politiegeweld
-
LievenL - Lid geworden op: 20 nov 2019, 14:21
Beter lezen, die kleine is een Belg van Guinese ouders. Guinea dus, en wel degelijk een Belg, ja.tokkio schreef: ↑18 aug 2020, 17:49Die kleine komt van Ghana of Haïti heb ik gelezen.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/08/14 ... ijgelaten/
-
benq - Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
Of SpacecakeHobo schreef: ↑20 aug 2020, 17:05"Wijsneuzen"kunnen even deze site bezoeken...
https://www.cbdolie.nl/cannabisolie/
Of ook hier hun kennis wat bijschaven...
https://hennepplaza.com/product/hanf-na ... lie-500ml/
Waar o.a. te lezen staat....
Hennepzaadolie is de meest rijke bron aan onverzadigde vetzuren
en bevat de perfecte ratio (3:1) van omega 6 en omega 3 vetzuren.
De olie van Hanf & Natur is vrij van cholesterol en verstevigt tegelijkertijd het celmetabolisme
en het immuniteitssysteem.![]()
EINDE CITAAT
En als dit nu niet stilaan volledig "OFF-topic" is, weet ik het ook niet meer...
Salut en de wind vanachter![]()
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen 
-
Fazal - Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00
Heeft met zijn 'verkregen' Belgische nationaliteit niks te maken.LievenL schreef: ↑21 aug 2020, 07:52Beter lezen, die kleine is een Belg van Guinese ouders. Guinea dus, en wel degelijk een Belg, ja.tokkio schreef: ↑18 aug 2020, 17:49Die kleine komt van Ghana of Haïti heb ik gelezen.
Het is een gewelddadige smeerlap, en het is nu eender van waar- of van wie hij is!
-
LievenL - Lid geworden op: 20 nov 2019, 14:21
Dat heeft er juist heel veel mee te maken.Fazal schreef: ↑21 aug 2020, 16:34Heeft met zijn 'verkregen' Belgische nationaliteit niks te maken.LievenL schreef: ↑21 aug 2020, 07:52Beter lezen, die kleine is een Belg van Guinese ouders. Guinea dus, en wel degelijk een Belg, ja.tokkio schreef: ↑18 aug 2020, 17:49Die kleine komt van Ghana of Haïti heb ik gelezen.
Het is een gewelddadige smeerlap, en het is nu eender van waar- of van wie hij is!
Als ik hier lees dat men met halve waarheden en feiten van horen zeggen de maatschappij wil herinrichten met veel bravoure en straffe klap, doet mij dat aan bepaalde momenten in de geschiedenis denken. Toen waren bewijzen of feiten ook van geen tel of belang.
Daarom nog eens: beter lezen en niet roepen en tieren dat het weer eens...
Hier hangen veel racisten rond, het is om schrik van te krijgen. Van een kiezel een molensteen maken.
Het is zo gemakkelijk om op voorhand al conclusies te trekken, het is vooral laf.
-
Trekken wij op voorhand conclusies ...???
Hebben we met die gastjes soms al veel goede ervaringen gehad???
NEEN!!! De echte racisten dien je bij hen te zoeken, niet bij ons!
Ze bijten in de hand die hen voedt!
En ja, dàt ..., is pas om schrik van te krijgen!
En nòg meer van die jongeren, eender van waar, en van wie ze zijn.
Ze zetten het er gewoon niet meer bij.
Feit is dat dàt soort 'gevaarlijke' jongeren, steeds jonger en jonger zijn.
Straks spreken we niet meer van gevaarlijke jongeren, maar van gevaarlijke kleuters!
-
voorn - Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Is dit van een kiezel een molensteen maken?
Een 12 en 13 jarige plegen GEWAPENDE overval.
Of dit nu zwarten, witte of groene zijn maakt niet uit
Dit is onrustwekkend;Hoe is het zover gekomen???
Een 12 en 13 jarige plegen GEWAPENDE overval.
Of dit nu zwarten, witte of groene zijn maakt niet uit
Dit is onrustwekkend;Hoe is het zover gekomen???
Laatst gewijzigd door voorn op 22 aug 2020, 11:42, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ice
Wij worden al JAREN racisten genoemd als wij vinden dat ook allochtone/zwarte criminelen moeten gestraft worden voor hun gepleegde misdaden.LievenL schreef: ↑21 aug 2020, 21:40Dat heeft er juist heel veel mee te maken.
Als ik hier lees dat men met halve waarheden en .....
Toen waren bewijzen of feiten ook van geen tel of belang.
Daarom nog eens: beter lezen en niet roepen en tieren dat het weer eens...
Hier hangen veel racisten rond, het is om schrik van te krijgen. Van een kiezel een molensteen maken.
Het is zo gemakkelijk om op voorhand al conclusies te trekken, het is vooral laf.
Hier heb je wat halve waarheden:
De huidskleur misbruiken en racisme roepen om hun misdaden te minimaliseren en te verdoezelen en dan van ne zwarte ghanees ne belg maken, omdat ie toevallig een belgisch paspoort uit de snoepdoos kreeg om de belgen te kunnen stigmatiseren, dát is pas laf.
Gij loopt jaren achter......want blijkbaar heb je ook geen weet van de oververtegenwoordiging van Bélgen in de gevangenissen?
Dat zijn dan wél 70% gekleurde, vreemde criminelen met dat vodje papier waarop 'belg' staat..
En nog steeds blijft de leugenpers allochtone criminelen en zelfs terroristen belgen noemen, zelfs al moorden ze uit motivatie voor hun uitheemse ideologie, islam - hoe absurd is dat wel!
Alsof een katholieke belgische burger aanslagen zou plegen voor het uitheems bijgeloof islam...bespóttelijk...dat papierke maakt je géén autochtone bélg..
Fazal kan het verschil maken tussen een misdrijf plegen en gekleurde, (papieren) belg zijn, masochisten vinden blijkbaar dat alleen belgen misdaden kunnen plegen.
Als je bruin of zwart bent, dan mag je ongestraft misdaden plegen zolang je maar op papier belg bent want dan telt je papier en niet je misdaad.
Wie is dan eigenlijk de racist?
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
-
Er is al altijd en overal criminaliteit geweest, maar nooit zo erg als nu.
En die zgn Belgen, van allochtone afkomst, spannen al jarenlang de kroon.
Ook in de States is het van dat. Overgewaaid?
Niks van, tenzij het een pandemie zou geworden zijn, maar dat is het dus niet.
Al van in het begin hebben we van 'dat soort' zgn Belgische jongeren van allochtone afkomst, niks dan last gehad.
Tot zolang die jongeren hier 'vroeger nòg niet' in zulke grote getallen aanwezig waren, is het hier relatief rustig gebleven.
De jongeren ... hebben het hier tegenwoordig, en eigenlijk al lang, voor het zeggen.
Kan dat nog normaal worden genoemd? Moeten wij dat 'blijven' verdragen?
Hebben we niet genoeg aan onze eigen criminelen, aan onze eigen hooligans, aan ons eigen studenten-crapuul?
Want helaas maar waar, bij ons vinden we die ook, maar dan niet in zulke grote getallen.
De jongeren willen dit, de jongeren willen dat. Ik kan dat woord 'jongeren' niet meer horen!!!
Ze zijn alleen goed om de boel op stelten te zetten.
Jaja, er zijn natuurlijk uitzonderingen, 't ware nog spijtig, maar die bevestigen alleen maar de regel!
En die zgn Belgen, van allochtone afkomst, spannen al jarenlang de kroon.
Ook in de States is het van dat. Overgewaaid?
Niks van, tenzij het een pandemie zou geworden zijn, maar dat is het dus niet.
Al van in het begin hebben we van 'dat soort' zgn Belgische jongeren van allochtone afkomst, niks dan last gehad.
Tot zolang die jongeren hier 'vroeger nòg niet' in zulke grote getallen aanwezig waren, is het hier relatief rustig gebleven.
De jongeren ... hebben het hier tegenwoordig, en eigenlijk al lang, voor het zeggen.
Kan dat nog normaal worden genoemd? Moeten wij dat 'blijven' verdragen?
Hebben we niet genoeg aan onze eigen criminelen, aan onze eigen hooligans, aan ons eigen studenten-crapuul?
Want helaas maar waar, bij ons vinden we die ook, maar dan niet in zulke grote getallen.
De jongeren willen dit, de jongeren willen dat. Ik kan dat woord 'jongeren' niet meer horen!!!
Ze zijn alleen goed om de boel op stelten te zetten.
Jaja, er zijn natuurlijk uitzonderingen, 't ware nog spijtig, maar die bevestigen alleen maar de regel!