Farma-industrie & corona-vaccin

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

Fred1950

11 nov 2020, 18:24

Fred1950 schreef:
11 nov 2020, 17:45
tokkio schreef:
11 nov 2020, 17:23
Ik schreef dat ik besmet ben geweest door jouw chemtrails die volgeladen met virus vanuit China kwam overzweven. :twisted:
Ik denk dat u hier een punt hebt Fred-china, ik vertrouw die chinezen ook niet, denk dat ze containers vol virussen laten overkomen..........wanneer de 3de golf........
Ja, ik heb dat op Xandernieuws van Ice gelezen. :lol: :mrgreen: Ge gelooft dat toch niet zeker ? :D
Zelfs erger, ik heb dat niet op Xandernieuws gelezen, ik heb dat zelf gefantaseerd om "Ice" een beetje te doen herinneren aan haar chemtrails. :mrgreen:

Mijn bewering dat ik het op Xandernieuws heb gelezen is dus een leugen, ik ga niet surfen naar dergelijke sites uit schrik voor computervirussen en het stelen van paswoorden. :|

Dicksy

11 nov 2020, 18:30

Fred1950 schreef:
Mijn bewering dat ik het op Xandernieuws heb gelezen is dus een leugen, ik ga niet surfen naar dergelijke sites uit schrik voor computervirussen en het stelen van paswoorden. :|
Is dit dan één van de site's waar jij je info uit haalt? :P :P

Afbeelding

bluevelvet

11 nov 2020, 20:29

Dicksy schreef:
11 nov 2020, 18:30
Fred1950 schreef:
Is dit dan één van de site's waar jij je info uit haalt? :P :P

Afbeelding
Ik meen van wel P :P :P

bluevelvet

11 nov 2020, 21:16

Ice schreef:
11 nov 2020, 16:17
Op een dag vind je de dag van je leven: nepgetuige bij onze nationale omroep.

Het viel ene De Wever (niet Bart) op.
Op 9 november bracht de VRT in het journaal een stukje over het corona-vaccin van Pfizer. Ze hadden ook een proefpersoon weten te strikken: een zekere Chris Shaw.
Chris legt uit dat hij niet weet bij welke groep van proefpersonen hij zat: zij die een placebo toegediend kregen, of zij die het echte vaccin ingespoten kregen. Hij beweert wel iets gevoeld te hebben na het spuitje: hoofdpijn. Maar dat zou ook kunnen komen omdat hij de avond tevoren iets teveel gezopen had, zo legt de man uit.

Twitteraar De Wever (niet Bart dus) vroeg zich af waar hij de man nog meer had gezien.
En toen wist hij het weer: het was ook die Chris Shaw die op 30 oktober in het nieuws was. Niet met vaccin, wel omdat hij twee stembrieven had toegekregen, en dus theoretisch gezien twee keer zou kunnen stemmen – wat uiteraard een joekel van een fout is van ‘het systeem’.

De Twitteraar in kwestie vindt het wreed straf dat de man die twee stembrieven toekrijgt, ook nog eens Pfizer-proefkonijn is. De kans dat je één ding daarvan meemaakt is klein, laat staan dat je ze allebei meemaakt.

Daar zit natuurlijk waarheid in.
Een voorbeeld: de kans dat je tijdens een boswandeling in de Ardennen een kopstoot krijgt van een everzwijn, is bijzonder klein, maar het kan.
De kans dat je wordt aangevallen door een haai in onze Vlaamse zee, is ook niet bijster groot.
Maar als je nu die kopstoot van een everzwijn krijgt, en twee dagen daarna aangevallen wordt door een haai in Belgisch water, dan heb je zo’n kutweek gehad dat waarschijnlijk niemand je nog gelooft.

Maar er is meer.
Chris draagt op 9 november dezelfde trainingsvest, dezelfde (kleur) T-shirt daaronder, dezelfde broek en dezelfde schoenen dan op 30 oktober.
Dan zou je kunnen stellen: supergetuige zijn van de VRT, dat brengt niet veel op.
Die sukkelaar heeft maar één outfit.

En als je daar nu ook nog bijrekent dat Chris op exact dezelfde plek in de zetel zit, én dat de camera op exact dezelfde plek staat opgesteld, dan kan je eigenlijk maar één ding concluderen: die twee video’s zijn achter elkaar opgenomen.
Of met andere woorden: bij de VRT wisten ze allicht op 30 oktober al, dat een (nep) Pfizer-proefkonijn een week of wat later nuttig zou zijn.
Dat is toch de conclusie van Twitterend Vlaanderen.

Het zou kunnen dat die Twitteraars gelijk hebben, het zou ook kunnen dat in twee onderstaande video’s wel heel veel toevalligheden zitten.
Van VTM wisten we immers al dat ze daar soms het nieuws een heel klein beetje vervalsen.
Onze nationale omroep, betaald met ons belastinggeld, als leugenmedia met nepnieuws in hun blote kont gezet door het Vlaamse twitter publiek..... :P :P :P
En nu kunnen de spartelende trollen hier weer eens los gaan, deze keer op de Vlaamse twitteraars... :twisted:
Wat ik niet begrijp is dat er nu wel opeens een coronavaccin lijkt in de maak te zijn en weldra zal ter beschikking gesteld worden om mensen te kunnen vaccineren, terwijl dat voor andere coronavirussen nooit gelukt is :roll:

Er waren nochtans wel mogelijkheden die een uitbraak van Covid-19 had kunnen vermijden.

’Met virusremmers had pandemie vermeden kunnen worden’

https://www.standaard.be/cnt/dmf20200316_04890754

’Een tijdige zoektocht naar coronavirusremmers had een uitbraak kunnen vermijden, en dus veel levens kunnen redden. ‘Dit hadden we na 2002 serieus moeten nemen’ zegt viroloog Johan Neyts (KU Leuven).’

Waarom is dat niet kunnen gebeuren :?:

E.T.

11 nov 2020, 22:10

Besparingen schat besparingen EN onze vriend Marc Van Ranst lag toen ook al niet meer in de bovenste schuif 8)

Uit het artikel:
Het probleem is dat virologen niet geloofd worden, en dat we met een te korte-tijdsbril kijken.
Mijn grootouders hebben drie pandemieën meegemaakt: de Spaanse griep, de Aziatische griep in 1957 en de Hongkonggriep in 1968. In 1983 kwam daar nog HIV bij’
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet

bluevelvet

12 nov 2020, 12:50

E.T. schreef:
Besparingen schat besparingen EN onze vriend Marc Van Ranst lag toen ook al niet meer in de bovenste schuif 8)

Uit het artikel:
Het probleem is dat virologen niet geloofd worden, en dat we met een te korte-tijdsbril kijken.
Mijn grootouders hebben drie pandemieën meegemaakt: de Spaanse griep, de Aziatische griep in 1957 en de Hongkonggriep in 1968. In 1983 kwam daar nog HIV bij’
Besparingen ? Ik denk dat de farmaceutica kijken naar wat hun het meeste geld kan opbrengen . SARS en MERS waren al snel onder controle. Vaccineren ? Niet zo dringend meer. En zie nu met wat een spoed op zoek gegaan wordt naar een vaccin voor Covid-19 ? Hoeveel heeft PfFIZER met eigen middelen ingezet ? Ik dacht twee miljard dollars :idea:

PFIZER en de farmaceutische industrie heeft nogal een “Jekyll and Hyde-achtige” reputatie.
De laatste decennia toonde Big Pharma echter veelvuldig zijn Hyde-kant.

https://www.volkskrant.nl/nieuws-achter ... ~bab7f1c3/

Virologen worden niet geloofd ? Wat voor excuses nog ? Den Bill heeft de laatste jaren zowat aan alle universiteiten miljoenen dollars gestort, incluis KU Leuven :roll: Hebben ze dan nog wel keuze waarvoor het geld moet dienen ? Ik dacht dat er op de stortingbulletins stond voor welk kader het moest dienen, o.a. het vervaardigen van poliovaccins. Wat heeft toen Van Ranst onderzocht ? Ik denk dat Ice daar al over gepost heeft.
Nu toch ook probeert de farmaceutica medicijnen te ontwikkelen tegen Covid-19. Een pilletje zou dan het virus kunnen afremmen en zou vaccineren niet zo dringend meer maken, indien nog lang moest gewacht worden op de definitieve goedkeuring. Een pilletje tegen alle coronavirussen zou welkom zijn :!:

Wat is het vermelden waard dat de viroloog Neyts zijn grootouders drie pandemieën meegemaakt hebben ? Hebben jouw grootouders of de mijne en van nog miljoenen anderen die drie pandemieën niet meegemaakt misschien 8O

Charlie Maru

12 nov 2020, 14:26

HLN 12-11-2020:

Afbeelding
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
Ice

12 nov 2020, 15:06

E.T. schreef:
Uit het artikel:
Mijn grootouders .....
En gij mist de klepel nog maar eens... :P
'Een tijdige zoektocht naar coronavirusremmers had een uitbraak kunnen vermijden en dus veel levens kunnen redden. ‘Dit hadden we na 2002 serieus moeten nemen’ zegt viroloog Johan Neyts (KU Leuven).’
Zie je de klepel nu hangen? :twisted: Of virologen geloofd worden of niet is irrelevant, de uitbraak had vermeden kunnen worden. :roll:
Overigens had het labo van ranst reeds in 2004 de oplossing voor genezing van coronavirussen zélf al gevonden en verzweeg de ranzige dat waardoor veel lijden en levens gespaard hadden kunnen worden.
Schuldig verzuim wordt dat ook genoemd door een geneesmiddel achter te houden met talloze, onnodige slachtoffers en overlijdens tot gevolg.
Ik noem dat verzwijgen en onthouden van een levensreddend medicijn massamoord.

tokkio

12 nov 2020, 17:38

Overigens had het labo van ranst reeds in 2004 de oplossing voor genezing van coronavirussen zélf al gevonden en verzweeg de ranzige dat waardoor veel lijden en levens gespaard hadden kunnen worden.
Het was toen in 2002/3 bij het eerste Sars virus ,juist gelijk nu zwijgen en luisteren ....naar de WHO......
En Marc Van Ranst - ja, ook toen hij - klaagde het gebrek aan middelen voor preventief en geneeskundig onderzoek aan:
bron:https://www.eoswetenschap.eu/gezondheid ... braak-2003
Maar het kwam terug van uit China, en iedere uitbraak is steeds sterker dan de vorige,wie geloofd China nog...
Maar in 2003 was er volgens het WHO niets aan de hand, de pandemie verdween van zelfs.....dus was het niet nodig om een medicijn of vaccin te zoeken....
https://www.nemokennislink.nl/publicati ... -middelen/
Maar sars is wel ontstaan door een vogelgriepvirus ..........
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7104418/
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

Dicksy

12 nov 2020, 17:39

Ice schreef:
De kannibaal Vandaag, 12:49
Volgende week begint de NVA met het vervolg van de slachtsessies. Scholen open , ouders besmet, de grootouders en binnen 3 weken zijn wij weeral aan het slachten. Is Weyts nu schuldig aan onvrijwillige doodslag of moord met voorbedachten rade?
Zie je de klepel nu hangen? :twisted: Of virologen geloofd worden of niet is irrelevant, de uitbraak had vermeden kunnen worden. :roll:
Schuldig verzuim wordt dat ook genoemd door een geneesmiddel achter te houden met talloze, onnodige slachtoffers en overlijdens tot gevolg.
Ik noem dat verzwijgen en onthouden van een levensreddend medicijn massamoord.
Wie met de ranzige bedoelt wordt is genoegzaam geweten. Dus geldt hier ook de vraag:

"Is de ranzige nu schuldig aan onvrijwillige doodslag of moord met voorbedachten rade?" :roll:

tokkio

12 nov 2020, 17:51

Zie je de klepel nu hangen? :twisted: Of virologen geloofd worden of niet is irrelevant, de uitbraak had vermeden kunnen worden.
Niet alleen de uitbraak van de pandemie, maar ook al die nutteloze maatregelen die ze door onze strot duwen, en ze (mis)gebruiken de covid-19 pandemie om de werkende bevolking armer te maken.......en de soap van het vaccin moet nog beginnen,ze kregen de eerste waarschuwing al in 2003, en ze deden er niks mee,of mochten er niks tegen doen van het WHO.....
https://www.bnnvara.nl/zembla/artikelen ... unnen-zijn
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

E.T.

12 nov 2020, 17:52

Lees gewoon zelf even de door jou bijgevoegde URL
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet

bluevelvet

18 nov 2020, 16:56

Pfizer beweert dat zijn Covid-19-vaccin tot nu toe voor 90 procent effectief is.
Albert Bourla, CEO van Pfizer zei in een verklaring. “De eerste reeks resultaten van ons Fase 3 Covid-19-vaccinonderzoek levert het eerste bewijs van het vermogen van ons vaccin om Covid-19 te voorkomen.
Kort samengevat.
“Eerste bewijs “ :roll:
Er is nog geen definitief resultaat ! De aankondiging komt uit een persbericht.
“Wetenschap per persbericht is geen betrouwbare wetenschap” zegt Julia Belluz van Vox.

Van de 43.538 deelnemers ontwikkelden 94 Covid-19, de overgrote meerderheid in de placebogroep.
Daarom zijn de resultaten niet voldoende voor de Food and Drug Administration.
Hoe duidelijk effectief het vaccin is om het virus bij een persoon te beheersen, is niet bekend. Het kan zijn dat het vaccin ernstige Covid-19 voorkomt, maar geen milde symptomen, of het kan zijn dat het het virus volledig op afstand houdt. Mensen met milde symptomen kunnen de ziekte nog steeds verspreiden en of het wel goed werkt bij bepaalde reeds bestaande aandoeningen. Dus dit vaccin is misschien niet de enige oplossing voor de pandemie.
Het BNT162b2-vaccin van Pfizer en BioNTech vereist opslag bij -80 ° C.
Volgens de WHO gaat meer dan de helft van alle vaccins in de wereld verloren, vooral omdat ze bederven door tekortkomingen in de temperatuurregeling.

Bron

tokkio

19 nov 2020, 16:15

Zo het de jacht op het grote geld is begonnen, waar eerst het Pfizer vaccin goed was voor 90%, hebben ze het nu bijgesteld naar 95%,.....
https://www.standaard.be/cnt/dmf20201118_96553418
Ze konden niet anders, daar de concurrent Moderna een resultaat bekent maakte van 94,5%....
https://www.parool.nl/nederland/moderna ... gle.com%2F
Maar het vaccin van Astrazeneca richt zich tot de ouder mensen want Er zijn signalen dat het coronavaccin van AstraZeneca en Oxford University bij ouderen tot een 'robuuste immuunrespons' leidt..........
https://www.tijd.be/dossiers/coronaviru ... 60468.html
En er is nog meer goed nieuws show nu na 9 maanden corona, zijn ze tot de ontdekking gekomen dat het bestaande middel tocilizumab, dat onder meer wordt gebruikt bij reumatoïde artritis, helpt bij zwaar beademde personen.....nu de prijs van dat medicijn nog.........
https://www.hln.be/dossier-coronavirus/ ... ~acb0726a/
Nu nog afwachten wat er onder tafel geschoven wordt, welk vaccin ze nu gaan gebruiken, en wie het het kan krijgen en wie het moet betalen , want dat gratis verhaal, daar heb ik echt mijn bedenking bij.....

bluevelvet

19 nov 2020, 17:03

tokkio schreef:
19 nov 2020, 16:15
Zo het de jacht op het grote geld is begonnen, waar eerst het Pfizer vaccin goed was voor 90%, hebben ze het nu bijgesteld naar 95%,.....
https://www.standaard.be/cnt/dmf20201118_96553418
Ze konden niet anders, daar de concurrent Moderna een resultaat bekent maakte van 94,5%....
https://www.parool.nl/nederland/moderna ... gle.com%2F
Maar het vaccin van Astrazeneca richt zich tot de ouder mensen want Er zijn signalen dat het coronavaccin van AstraZeneca en Oxford University bij ouderen tot een 'robuuste immuunrespons' leidt..........
https://www.tijd.be/dossiers/coronaviru ... 60468.html
En er is nog meer goed nieuws show nu na 9 maanden corona, zijn ze tot de ontdekking gekomen dat het bestaande middel tocilizumab, dat onder meer wordt gebruikt bij reumatoïde artritis, helpt bij zwaar beademde personen.....nu de prijs van dat medicijn nog.........
https://www.hln.be/dossier-coronavirus/ ... ~acb0726a/
Nu nog afwachten wat er onder tafel geschoven wordt, welk vaccin ze nu gaan gebruiken, en wie het het kan krijgen en wie het moet betalen , want dat gratis verhaal, daar heb ik echt mijn bedenking bij.....
Nu dat het vaccin dichterbij komt is er sprake van een goed werkend medicijn tegen Covid-19 !
Dat was er al met hydroxychloroquine dat door enkele artsen werd toegepast met goede resultaten. Tot het op een zeker moment verboden werd en men het zelfs niet meer kon vinden in de handel. Concurrent Remdesir mocht dan weer wel of hoe er waarschijnlijk vals spel gespeeld werd :roll:

Keuze genoeg in vaccins tegen Covid-19. Eén ding is zeker het zullen geen Chinese vaccins worden omdat ze niet voldoen. GRATIS ? Ik vraag mij af vanwaar of bij wie de overheid die miljoenenkost gaat terughalen ?
Europa heeft er nog eens miljoenen bijbesteld, maar gezien er twee vaccinaties per persoon nodig zijn zullen we nog niet te snel aan 70% van gevaccineerden komen om het virus uit te roeien !
Plus mogelijks jaarlijkse vaccinaties !