Bluft Poetin?
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Paar dagen geleden stond hij al in brand.......
https://www.hln.be/buitenland/kijk-russ ... ~aa3a1f65/
https://www.hln.be/buitenland/kijk-russ ... ~aa3a1f65/
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
De onnozelaars in Moskou zijn weer in vorm: Finland gaat in het kader van zijn Navo-lidmaatschap toelaten dat kernwapens op het grondgebied worden gestationeerd.
De reactie van het kremlin: “Wij hebben deze verklaringen gezien, die leiden tot een escalatie van de spanningen op het Europese continent (…) Door kernwapens op zijn grondgebied te stationeren, begint Finland ons te bedreigen. En als Finland ons bedreigt, zullen wij de nodige maatregelen nemen”, zei Kremlinwoordvoerder Dmitri Peskov tijdens zijn dagelijkse persbriefing.
Hebben ze er al ooit bij stilgestaan dat Rusland door de aanwezigheid van A-wapens op hun grondgebied al tientallen jaren lang Finland bedreigt, het buurland waarmee RU een 1200 km lange grens heeft?
Zouden ze daar beginnen te snappen dat die "escalatie"
het gevolg is van hun onwettige militaire inval in UA, waardoor ze de Navo een stuk dichterbij hebben gebracht en de grens met de Navo-landen hebben verdubbeld?
De reactie van het kremlin: “Wij hebben deze verklaringen gezien, die leiden tot een escalatie van de spanningen op het Europese continent (…) Door kernwapens op zijn grondgebied te stationeren, begint Finland ons te bedreigen. En als Finland ons bedreigt, zullen wij de nodige maatregelen nemen”, zei Kremlinwoordvoerder Dmitri Peskov tijdens zijn dagelijkse persbriefing.
Hebben ze er al ooit bij stilgestaan dat Rusland door de aanwezigheid van A-wapens op hun grondgebied al tientallen jaren lang Finland bedreigt, het buurland waarmee RU een 1200 km lange grens heeft?
Zouden ze daar beginnen te snappen dat die "escalatie"

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Wat de Russen kunnen, dat kunnen wij ook, dachten de Oekraïners.
Een kamikaze drone heeft een Russische Ka-27-helikopter geraakt toen deze probeerde te landen op een olieplatform in de Zwarte Zee.
De Ka-27 zal moeten gedepanneerd worden, want hij ligt in stukken en brokken op het platform.
Een kamikaze drone heeft een Russische Ka-27-helikopter geraakt toen deze probeerde te landen op een olieplatform in de Zwarte Zee.
De Ka-27 zal moeten gedepanneerd worden, want hij ligt in stukken en brokken op het platform.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.