Bluft Poetin?
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Het zal eerder dit zijn: een olie-depot brandt nu al twee dagen achter elkaar nadat UA het pompstation Kaleikino in de Volga regio van Tatarstan heeft aangepakt. Die plaats ligt op 1200 km van de grens van UA.
Dat pompstation voorziet de Druzhba pijplijn. Die werd door de Russen zelf per vergissing gebombardeerd en ze laat nu geen olie meer naar Hongarije en Slovakije stromen
De plaats waar de pijplijn geraakt werd, ligt op het grondgebied van UA waar de Russen niet bij kunnen. De idioot Orban en zijn tweeling Fico eisen nu dat UA die pijplijn zou herstellen want anders blokkeren ze de €90 miljard van de EU voor UA.
Om duidelijk te maken aan die twee oenen dat het gedaan is, heeft UA het pompstation aangevallen met goed resultaat.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Hoe zwaar wegen de verliezen (gesneuvelden) van de Russen als je vergelijkt met alle andere conflicten waarbij ze betrokken raakten?
Deze oorlog kost hen meer mensenlevens dan alle andere oorlogen bij elkaar sinds 1950
Deze oorlog kost hen meer mensenlevens dan alle andere oorlogen bij elkaar sinds 1950

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.