Bluft Poetin?
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Hij kan het misschien eens vragen aan de Amerikanen en Britten hoe zij dat aangepakt hebben, die gesneuvelden verantwoorden op het thuisfront. Gesneuveld in een oorlog voor iets dat er niet was maar kost wat kost toch moest gevoerd worden?door voorn » Vandaag, 15:40
Als het enige wat Poetin wint; die gebieden die bij Rusland willen wordt
Hoe gaat hij dat aantalgesneuvelden uitleggen aan de simpele Rus
Of wil hijtoch P.G achterna met alle gevolgen erbij?
-
Fazal - Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00
Poetin zal allicht zowat de enige zijn die er niet van wakker ligt.
Hij heeft zijn schaapjes op het droge, en heeft momenteel gans de wereld in zijn macht.
En op een burger of een soldaatje meer of minder, zal het niet aan komen.
Ik begrijp niet dat er hier mensen zijn die hem door dik en dun blijven verdedigen.
Wàt zijn bedoelingen ook mogen zijn, Rusland zal er in ieder geval niet beter van worden.
Hij heeft zijn schaapjes op het droge, en heeft momenteel gans de wereld in zijn macht.
En op een burger of een soldaatje meer of minder, zal het niet aan komen.
Ik begrijp niet dat er hier mensen zijn die hem door dik en dun blijven verdedigen.
Wàt zijn bedoelingen ook mogen zijn, Rusland zal er in ieder geval niet beter van worden.
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Zo te zien begint het daar bij sommigen in hun bovenkamer serieus door te draaien......
HLN:
Russische staatstelevisie neemt meteen retoriek Poetin over en verheugt zich op uitbreiding Rusland: “Wat we verloren zijn, moeten we terugpakken”
https://www.hln.be/buitenland/russische ... ~aba0a56f/
HLN:
Russische staatstelevisie neemt meteen retoriek Poetin over en verheugt zich op uitbreiding Rusland: “Wat we verloren zijn, moeten we terugpakken”
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Charlie Maru schreef: ↑12 jun 2022, 08:17Zo te zien begint het daar bij sommigen in hun bovenkamer serieus door te draaien......
HLN:
Wees verstandiger dan wat de HLN idioten er van maken.
( het Italiaanse Comomeer bvb. is nooit door een Russische tsaar bezet geweest
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Als ze allemaal zo moesten spreken, en dreigen, dan is heel de wereld in oorlog, hoeveel landen hebben geen stuk van Afrika gepikt, Amerika van de Indianen, Spanje van Mexico,Portugal van Brazilië,hoeveel landen heeft Engeland nog, en, Frankrijk allemaal om het volk van die landen te molesteren en hun rijkdom te pikken, macht wellustelingen zijn er altijd geweest,en ze hebben nooit met de gesneuvelde ingezeten, zolang ze zelf niet dood gaan , interesseert het hun niet,geld macht en rijkdom dat wel.Russische staatstelevisie neemt meteen retoriek Poetin over en verheugt zich op uitbreiding Rusland: “Wat we verloren zijn, moeten we terugpakken”
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Mogen we hopen dat tijd in ons voordeel is: opleidingen in de nieuwe wapens die dan pas kunnen gebruikt worden, maatregelen tegen de rus en evtl overal afkeuring krijgen. Hoelang hou je dat vol?
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk