Brand in Bilzen
-
Prima Vera - Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10
En blijkbaar heb jij moeilijkheden met het lezen van : brandstichting is niet goed te praten. Zoals voordien al opgemerkt trek jij graag woorden uit hun context en geeft er een eigen draai aan! Succes en ga zo verder maar niet meer met mij. Mensen die moedwillig mijn woorden uit hun context trekken of woorden of ideeën in mijn mond willen leggen die ik niet uitgesproken heb, wel die liggen er uit.
-
meredith - Lid geworden op: 18 jan 2009, 13:57
Er is geen enkele reden om brandstichting en dan nog bij nacht in een woonkern te begrijpen, laat staan goed te praten. Al degenen hier en op andere forums die voortdurend tekeer gaan tegen migranten of allochtonen in het algemeen zijn medeschuldig. Al eens nagedacht welke ramp daar vermeden is? Stel dat de brandweer niet tijdig verwittigd was en de brand overgeslagen was naar de woningen er rond ? Midden in de nacht als de mensen slapen ! Diegenen die daar de dagen en weken ervoor de gemoederen zijn gaan ophitsen zonder echte reden moeten zwaar gestraft worden,. Er moet zeer dringend opgetreden worden in Vlaanderen tegen al die fascistische haat , deze brandstichting is meer dan een brug te ver .
Eendracht maakt macht
-
frits1955 - Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48
Als men met zijn eigen woorden geconfronteerd wordt is dat lastig voor sommigen blijkbaar. Maar misschien kunnen jullie collectief wat boekverbrandingen organiseren, een razzia hier of daar. Begrijpelijk toch.
Voor de gierders onder ons: ga eens kijken bij onze vriend Bolsonaro. Legale brandstichting a volonté, honderden vierkante kilometers.
Voor de gierders onder ons: ga eens kijken bij onze vriend Bolsonaro. Legale brandstichting a volonté, honderden vierkante kilometers.
-
maior domus - Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06
Correct!
De mensen zijn de tsunami van economische migranten spuug- en spuugzat.
Ze brengen criminaliteit mee, en moeten levenslang door ons onderhouden worden.
En binnenkort komen hun gezinnen over, vrouwen die niet willen integreren en een hele rist koters. Want zich vermenigvuldigen, is hun grote hobby.
En dat allemaal ten koste van onze zieken en onze oudjes in de rusthuizen, die hier wél levenslang hebben bijgedragen aan onze sociale kassen.
Onze mensen worden niet meer gehoord, hun angsten en zorgen worden straal genegeerd.
Dat men ten einde raad naar brandstichting grijpt, is niet meer legaal, maar lag volledig in de lijn der verwachtingen.
Dat die eigenares nu glimmend van trots verklaart dat ze nog meer gemotiveerd is om die gelukzoekers eieren onder hun gat te schuiven (voor haar eigen gewin), is pervers.
Wat zij doet is enkel de onrust verder oppoken.
Ondank is 's werelds loon
-
En over brandstichtingen gesproken.
Werden de TIENTALLEN kerken die dit jaar in Frankrijk al afgebrand zijn, zo breed uitgesmeerd in de pers?
NEE, want dan komt men uit bij de dadergroep die door de overheid en de gutmenschen beschermd wordt.
Of waren het allemaal spontane zelfontbrandingen?
Zoals de Notre dame zekers?
Werden de TIENTALLEN kerken die dit jaar in Frankrijk al afgebrand zijn, zo breed uitgesmeerd in de pers?
NEE, want dan komt men uit bij de dadergroep die door de overheid en de gutmenschen beschermd wordt.
Of waren het allemaal spontane zelfontbrandingen?
Zoals de Notre dame zekers?
-
gast43 - Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50
Moet alleen eens vergelijking maken met een hotel of asielcentrum
Of die in orde zijn volgens de wetgeving . Als zelfstandige moet je niet 100% in orde zijn maar 200% !!
Vraag u dan ook eens af hoelang staat dit al leeg , en dan ineens wordt daar gebruik van gemaakt !!
Of die in orde zijn volgens de wetgeving . Als zelfstandige moet je niet 100% in orde zijn maar 200% !!
Vraag u dan ook eens af hoelang staat dit al leeg , en dan ineens wordt daar gebruik van gemaakt !!
-
meredith - Lid geworden op: 18 jan 2009, 13:57
Zal ik eens een ander verhaal vertellen ? Hier 2 straten verder is een middelgrote supermarkt met eigen beenhouwerij en traiteur. Al meer dan 2 jaar werken daar 2 syrische jongens samen met de beenhouwer.Die jongens zijn beleefd, vriendelijk altijd bereid om te helpen en spreken een aardig mondje vlaams Jarenlang heeft de directie gezocht naar hulp voor de beenhouwerij, zonder resultaat. En voor de mierenneukers die denken dat die mannen geen varkensvlees durven snijden, forget it. In de namiddag werken zij samen met de dames van de traiteurafdeling en die zijn meer dan tevreden met hun vrolijke collega's. En NIEMAND maakt er een probleem van als die jongens tijdens hun pauze 5 minuten in afzondering gaan om te bidden.maior domus schreef: ↑13 nov 2019, 07:47Correct!
De mensen zijn de tsunami van economische migranten spuug- en spuugzat.
Ze brengen criminaliteit mee, en moeten levenslang door ons onderhouden worden.
En binnenkort komen hun gezinnen over, vrouwen die niet willen integreren en een hele rist koters. Want zich vermenigvuldigen, is hun grote hobby.
En dat allemaal ten koste van onze zieken en onze oudjes in de rusthuizen, die hier wél levenslang hebben bijgedragen aan onze sociale kassen.
Onze mensen worden niet meer gehoord, hun angsten en zorgen worden straal genegeerd.
Dat men ten einde raad naar brandstichting grijpt, is niet meer legaal, maar lag volledig in de lijn der verwachtingen.
Dat die eigenares nu glimmend van trots verklaart dat ze nog meer gemotiveerd is om die gelukzoekers eieren onder hun gat te schuiven (voor haar eigen gewin), is pervers.
Wat zij doet is enkel de onrust verder oppoken.
Eendracht maakt macht
-
meredith, u haalt de uitzonderingen aan die de regel bevestigen.
Ik ken persoonlijk ook vriendelijke en werklustige islamieten, welke hier geboren zijn, een gezin hebben en die (voor zover we dat kunnen inschatten) goed geïntegreerd zijn in onze maatschappij.
In de lokale supermarkt waar ik regelmatig ga, heeft de eigenaar er ook een punt van gemaakt om aangepaste immigranten tewerk te stellen. Zij spreken vrij goed Nederlands en zijn steeds vriendelijk tegenover de klanten.
Helaas spreken we hier dan steeds over witte raven, in die massa islamieten en gelukzoekers die onze samenleving verpesten en hun eigen gemeenschap een slechte reputatie bezorgen.
En het is die massa, ballast voor onze maatschappij, die de mensen spuugzat zijn.
Onze draagkracht is overschreden, en de overheid blijft maar doorgaan met nieuwkomers in onze nek te duwen!
Ze gaan aan het roven en verkrachten, ouders en kinderen die onze taal niet machtig zijn, trekken het onderwijsniveau omlaag ten koste van ons eigen volk, onze huizen in de stedelijke ghetto's dalen in waarde, ze krijgen voorrang bij het toekennen van een sociale woning, ze maken voortdurend rel over onze tradities en gebruiken, enz.
Enfin, dat is de realiteit waarover men niet mag spreken.
Ik ken persoonlijk ook vriendelijke en werklustige islamieten, welke hier geboren zijn, een gezin hebben en die (voor zover we dat kunnen inschatten) goed geïntegreerd zijn in onze maatschappij.
In de lokale supermarkt waar ik regelmatig ga, heeft de eigenaar er ook een punt van gemaakt om aangepaste immigranten tewerk te stellen. Zij spreken vrij goed Nederlands en zijn steeds vriendelijk tegenover de klanten.
Helaas spreken we hier dan steeds over witte raven, in die massa islamieten en gelukzoekers die onze samenleving verpesten en hun eigen gemeenschap een slechte reputatie bezorgen.
En het is die massa, ballast voor onze maatschappij, die de mensen spuugzat zijn.
Onze draagkracht is overschreden, en de overheid blijft maar doorgaan met nieuwkomers in onze nek te duwen!
Ze gaan aan het roven en verkrachten, ouders en kinderen die onze taal niet machtig zijn, trekken het onderwijsniveau omlaag ten koste van ons eigen volk, onze huizen in de stedelijke ghetto's dalen in waarde, ze krijgen voorrang bij het toekennen van een sociale woning, ze maken voortdurend rel over onze tradities en gebruiken, enz.
Enfin, dat is de realiteit waarover men niet mag spreken.
-
Prima Vera - Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10
En NIEMAND maakt een probleem van zo'n zaken. Die mannen/vrouwen werken gewoon zoals ieder ander. Maar jij begint nu weer ineens helemaal anders hé 'voor de mierenneukers ....' . Wel Meredith het gaat hem daar niet over hé !!! Je moet iets op zijn plaats zetten en niet zo maar over iets anders beginnen. Er zijn genoeg restaurants waar 'anders-taligen' en 'niet-vlamingen' of 'niet-belgen' werken of het restaurant bezitten. Et alors? Zegt iemand daar iets over? Nee jij begint daar over.Zal ik eens een ander verhaal vertellen ? Hier 2 straten verder is een middelgrote supermarkt met eigen beenhouwerij en traiteur. Al meer dan 2 jaar werken daar 2 syrische jongens samen met de beenhouwer.Die jongens zijn beleefd, vriendelijk altijd bereid om te helpen en spreken een aardig mondje vlaams Jarenlang heeft de directie gezocht naar hulp voor de beenhouwerij, zonder resultaat. En voor de mierenneukers die denken dat die mannen geen varkensvlees durven snijden, forget it. In de namiddag werken zij samen met de dames van de traiteurafdeling en die zijn meer dan tevreden met hun vrolijke collega's. En NIEMAND maakt er een probleem van als die jongens tijdens hun pauze 5 minuten in afzondering gaan om te bidden.
-
Ja, ik weet wel waar u op doelt, E.T.
Maar u slaat de bal wel mis hoor.
Beter lezen: nergens heb ik daar geschreven dat ik met EasyJet vlieg.
Noch Ryanair, noch EasyJet kunnen mij bekoren.
Als ik het over beter aangeschreven maatschappijen heb, bedoel ik nog beter.
Maar eigenlijk is uw opmerking hier totaal niet terzake in dit topic.
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
En hier ga ik u in tegenspreken. Ik veronderstel dat u met ‘ze’ die massa islamieten en gelukzoekers bedoelen die onze samenleving verpesten en in massa’s binnen komen.maior domus schreef:
.....ze maken voortdurend rel over onze tradities en gebruiken, enz.
Misschien moet u toch eens proberen iets verder te kijken. Het zijn net die uitzonderingen die onze taal spreken, hier werken, integreert zijn en dergelijke meer die voortdurend rel maken over onze tradities en gebruiken.
Kijk naar al diegene die zaniken over die zwarte pieten, onze koloniaal verleden, gebruikte taal in het Afrika museum, kruisbeelden enz...enz...Allemaal spreken ze de Nederlandse taal, zijn ze hier al dan niet geboren en werken ze hier. Zijn dit dan geen witte raven? Misschien toch eens nadenken over die term ‘witte raven.’
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Mijn opmerking is een verwijzing naar het opdelen van de mensen in goeie en slechte en uw misprijzen voor sommige groepen.
En je moet eens kijken wat voor volk er in- of uitstapt op een Ryanair vliegtuig. Zegt ook veel hoor.
Laatst gewijzigd door E.T. op 13 nov 2019, 11:54, 3 keer totaal gewijzigd.