this is Belgium !

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

tokkio

24 okt 2014, 16:33

[quote][/quote]
Je mag even slikken na lezen.

Komt van verantwoordelijke regio Gent , en NIET van het Vlaams Belang!

Het verhaal gaat over de familie Bouziane en haar integratie in de Belgische gemeenschap

Deze gebaarde heer, Imam te Brussel is, na te hebben verklaard dat men zijn eigen vrouw mag slaan, voorlopig door België uitgewezen.

De stad heeft nochtans als sociale en Islam-tolerante instelling de polygame gezinssituatie van Mijnheer Bouziane goedschiks aanvaard.

De stad accepteert zelfs dat zijn tweede vrouw hem vervoegt in België zonder haar een verblijfsvergunning uit te reiken.

Beter nog: aangezien al zijn kinderen in België geboren werden zijn zij echte Belgen en kunnen zij, zelfs zonder papieren, niet uitgewezen worden.

En het verhaal wordt nòg beter:

Imam Bouziane heeft met ieder van zijn vrouwen 8 kinderen, dus 16 in totaal. Zijn tweede vrouw is echter geen echte echtgenote, zij wordt dus door België als 'een alleenstaande ouder' beschouwd.

Zij geniet dus van een uitkering A.P.I . (allocationparent isolé) die 707,19 euro voor een ouder met 1 kind bedraagt, te vermeerderen met 176,80euro per aanvullend kind = 7 x 176,80 Eur, of een totaal van1944.79 euro.

Voor haar 8 kinderen geniet zij ook elke maand 978,08 euro kinderbijslag.
2 van de kinderen zijn minder dan drie jaar dus geniet zij ook nog'A.P.J.E'
Zijnde 161,66 euro x 2 = 323,32 euro. Als alleenstaande ouder geniet zij ook nog van een woontoelage (Allocation d'aide au logement ) van 300 euro.

En het verhaal alsmaar nóg beter :

Met 8 kinderen heeft mevrouw Bouziane absoluut geen tijd om te gaan werken, te meer daar Imam-lief niet kan dulden dat zijn moslimvrouw in de nabijheid zou komen van andere verderfelijke westerse mannen.
Dus geniet zij ook van een R..M.I. ( leefloon) zijnde 417,88 euro, plus 167,15 euro/kind, maakt in totaal 1755,08 euro.

Een leuk inkomen voor iemand die nooit belastingen betaalt, zeker als je bedenkt dat het gemiddeld pensioen in Belgie 1000 EUR bedraagt...!?

Onder de 8 kinderen zijn er vier schoolgaand, dit geeft recht op een recent gestemde tegemoetkoming voor aanvang schooljaar van 257,61 euro X4 = 1030,44 euro, zijnde een maandelijks bedrag van 85,87 euro.

In totaal ontvangt Mevrouw Bouziane-2 dus 5296,14 euro per maand netto. Hoeveel verdien jij ...?

En dit maakt het verhaal hélemaal goed :

De heer en Mevrouw Bouziane-1: met hun 8 kinderen krijgen 978,08 euro gezinstoelagen iedere maand, 2 uitkeringen voor jonge kinderen 323,32 euro + uitkering + huisvesting 300 euro, RMI voor gehuwd paar (626,82 euro) 8 kinderen (1337,20 euro)! Zijnde 1964,02 euro uitkering voor aanvang schooljaar 4 kinderen X 85,87 euro.

De Heer en Mevrouw Bouziane-1 ontvangen dus 3651,29 euro per maand.

HET POLYGAME MOSLIM-GEZIN BOUZIANE ONTVANGT DUS IN TOTAAL EEN BEDRAG VAN 8947,43 PER MAAND!!!
Maar blijft zeker hard werken en betaal trouw je sociale bijdragen, en
vooral ' WEES VERDRAAGZAAM ' !

GROETEN,

Eric De Vos
FOD Binnenlandse Zaken
Instellingen en Bevolking Rijksregister - Dienst Toepassingen
Koloniënstraat 11
1000 - Brussel

Ik heb van mijn 14 jaar tot 60 jaar gewerkt , geen dag thuis wegens ziekte ok dop,en als ik al mijn uren in dagen omzet veel meer dan de 46 jaar waar ik pensioen voor trek, mijn vrouw niet gewerkt zij heeft onze kinderen zelf opgevoed,waarvoor ze nu gestraft wordt,dus zij trekt niks van pensioen, wij hebben een gezinspensioen van 1680 euro, wat hebben wij misdaan :evil: :evil: :evil: :evil:
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

sibarita

24 okt 2014, 18:07

de zoveelste "hoax" die al jaren rondgestuurd wordt en nog jaren zal verspreid worden , alsof er nog niet genoeg echte mistoestanden zijn !

https://sites.google.com/site/dehoaxwij ... 43permaand
Geniesse das Leben beständig , denn du bist länger tot als lebendig !
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850

Fokke

24 okt 2014, 18:18

sibarita schreef:de zoveelste "hoax" die al jaren rondgestuurd wordt en nog jaren zal verspreid worden , alsof er nog niet genoeg echte mistoestanden zijn !
Dit zou toch gemakkelijk kunnen weerlegd worden als het OCMW en de dienst vreemdelingenzaken eens de (door ONS betaalde) boeken openden en duidelijk maakten waarvan de asielzoekers en illegalen kunnen van genieten... Het personeel van die diensten heeft zwijgplicht en spreekt slechts in bedekte termen over wat hun "klanten" krijgen... Van dat front komt echter weinig nieuws! Zij zwijgen lijk vermoord!
Weet dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort!
Fazal

24 okt 2014, 18:22

sibarita schreef:de zoveelste "hoax" die al jaren rondgestuurd wordt en nog jaren zal verspreid worden , alsof er nog niet genoeg echte mistoestanden zijn !

Sorry, het was de eerste keer dat ik het (en dan nog) in een e-mailbericht, heb ontvangen.

Gelukkig stuur ik zulke berichten NIET door aan vrienden en kennissen.
Maar dat ik NIET doorhad dat het hier om een hoax ging, en het dan nog op Seniorennet plaatste, is niet goed te praten. :oops:

Paca

25 okt 2014, 02:40

Voor mij moet een OCMW of een sociale huisvestingsdienst niet komen zeveren over hun betrokkenheid ten dienste van Belgen!
Het is reeds jaren geleden dat ik een paar maal een pak adresetiketten in handen kreeg om dingen te versturen naar huurders (nou ja, huurders!) uit het Leuvense. 75% had geen Belgische naam!!! Dit is, in mijn ogen, een regelrechte schande!!! Waarom eigen landgenoten op een jarenlange wachtlijst moeten staan is onbegrijpelijk!
Eén van de trukken met de duif is om een kind een appartement te laten huren omdat die zogezegd alleen gaat wonen ... het appartement wordt (met wat winst) doorverhuurd aan een 'sans papiers' en de huurder, in nome, gaat terug bij pa en ma wonen.
Ik vraag me eerlijk gezegd af of de beheerders van zulke 'sociale' woningcomplexen wel zuiver op de graat zijn ... of dat ze, uit nonchalance en luiheid, hun controlerend werk niet doen. Er bestaat zoiets als een militair adagio dat zegt: "Een gegeven bevel dat niet gecontroleerd wordt ... is nooit gegeven!".

Dat we, hier ten lande, zulke financiële grapjes nog steeds kunnen bekostigen stemt me wat euforisch ... we leven nog altijd in een paradijs ... we kunnen nog altijd geld wegsmijten ... hoelang nog?

Er is meer! Als gepensioneerde wil ik wel, voor een af te spreken percent, de anomaliën gaan onderzoeken ter plaatse. Ik ben er van overtuigd dat dit nu zou moeten gebeuren en zogezegd gebeurd maar een ware ravage is! Ik zou verscheidene redenen kunnen opnoemen maar wens, op dit ogenblik, niemand publiekelijk te viseren.

sibarita

26 okt 2014, 18:31

Een 28-jarige man heeft gisteren een 23-jarig meisje op de metrorails geduwd in het Brusselse metrostation Bockstael. Het meisje kon door omstaanders gered worden terwijl de aanvaller na een korte achtervolging kon opgepakt worden. Hij is aangehouden voor poging doodslag. Dat meldt het Brusselse parket.

Haar aanvaller bleek een 28-jarige man die al lange tijd illegaal in België verbleef en daar al driemaal voor veroordeeld was. Hij is onder aanhoudingsbevel geplaatst en in verdenking gesteld voor poging doodslag

HLN

Nog 6 veroordelingen en dan mag hij blijven :evil:
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850

tokkio

27 okt 2014, 16:12

Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

ED.

27 okt 2014, 16:58

Géén inbraaksporen? Oeps! "Bruine brij" aan de knikker.

Paca

28 okt 2014, 01:44

ED. schreef:Géén inbraaksporen? Oeps! "Bruine brij" aan de knikker.
Dat ze hun werk doen hé! Wie zijn wapen laat stelen of zijn pepperspray/traangasspray laat pikken is één van twee dingen ... ofwel is ie een stommerik ... ofwel is ie een luiaard en onverantwoordelijke!
Laat de "beëdigden" ook eens in de geldbeugel tasten voor hun onverantwoorde stommiteiten! Eender welke commissaris (die naam waardig) kan dit gemakkelijk doen ... dat ze het doen hé!!! "Cojones" schijnt een verdwijnend verschijnsel te zijn!

tokkio

13 nov 2014, 18:07

oeps, lag dit dossier er ook nog???

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland ... ring.dhtml

ED.

05 dec 2014, 16:01

Zoals te verwachten:

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland ... taps.dhtml

Eens nieuwsgierig hoeveel schadevergoeding die gangsters zullen krijgen van de staat. Van ONS dus.

(In ons land zijn er x- aantal duizend drugdoden per jaar.
Twee dokwerkers zullen waarschijnlijk bestraft worden voor het smijten van stenen.

Advocaten en rechters ...........)

sibarita

05 dec 2014, 19:51

Criminelen hebben het gemakkelijker , zij kunnen geen "procedurefouten" maken ! Hun telefoon af tappen zonder het crimineel het crimineel gespuis te verwittigen is gewoon en schande :evil:

tokkio

09 dec 2014, 17:34

Als het geen procedure fout is, of geen vrijspraak na een uithongering,dan zorgt een blunder ook voor straffeloosheid :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland ... juit.dhtml

ED.

09 dec 2014, 18:06

Alles bij elkaar genomen kunnen al die zaken geen toeval meer zijn. Fraude op grote schaal,banditisme in alle vormen,oplichterijen, grote drugszaken die bewezen zijn,zelfs terrorisme etc.etc, Ze lopen vrij rond. Er moeten bij het gerecht ,en aanbelangen, mogelijk mensen zijn met kilos Imodium in hun zakken.

Paca

10 dec 2014, 00:00

Ooit al gehoord van het woord "corruptie"?