Bluft Poetin?
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Geen gevolg zonder oorzaak Wil. en dat moet men steeds voor ogen houden in zulke conflicten.
En dat doe je net niet met je reactie:
(Misschien moet ik u eens een blog aan de hand doen die het lezen meer dan waard is. Dan begrijpt u misschien wat ik bedoel met: ‘Geen gevolg zonder oorzaak’:
https://willyvandamme.wordpress.com/202 ... -van-humo/)
En dat doe je net niet met je reactie:
U verstopt zich achter een drogredenatie.4. Dit draadje gaat over Poetin en wat hij uitzet in Oekraïne.
Mag ik je eraan herinneren dat het een drogredenering is om te wijzen naar anderen en te zeggen "Hij doet het óók!" -- Daarmee heb je niks, nul, nada weerlegd van de feiten die we Poetin nu aanwrijven.
(Misschien moet ik u eens een blog aan de hand doen die het lezen meer dan waard is. Dan begrijpt u misschien wat ik bedoel met: ‘Geen gevolg zonder oorzaak’:
https://willyvandamme.wordpress.com/202 ... -van-humo/)
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Ik laat me in elk geval niet brainwashen en een mening opdringen of polariseren door bepaalde individuen of strekkingen. Jij kiest partij , en dat is niet bepaald een bewijs van UW kennis in psycholgie. Over geschiedenis zullen we maar zwijgen over iemand die in de tijd van Hendrik Conscience is blijven hangen. Je zou je ook eens "sociologisch" moeten gaan verdiepen in het confucianisme naast uw Islam "specialiteit".
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Wanneer ik het over 'de Russen' heb, dan gaat het vanzelfsprekend over Poetins leger.
Ik heb geen enkel probleem met de Russische bevolking, maar wel met het Russisch leger dat nu marcheert op orders van Poetin.
Ik zou gedacht hebben dat dit ondertussen al wel duidelijk was.
Ik heb geen enkel probleem met de Russische bevolking, maar wel met het Russisch leger dat nu marcheert op orders van Poetin.
Ik zou gedacht hebben dat dit ondertussen al wel duidelijk was.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
figaretto - Lid geworden op: 13 aug 2005, 14:10
Zwitserland zet licht op groen voor levering van tanks en antitankraketten via Duitsland en Groot-Brittannië aan Oekraïne.
Dit is een titel die te lezen valt wanneer men Sennet opent. Wanneer die superneutrale brave Zwitsers ook al nattigheid voelen bij hun contacten met de heer Poetin, ja, dan kan men er van uit gaan dat hier toch wel wat stront aan de knikker is.
Dit is een titel die te lezen valt wanneer men Sennet opent. Wanneer die superneutrale brave Zwitsers ook al nattigheid voelen bij hun contacten met de heer Poetin, ja, dan kan men er van uit gaan dat hier toch wel wat stront aan de knikker is.
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Zou het bij de Zwitsers niet eerder draaien omtrent de centjes i.p.v. "nattigheid" ? Oekraïne gaat al dat zogezegd geschonken materiaal ooit wel eens moeten betalen.figaretto schreef: ↑03 jun 2022, 18:28Zwitserland zet licht op groen voor levering van tanks en antitankraketten via Duitsland en Groot-Brittannië aan Oekraïne.
Laatst gewijzigd door Fred1950 op 03 jun 2022, 20:56, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
GB levert ook raketten, bb ook afgesteld op 80 km.
En als ge weet dat ge doodgaat wordt je dan zachter of harder?
https://www.humo.be/nieuws/poetin-overl ... gle.com%2F
En als ge weet dat ge doodgaat wordt je dan zachter of harder?
https://www.humo.be/nieuws/poetin-overl ... gle.com%2F
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
De Russen hebben een eeuwenoud klooster gebombardeerd. (Het zat er vol Azov-milities
Herhaling: het is één van de hoofdbedoelingen van Poetin om de Oekraïense cultuur te verwijderen van de aardbol. Vorige week werd één van de belangrijkste musea platgelegd. (ook daar Azov-jongens

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
De Russen vernielen een zonnepanelen-plant in Oekraïne. (Er lagen molotovs onder verstopt!)

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.