Bluft Poetin?
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Het is maar hoe ‘die Russen’ ginder het zelf bekijken en niet wat wij er van denken.door voorn » Vandaag, 17:45
Die Russen die in het veroverde gebied woonden zullen zeer tevreden zijn.
Alles vernield en kapot geschoten.
Dank u wel Mr Poetin.door voorn » 8 minuten geleden
Het zal die bewoners een worst wezen wie het nu gedaan heeft.
Maak het maar mee
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Ik zal nog meer zeggen: de Oekraïners hebben zo goed als álles zelf kapotgeschoten en met een goede reden: ze passen de tactiek van de verschroeide aarde toe. Ze willen niets dat nog waardevol is achterlaten voor de Russen.
Knik nu eens goedkeurend, Fredje

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
voorn - Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
De grote reden van de puinhoop is het feit dat de Russen dachten dat de inval als een fluitje van een cent ging verlopen.Maar het is een verwoesting van de bezette gebieden gekomen. Maar op TV zag ik gisteren alleen Russen granaten afschieten.
De vraag is waar moeten de bewoners van die regio nu naar toe?2/3 is vernield en van de rest is 90% beschadigd.
De vraag is waar moeten de bewoners van die regio nu naar toe?2/3 is vernield en van de rest is 90% beschadigd.
-
Voorn, het was van meet af aan de bedoeling om het land zoveel en zo grondig mogelijk te vernielen.
Eerder geschreven:
Eerder geschreven:
Om die 'ongehoorzaamheid' van Oekraïne te bestraffen 'moet' hij wel een voorbeeld stellen. Alsof we Grozny in zijn eigen Rusland al vergeten zijn. Bijgevolg gaat hij als een wildeman tekeer en heeft hij uitdrukkelijk de opdracht gegeven om zoveel mogelijk mensen te vermoorden, zoveel mogelijk woningen te vernielen en zeker en vast de infrastructuur van het land zo grondig mogelijk om zeep te helpen.
Dat allemaal onder het motto van even 'cruel to be kind' zijn want wie de roede spaart, haat zijn kind. Toch?

Maak eens volgende bedenkingen:De grote reden van de puinhoop is het feit dat de Russen dachten dat de inval als een fluitje van een cent ging verlopen.Maar het is een verwoesting van de bezette gebieden gekomen. Maar op TV zag ik gisteren alleen Russen granaten afschieten.
- De Russen willen dat gebied veroveren, de Oekraïners willen dat beletten. Gevolg: de granaten vliegen over en weer.
En dat u op tv alleen Russen granaten zag afschieten is ’part of the game’, m.a.w propaganda dat gebruikt wordt in elk conflict en door alle betrokkenen.
- Waarom wordt de Russische media hier in het westen geblokkeerd, zijn er dingen die wij niet mogen zien als het over het de Oekraïners gaat?
En voor diegenen die zich geroepen voelen:
- Het gaat mij alleen over het wapen ‘media’.
-
Een groot deel van de Russische vliegtuigen mogen in China niet meer binnen en dit omdat ze gestolen zijn.
Veel Russische vliegtuigen zijn geleased van westerse maatschappijen. Deze laatsten wilden de vliegtuigen terugkrijgen in het kader van de sancties. Dan deed Poetin iets dat nog nooit gezien was: hij gaf de opdracht om die vliegtuigen toch naar Rusland te vliegen en dit tegen alle internationale afspraken en regels in.
Dat is diefstal.
China heeft zich nog nooit tegen de brutale invasie uitgesproken maar deze diefstal kunnen ze toch niet zomaar laten passeren. Zodoende wordt de wereld alweer een stukje kleiner voor Poetin.
Veel Russische vliegtuigen zijn geleased van westerse maatschappijen. Deze laatsten wilden de vliegtuigen terugkrijgen in het kader van de sancties. Dan deed Poetin iets dat nog nooit gezien was: hij gaf de opdracht om die vliegtuigen toch naar Rusland te vliegen en dit tegen alle internationale afspraken en regels in.
Dat is diefstal.
China heeft zich nog nooit tegen de brutale invasie uitgesproken maar deze diefstal kunnen ze toch niet zomaar laten passeren. Zodoende wordt de wereld alweer een stukje kleiner voor Poetin.

Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Biden geeft super precisie raketjes weg. Als er zo eentje op het Russische grondgebied belandt kan het geen "verloren projectiel" zijn. Rusland is nu ook bezig met "nucleaire oefeningen" te houden. Als het Westen steeds maar meer steun gaat verlenen en de sancties gaat blijven opvoeren gaat dit escaleren ....
Als het hier te heet wordt trekken alle regeringen de plas naar de VS over , en wij gaan radioactief stof mogen slikken. Als Poetin het een beetje serieus wil aanpakken zou die volgens mij bij een escalatie in eerste instantie wat nucleaire eitjes naar de VS moeten sturen.
Als het hier te heet wordt trekken alle regeringen de plas naar de VS over , en wij gaan radioactief stof mogen slikken. Als Poetin het een beetje serieus wil aanpakken zou die volgens mij bij een escalatie in eerste instantie wat nucleaire eitjes naar de VS moeten sturen.
-
Ik denk dat er nog genoeg landen zijn (met een nucleair arsenaal) die maar al te graag een “eitje” willen pellen met die arrogante Amerikanen.
Het zou mij niet verwonderen, of het zou wel eens kunnen, dat er dan van het ‘Grote VS’ niets meer over blijft.
Rien ne va plus, fait le jeu.
Het zou mij niet verwonderen, of het zou wel eens kunnen, dat er dan van het ‘Grote VS’ niets meer over blijft.
Rien ne va plus, fait le jeu.
-
Dit is voorlopig allemaal speculatie. Er zijn voldoende nucleaire wapens om iedereen, inclusief bijna alle zoogdieren, van de kaart te vegen.
Tarantula's vallen elkaar niet aan. De beet van de tegenstander kan dodelijk zijn.
Tarantula's vallen elkaar niet aan. De beet van de tegenstander kan dodelijk zijn.

Hopelijk beseffen die tarantula’’s zowel in oost als west dat ook. Maar voor mij niet gelaten, niet wakker van liggen.door Wil. » Gisteren, 22:39
Dit is voorlopig allemaal speculatie. Er zijn voldoende nucleaire wapens om iedereen, inclusief bijna alle zoogdieren, van de kaart te vegen.