Klimaat
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Je kan geen omelet bakken zonder eieren hé ET.....
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
Fazal - Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00
Kijk vooral foto 23, 24, 25.
Daar is ook ergens sprake van vrijkomende bacteriën waar we onvermijdelijk mee te maken zullen krijgen.
Virussen waartegen de geneeskunde zich niet op tijd zal kunnen aanpassen.
https://www.msn.com/nl-be/nieuws/other/ ... 22#image=1
Daar is ook ergens sprake van vrijkomende bacteriën waar we onvermijdelijk mee te maken zullen krijgen.
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Tegen sommige oeroude bacteriën en virussen zijn we doorgaans door de eeuwen heen al immuun geraakt. De ontdooiing van de permafrost op zich is al een veel groter probleem wegens het kolossaal vrijkomen van methaan.Fazal schreef: ↑04 aug 2023, 09:10Kijk vooral foto 23, 24, 25.
Ik heb er hier al in 2019 over geschreven , maar blijkbaar werd mijn voorspelling toen niet geapprecieerd.
viewtopic.php?f=4&t=205662&p=4784850&hi ... 0#p4784850
-
Hobo - Lid geworden op: 05 mar 2019, 06:40
Bij de dieren komen er ook plagen voor zoals vogelgriep of varkenspest e.d..
Vroeger las ik ooit dat te super hygiënisch leven, ook de resistentie deed afnemen.
Maar op TV zag ik ooit een kind zonder afweer en dat moest in een ballon leven!
Ps.: Wat de kinderwens van transgenders betreft, vind ik het wat bizar dat er een draagmoeder dient gezocht e.d. terwijl er altijd wel ergens ongewenste kinderen rondlopen, die men kan adopteren.
Op TV toonde men eens een gezin dat 3 kinderen van telkens ander nationaliteit in huis hadden genomen.
Soms wil zo'n adoptiekind terug naar de roots en de ouder(s) leren kennen maar na zo'n kennismaking is die nieuwsgierigheid bevredigd en stopt het daar.
ZOU Foster-Plan en Plan International of Plan België nog bestaan?
Vroeger las ik ooit dat te super hygiënisch leven, ook de resistentie deed afnemen.
Maar op TV zag ik ooit een kind zonder afweer en dat moest in een ballon leven!
Ps.: Wat de kinderwens van transgenders betreft, vind ik het wat bizar dat er een draagmoeder dient gezocht e.d. terwijl er altijd wel ergens ongewenste kinderen rondlopen, die men kan adopteren.
Op TV toonde men eens een gezin dat 3 kinderen van telkens ander nationaliteit in huis hadden genomen.
Soms wil zo'n adoptiekind terug naar de roots en de ouder(s) leren kennen maar na zo'n kennismaking is die nieuwsgierigheid bevredigd en stopt het daar.
ZOU Foster-Plan en Plan International of Plan België nog bestaan?
-
Fazal - Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00
Wel geapprecieerd Fred, maar ook wel vergeten.Fred1950 schreef: ↑04 aug 2023, 11:05Tegen sommige oeroude bacteriën en virussen zijn we doorgaans door de eeuwen heen al immuun geraakt. De ontdooiing van de permafrost op zich is al een veel groter probleem wegens het kolossaal vrijkomen van methaan.
Ik heb er hier al in 2019 over geschreven , maar blijkbaar werd mijn voorspelling toen niet geapprecieerd.![]()
viewtopic.php?f=4&t=205662&p=4784850&hi ... 0#p4784850
Dat vergeten zijn, komt omdat ik daar toen ook al een en ander over wist.
-
Japan gaat radioactief water dat nog van de vernielde Fukushima centrale komt in zee lozen. China en Japanse vissers protesteren.
Misschien kan Bart De Wever dat als sproeiwater in zijn tuin gebruiken , die ziet toch helemaal geen gevaar in nucleaire rommel.
Misschien kan Bart De Wever dat als sproeiwater in zijn tuin gebruiken , die ziet toch helemaal geen gevaar in nucleaire rommel.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Fred, ik hoor zeggen - maar ik weet niet of het waar is - dat dat water ook fantastisch is in die oude loodbatterijen die we in onze auto hadden.
Hier ligt een kans voor een batterij-crack als jij om een invoermonopolie voor de Benelux aan te vragen.
Hier ligt een kans voor een batterij-crack als jij om een invoermonopolie voor de Benelux aan te vragen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Wat heeft UA hiermee te maken? Ik stel een vraag over de wetenschappelijke waarheid van dat 'geladen water' en dan kom jij - dé expert van 12-volt batterijen nota bene - voor de dag met zo'n antwoord. Dat valt me wel een beetje tegen ... 

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Wat jij aanhaalt is geen "wetenschappelijke waarheid" , dat is een grap ( a hoax )