot aan het perron, dan konden de deuren open. Die vrachtlokomotieven die hebben soms 40 wagons bij, of is't allemaal gecomputeriseerd. Sorry u moet dood, de computer is heilig.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
Fazal - Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00
Tuurlijk, dat remt de opwarming af. We voelen toch goed het verschil tussen eergisteren en vandaag ...!?
Alhoewel ..., op zeker moment, begon de motor van mijn koelkast te smelten, en mijn ijsjes ... waren ook naar de vaantjes. Het was eigenlijk àllemaal naar de vaantjes.
En wie dàt, niet gelooft, die zal ik dan wel iets anders 'trachten' wijs te maken.
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Al de koude aan de voorkant komt er als warmte aan de achterkant terug uit.
Ge moet een vierkant gat maken in de buitenmuur en daarin de achterkant van de diepvries schuiven ( aan de zijkanten goed dicht metselen
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Zo gaat de manipulatie van de burger in zijn werk: de technische directeur van CNN - een linkse zender - praat zijn mond voorbij terwijl hij met een verborgen camera wordt opgenomen.
Na Trump helpen buiten te werken, was het de Covid-treurnis die moest ingelepeld worden en nu is het de beurt aan het langetermijnproject: de mensen verzuipen in de nieuwsberichten over bosbranden, overstromingen enz. En alles natuurlijk verbinden met de opwarming van de aarde.
Pavlov in actie. Audibac heeft het hier al overduidelijk aangetoond.
Na Trump helpen buiten te werken, was het de Covid-treurnis die moest ingelepeld worden en nu is het de beurt aan het langetermijnproject: de mensen verzuipen in de nieuwsberichten over bosbranden, overstromingen enz. En alles natuurlijk verbinden met de opwarming van de aarde.
Pavlov in actie. Audibac heeft het hier al overduidelijk aangetoond.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
voorn - Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Ook met de kerncentrales wat schrik aangejaagd
Iedereen in die branche weet als ge mogelijkheid hebt; hoe ge die uitlaat temperatuur kunt laten zakken binnen 1/2 uur.En weer volle capaciteit gaan.
Met de koelwater inlaattemperatuur zelf kun je niks aan veranderen; die problemen daardoor blijven bestaan
Iedereen in die branche weet als ge mogelijkheid hebt; hoe ge die uitlaat temperatuur kunt laten zakken binnen 1/2 uur.En weer volle capaciteit gaan.
Met de koelwater inlaattemperatuur zelf kun je niks aan veranderen; die problemen daardoor blijven bestaan
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
In Spanje hebben de vrouwen daar een goedkoper atribuut voor;
En een natte handdoek in de zon werkt als een ijkast.Dat doen de vrachtwagen chauffeurs al jaren,voor dat ze airco in de truck hadden![]()
het nadeel is reumatiek,maar dat weet men pas bij het ouder worden
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Mijn grondwaterput stond al sinds mei zo goed als droog ( op die 30 jaar dat die er ligt is dat nog nooit gebeurd ) en sinds gisteren kan ik weer op een min of meer normale manier water oppompen. Zeer raar ...
Ik denk dat er eerder één of ander zware bouwwerk gestopt is met water uit hun ondergrond te pompen ( misschien de werken aan het Gentse Sint-Pieterstation of boeren die het opgegeven hebben om grondwater op te pompen ).