politiegeweld
-
verhaegen - Support SeniorenNet
parket van Charleroi
dan weet je wél hoe laat het is zekers
knappe stoot van de franstalige politiek
om ze het af te leren zou ik gewoon : nva + vlaams blok tesamen gaan
ze zijn daar aan de andere kant echt volledig failliet hé , en ze willen geld afhalen
laatst keer (nog niet zo lang geleden ) een toertje gedaan aan die andere kant
en waarvoor ze indertijd zoveel geld gekregen hebben en al hun wegen vernieuwd hebben , daar is momenteel niet veel meer van te merken , want de staat van die wegen nu is memorabel slecht
dan weet je wél hoe laat het is zekers
knappe stoot van de franstalige politiek
om ze het af te leren zou ik gewoon : nva + vlaams blok tesamen gaan
ze zijn daar aan de andere kant echt volledig failliet hé , en ze willen geld afhalen
laatst keer (nog niet zo lang geleden ) een toertje gedaan aan die andere kant
en waarvoor ze indertijd zoveel geld gekregen hebben en al hun wegen vernieuwd hebben , daar is momenteel niet veel meer van te merken , want de staat van die wegen nu is memorabel slecht
-
dat maakt geen zier uit hoor
de bedoeling was die te beschadigen , en da's dan goed gelukt
om de nva van deelname uit te sluiten , en beschadigen voor de verkiezingen die der zullen komen (dan zit ik wél in italy)
de bedoeling was die te beschadigen , en da's dan goed gelukt
om de nva van deelname uit te sluiten , en beschadigen voor de verkiezingen die der zullen komen (dan zit ik wél in italy)
-
Fazal - Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00
Zich tegen elkaar (laten) opzetten, daar hebben de Waalse politici niet voor nodig.
Dat doen ze zelf. Is het eigenlijk al ooit anders geweest?
Laten we het verder over het onderwerp hebben, en maak er geen politieke kwestie van.
'Een paar rotzakken in functie', zijn in hun machtspositie hun boekje te buiten gegaan, met de dood van een sukkelaar tot gevolg, en dienen daarvoor streng gestraft te worden.
Anderzijds mag de politie (zich voor mijn part) met met man en macht verdedigen, en erop slaan of op schieten, als ze aangevallen worden. Het is niet goed dat zij zich met van alles en nog wat, moeten laten bekogelen voor het plezier van een massa idioten. En als ... zij zich dan verdedigen, dat ze daarvoor nog op het matje geroepen worden, op de koop toe. En dat degene die hen heeft verwond vrijuit gaat, en zich via een 2de (of al zoveelste) kans, alweer vol ongeduld mag zitten wachten op een volgende betoging, om de politie aan te vallen. Dàt, vind ik nog het ergst van al.
Dat doen ze zelf. Is het eigenlijk al ooit anders geweest?
Laten we het verder over het onderwerp hebben, en maak er geen politieke kwestie van.
'Een paar rotzakken in functie', zijn in hun machtspositie hun boekje te buiten gegaan, met de dood van een sukkelaar tot gevolg, en dienen daarvoor streng gestraft te worden.
Anderzijds mag de politie (zich voor mijn part) met met man en macht verdedigen, en erop slaan of op schieten, als ze aangevallen worden. Het is niet goed dat zij zich met van alles en nog wat, moeten laten bekogelen voor het plezier van een massa idioten. En als ... zij zich dan verdedigen, dat ze daarvoor nog op het matje geroepen worden, op de koop toe. En dat degene die hen heeft verwond vrijuit gaat, en zich via een 2de (of al zoveelste) kans, alweer vol ongeduld mag zitten wachten op een volgende betoging, om de politie aan te vallen. Dàt, vind ik nog het ergst van al.
Laatst gewijzigd door Fazal op 30 aug 2020, 16:16, 1 keer totaal gewijzigd.
-
U hebt het filmpje duidelijk nog altijd niet gezien, of alleszins niet op de details gelet.
Als uw moeder of vader, uw broer of uw zus, uw kind of uw kleinkind wat moeilijk doet, gaan jullie hem/haar dan ook met de handboeien op zijn/haar rug, en nadien met twee op zijn/haar rug gaan zitten, hem/haar een spuitje toedienen, de Hitlergroet brengen, en er grapjes bij maken??? Of is het gewoon maar een ver van uw bed-show?
Kan jij u voorstellen hoe het moet voelen, welke marteling het is, als ge met metalen handboeien op uw rug, op uw buik liggende, er dan nog 2 of 3 volwassenen boven op uw rug gaan zitten???
Probeer het eens uit, thuis, met vrienden of familieleden, dan zal je wel weten hoe het voelt.
Plus dat er dan nog mag mee gelachen worden ook, want het is tenslotte maar een spelletje (thuis).
En vergeet dat dekentje niet om vooraf uw hoofd te bedekken!
Als uw moeder of vader, uw broer of uw zus, uw kind of uw kleinkind wat moeilijk doet, gaan jullie hem/haar dan ook met de handboeien op zijn/haar rug, en nadien met twee op zijn/haar rug gaan zitten, hem/haar een spuitje toedienen, de Hitlergroet brengen, en er grapjes bij maken??? Of is het gewoon maar een ver van uw bed-show?
Kan jij u voorstellen hoe het moet voelen, welke marteling het is, als ge met metalen handboeien op uw rug, op uw buik liggende, er dan nog 2 of 3 volwassenen boven op uw rug gaan zitten???
Probeer het eens uit, thuis, met vrienden of familieleden, dan zal je wel weten hoe het voelt.
Plus dat er dan nog mag mee gelachen worden ook, want het is tenslotte maar een spelletje (thuis).
En vergeet dat dekentje niet om vooraf uw hoofd te bedekken!
Laatst gewijzigd door Fazal op 30 aug 2020, 17:34, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Als er amok in een cel wordt gemaakt, dan zijn ze altijd met zes.
En ze moeten ook elkaar toch een pleziertje gunnen nietwaar!?
Zes machtsmisbruikers aub.
Daaraan zie je maar, als mensjes met meerderen zijn, dan kan het beest in hen, eens goed worden losgelaten.
-
Ja, en om hem dan van die pijnen te verlossen, hebben ze hem dan maar gewoon doodgemaakt.
-
der is iets gebeurd zolang geleden , en ineens duikt dat filmpje op in volle politieke .....
dan kan men niet méér zeggen dat het géén politiek is
is klaar en duidelijk politiek getint
van mij mogen ze alle politiekers afdanken hoor , t'is toch maar één gangsterbende
dan kan men niet méér zeggen dat het géén politiek is
is klaar en duidelijk politiek getint
van mij mogen ze alle politiekers afdanken hoor , t'is toch maar één gangsterbende
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Bij mijn opleiding zware voertuigen in Doornik zaten daar ook agenten in opleiding: powertraining en eten om postuur te krijgen. Ook gevechtsoefeningen of ene arresteren.
Nu zijn dat lichtgewichten en wellicht daardoor bang om iemand te lijf te gaan. Dat die hun pistool ook zo gebruiken, amai dan(zie US)
Nu zijn dat lichtgewichten en wellicht daardoor bang om iemand te lijf te gaan. Dat die hun pistool ook zo gebruiken, amai dan(zie US)
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk