Bluft Poetin?
-
Fazal - Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00
Bedankt Dicksy, maar het is TomTom niet alleen, dat geldt voor alle GPS-systemen, behalve dan voor Waze, waarvan helaas (nog) geen echte GPS bestaat. Die kan je enkel op uw Smart- of I-phone gebruiken.
Een mens zou op den duur toch nog denken dat Poetin daar voor iets tussen zit.
Dit alleen maar om tot het onderwerp terug te keren.
Een mens zou op den duur toch nog denken dat Poetin daar voor iets tussen zit.
Dit alleen maar om tot het onderwerp terug te keren.
Laatst gewijzigd door Fazal op 12 aug 2022, 17:38, 1 keer totaal gewijzigd.
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Bij omleiding wordt er dikwijls gevraagd uwe Waze uit te zetten of volg de pijlen. Mss dat er veel zitten te vloeken in hunne airco gekoelde auto. Of trucks die die nergens meteen 'gelieve om te keren' kunnen doen.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Met TomTom in Gent klinkt dat zo :
"Na 100 meter ..... knip bereikt."
en dan nog eens bij aankomst "knip bereikt"
---------
Waar is de tijd dat ik ongehinderd mijn wagen her en der gratis kon parkeren of er met mijn brommer van de ene winkel naar de andere kon rondcrossen. Ik woon in een randgemeente en heb nog niet eens de "schaapstal" gezien , zo weinig interesse heb ik nog in de stad Gent.
"Na 100 meter ..... knip bereikt."
en dan nog eens bij aankomst "knip bereikt"
---------
Waar is de tijd dat ik ongehinderd mijn wagen her en der gratis kon parkeren of er met mijn brommer van de ene winkel naar de andere kon rondcrossen. Ik woon in een randgemeente en heb nog niet eens de "schaapstal" gezien , zo weinig interesse heb ik nog in de stad Gent.
-
werewoef - Lid geworden op: 05 apr 2005, 17:53
Voorn vroeg zich af of het hier op deze draad nog over Poetin ging ? Verloren gelopen in het gekissebis tussen de Fred en de Will , misschien ?
Waarom wil Zelenski nu ineens de Krim heroveren , als hij zelfs de Donbas niet in handen krijgt ?? Zo blijft dit bloedvergieten maar doorgaan en ik twijfel of dat Europa dees geen brug te ver vindt .
werewoef
Waarom wil Zelenski nu ineens de Krim heroveren , als hij zelfs de Donbas niet in handen krijgt ?? Zo blijft dit bloedvergieten maar doorgaan en ik twijfel of dat Europa dees geen brug te ver vindt .
werewoef
AMEN en AUM
-
Er komt "sleet" op de oorlog in Oekraïne , de aandacht verzwakt , ook in de media.
Zelensky is ver zot aan het worden. Zijn gemekker dat Rusland eerst Polen en gans Europa in gevaar brengt is niet meer geloofwaardig. Europa heeft nu andere problemen met het klimaat en met de energieprijzen , en zal Oekraïne stilletjes aan uit het oog verliezen. Alleen de VS ( en de NAVO ) gooien nog wat graag olie op het vuur , iets wat uiteraard een erfenis is uit de koude oorlog. Valt het u niet op dat vooral de echt ouderen zoals Biden en Pelosi ( plus oude generaals en zelfs Willy Claes ) , die de tijd van de koude oorlog hebben meegemaakt , zich nu zo gehaat tegen Rusland opstellen ?
Verloren gelopen in het gekissebis tussen de Fred en de Will , misschien ?
werewoef
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Zelensky is de nuttige idioot van de VS die zich voor de kar heeft laten spannen van het westen en Poetin is er in getrapt. Een tv-presidentje die het dan eens ging bewijzen in het echte leven.door Fred1950 » Vandaag, 01:43
Zelensky is ver zot aan het worden. Zijn gemekker dat Rusland eerst Polen en gans Europa in gevaar brengt is niet meer geloofwaardig. Europa heeft nu andere problemen met het klimaat en met de energieprijzen , en zal Oekraïne stilletjes aan uit het oog verliezen. Alleen de VS ( en de NAVO ) gooien nog wat graag olie op het vuur , iets wat uiteraard een erfenis is uit de koude oorlog. Valt het u niet op dat vooral de echt ouderen zoals Biden en Pelosi ( plus oude generaals en zelfs Willy Claes ) , die de tijd van de koude oorlog hebben meegemaakt , zich nu zo gehaat tegen Rusland opstellen ?
Ik blijf er bij dat de VS heeft wat het altijd gewild heeft en dat is een confrontatie met Rusland en Zelensky was hiervoor de geknipte nuttige idioot. En die confrontatie wordt nu uitgevochten op de kap van de Oekraïners.
Vergelijk het zo’n beetje met onze minister van Buitenlandse Zaken. Heeft ook haar ‘politieke ervaring’ opgedaan door als journalist programma’s in het buitenland te maken, zo heeft Zelensky ook zijn ‘politieke ervaring’ opgedaan door presidentje te spelen in een tv-reeks.
Misschien heeft Bouchez zijn inspiratie wel in Oekraïne gevonden. Wat staat ons dan nog te wachten in dit uitgeleefd landje.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Ja, echt opvallend.
Eerste Minister van Finland, Sanna Marin, 35 jaar, vraagt reisverbod binnen de EU voor alle Russen
Eerste Minister van Estland, Kaja Kallas, 45 jaar, sluit zich aan bij die eis.
Eerste Minister van Zweden, Magdalena Andersson, 55 jaar, wil net zoals de Finse premier dat haar land bij de Navo komt.
Eerste Minister van Litouwen, Ingrida Simonyte, 47 jaar, maakt haar land los van Russisch gas.
Vier vrouwen die géén van allemaal de koude oorlog als volwassene hebben meegemaakt en gemiddeld zowat 45 jaar oud zijn, zetten zich sterk af tegen de Russische agressor.
Mannen komen van Mars, hé? En Fred is een politiek genie die met chirurgische accuraatheid en scherpte de vinger op de zwakke plek legt.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
...die allemaal de "verhalen" van grootvader verteld zijn geweest.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Lekker denigrerend doen over vrouwen, Fred? Die vrouwen kunnen niet zelfstandig denken, nietwaar? Ze bazelen maar iets na dat ze horen zeggen hebben.
Je bent me er eentje, batterijman.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Denigrerend doen ? Iedereen is het "slachtoffer" van zijn opvoeding. De Baltische staten behoorden vroeger tot de USSR , en daar zullen de grootpapa's niet veel goeds over te vertellen hebben nietwaar. Hun eigen taal zal al voldoende geweest zijn voor het gevoel "er niet bij te horen".
Dat bij die staten de schrik er nog in zit ( of zijn het wraakgevoelens ? ) , dat is ongegrond en bewijst dat ze het verleden met zich meeslepen.