Den Elon zijn zaken lopen goed hé.....
-
frits1955 - Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48
Tegenover de start van 2022 verloor het Tesla aandeel 70% van zijn waarde op de dag van vandaag. Bloedrode beurscijfers noemen ze zoiets. Verder werd Musk weggestemd als CEO van Twitter nadat hij zelf de vraag gesteld had of de Twitteraars vonden dat hij moest blijven of opstappen. Den Elon is niet echt goed bezig 
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Musk heeft gisteren een fles champagne laten knallen. Hij heeft van de aandeelhouders de toestemming gekregen om een "loonpakket" van $56 miljard in ontvangst te mogen nemen.
Een rechter had voordien bezwaar gemaakt tegen die beslissing en nu wordt die weer toegelaten. De aandeelhouders applaudisseerden omdat ze vinden dat Musk dat geld ook waard is en dat hij essentieel is voor hun bedrijf.
Musk ontvangt het geld in aandelen van het bedrijf maar door de terugval van de beurskoers krijgt hij nu in feite maar $48.5 miljard.
Een rechter had voordien bezwaar gemaakt tegen die beslissing en nu wordt die weer toegelaten. De aandeelhouders applaudisseerden omdat ze vinden dat Musk dat geld ook waard is en dat hij essentieel is voor hun bedrijf.
Musk ontvangt het geld in aandelen van het bedrijf maar door de terugval van de beurskoers krijgt hij nu in feite maar $48.5 miljard.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Elon Musk adds $30 billion to his net worth in a single day.
Goede dag voor Musk. In één slag 30 miljard erbij voor hem persoonlijk door de plotse stijging van het aandeel Tesla.
Hij voegt eraan toe:
‘Tesla will become the most powerful company in the world’
Hij blijft toch een fenomeen.
Goede dag voor Musk. In één slag 30 miljard erbij voor hem persoonlijk door de plotse stijging van het aandeel Tesla.
Hij voegt eraan toe:
‘Tesla will become the most powerful company in the world’
Hij blijft toch een fenomeen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Hij blijkt wel in staat om de beste ruimtevaart/raket ingenieurs bij mekaar te brengen , iets waar de NASA en Boeing blijkbaar niet ( meer ) in staat toe zijn. Hij vaart zijn eigen koers wars van alle kritiek en tegenkantingen ( ook tegenslagen ) , en dat is zijn sterkte.
-
Trump heeft Musk beloofd dat hij opgenomen zal worden in een eventuele Trumpiaanse regering en daar de bevoegdheden zal krijgen voor de federale hervormingen- Musk zal dus gaan kunnen beslissen over de subsidies voor zijn eigen bedrijven. Tof nietwaar.
Voor wie het niet moest weten: Musk heeft al een boel miljarden dollars ontvangen als subsidies voor zijn bedrijven.
De toekomst oogt toch mooi: Trump, Musk, Poetin en achter hen de brede schaduw van Xi- de 4 ruiters van de Apocalyps.
Voor wie het niet moest weten: Musk heeft al een boel miljarden dollars ontvangen als subsidies voor zijn bedrijven.
De toekomst oogt toch mooi: Trump, Musk, Poetin en achter hen de brede schaduw van Xi- de 4 ruiters van de Apocalyps.
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Uitschakelen van concurrentie gebeurt op alle niveau's.Trump heeft Musk beloofd dat hij opgenomen zal worden in een eventuele Trumpiaanse regering en daar de bevoegdheden zal krijgen voor de federale hervormingen- Musk zal dus gaan kunnen beslissen over de subsidies voor zijn eigen bedrijven. Tof nietwaar.
Daar heeft de huidige en voorgaande regeringen toch hun voordeel aan gedaan, niet? En overheidscontracten zijn (zeker) in de VS zeer lucratief.Voor wie het niet moest weten: Musk heeft al een boel miljarden dollars ontvangen als subsidies voor zijn bedrijven.
-
Er ontgaat U blijkbaar iets heel belangrijks: de geopolitieke ambities van Musk...Die ambities reiken veel verder dan Trump. Als je de facto het Amerikaanse ruimteprogramma beheerst en met je Starlinkvloot kan bepalen welk land of regio internet krijgt of niet ...
-
Ik heb geen abonnement op het HLN dus kan en mag ik hun artikels niet volledig lezen, enkel de koptekst.door frits1955 » 43 minuten geleden
Er ontgaat U blijkbaar iets heel belangrijks: de geopolitieke ambities van Musk...Die ambities reiken veel verder dan Trump. Als je de facto het Amerikaanse ruimteprogramma beheerst en met je Starlinkvloot kan bepalen welk land of regio internet krijgt of niet ...
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
De Chinezen kunnen ook zo'n "starlink" opbouwen , de Russen hebben hun eigen GPS systeem... Wie betaalt kan het gebruiken , vergelijk het met onze keuze tussen Telenet en Proximus. Ik maak me daar persoonlijk niet veel zorgen over.frits1955 schreef: ↑26 okt 2024, 09:58Er ontgaat U blijkbaar iets heel belangrijks: de geopolitieke ambities van Musk...Die ambities reiken veel verder dan Trump. Als je de facto het Amerikaanse ruimteprogramma beheerst en met je Starlinkvloot kan bepalen welk land of regio internet krijgt of niet ...
-
Als ik (of België) betaal voor Starlinkvloot dan zal ik wel internet ontvangen in mijn regio net zo als ik zou betalen voor een abonnement HLN om hun artikels in het geheel te lezen.door frits1955 » 40 minuten geledenTav Dicksy- het Laatste Nieuws? Wat heb ik daar mee te maken? Ik heb al toiletpapier in huis dank U. Laat staan dat ik me online met die brol zou inlaten.door frits1955 » Vandaag, 09:58
Er ontgaat U blijkbaar iets heel belangrijks: de geopolitieke ambities van Musk...Die ambities reiken veel verder dan Trump. Als je de facto het Amerikaanse ruimteprogramma beheerst en met je Starlinkvloot kan bepalen welk land of regio internet krijgt of niet ...door Dicksy » Vandaag, 10:47
Ik heb geen abonnement op het HLN dus kan en mag ik hun artikels niet volledig lezen, enkel de koptekst.
Tenzij Musk als minister in een VS-regering zijn internettoegang wil gebruiken als sanctie (drukkingsmiddel) tegen onwillige landen, landen die het buitenlandbeleid van de VS niet genegen zijn of niet handelen zoals de VS hen wil opleggen.
En vermits de VS momenteel nog altijd zaakjes doen met Rusland betreffende hun ruimtevaartprogramma zal het wel niet zo'n vaart lopen denk ik.