Marc Van Ranst
-
Ice
Is dat je mening en je enige tegenargument in de hele discussie? Maar dunnekes, zulle....dafke schreef: ↑09 okt 2020, 08:19En wie niet hetzelfde denkt als ice is een idioot of een bange ratIce schreef: ↑30 sep 2020, 14:25En dat, Paul, doen ze al van in het begin om gehoorzaamheid door maatregelen te kunnen afdwingen, door het erger te maken en te doen lijken dan het in werkelijkheid is...Paul Siemons schreef: ↑30 sep 2020, 06:35
De "experten" moeten hun gelijk toch blijven halen desnoods door de sterftecijfers op te vijzelen
met het bijtellen van overlijdens die niks met corona te maken hebben !!!!![]()
Voorn: níemand BEWEERT dat het fake is, dat BEKENNEN de leugenaars ZELF dat ze de cijfers vervalsen door ook overlijdens door hartinfarcten en zelfs door ouderdom, erbij te tellen als corona, al van in het BEGIN van deze hoax....maar voor die bekentenissen zijn angsthazen blijkbaar DOOF??![]()
Dat, voorn, heten FAKE CIJFERS om je de stuipen op je lijf te blijven jagen en bij jou en sommige andere bangeriken werkt dat nog steeds, ondanks dat ze zélf toegeven dat ze je zitten te beliegen....on-voor-stel-baar....daar zakt je broek toch van af...
Gij gelooft de cijfers maar als ze dan zelf zeggen dat ze de cijfers vervalsen, dan geloof je ze niet?![]()
![]()
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Onze mar(c)xist Van Ranst zal het weer niet graag lezen.
https://www.hln.be/nieuws/binnenland/-a ... ~abff2cc9/
https://www.hln.be/nieuws/binnenland/-a ... ~abff2cc9/
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Of die opmerkingen van een "gewezen" rector enige indruk zullen maken?
Het ziet er voorlopig naar uit dat Corona nog lang niet voorbij is, de virologen blijven nog wel een tijdje in beeld. Tot spijt voor wie hen dat benijd
Het ziet er voorlopig naar uit dat Corona nog lang niet voorbij is, de virologen blijven nog wel een tijdje in beeld. Tot spijt voor wie hen dat benijd
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
-
Ice
Wat hebben de teréchte opmerkingen weer te maken met een "gewezen" rector?
Alsof zijn opmerkingen minder waard zouden zijn als gewezen rector dan wanneer hij wel nog rector zou zijn?
Kan weer enkel uit de koker komen van een trol die meent de geloofwaardigheid van een rector te kunnen aantasten, wéér de opmerkingen/inhoud negeert en die zich graag in de luren laat leggen door viro-lógen-leugenaars die ons al maanden voor de gek houden door hun tegenstrijdigheden.
Corona is al lang voorbij maar wordt nog steeds uitgemolken door besmettingen-zonder-enig-symptoom zodat mediageile virologen zich nog in de belangstelling kunnen blijven wringen voor hun ego, anders verdwijnen ze weer in de anonimiteit, de zielige niemendalletjes.
De bedriegers hebben van in het begin GEZWOREN bij hun statistische computermodellen om het verloop van het virus aan te tonen en nu wijken ze af want anders moeten ze toegeven dat het coronavirus reeds uitdoofde in april, na maximaal 10 weken, zoals hun statistieken zélf aantoonden.
Gemakkelijk, hé schipperen en liegen/bedriegen door statistiekjes selectief te gebruiken hoe het hen uitkomt, er zijn toch altijd domme bangeriken die hen geloofwaardig blijven vinden, ongeacht dat ze zelf bekennen dat ze staan te liegen.
Er is overigens geen enkele politieker bereid om politieke zelfmoord te plegen met nog een lockdown zodat mediageile van ranst nog wat langer met zijn ranzige kop ons tv-beeld kan komen vervuilen met paniekzaaierij voor zijn vermeende, politieke macht.
-
Dat virologen nog een tijdje in beeld blijven doet niet ter zake en dat corona nog lang niet voorbij is......, daar moet je geen universitair diploma of glazen bol voor hebben om dat vast te stellen.E.T. schreef:
Of die opmerkingen van een "gewezen" rector enige indruk zullen maken?
Maar die opmerkingen van een "gewezen" rector zullen zeer zeker indruk maken en waarom.......
1.- ze werden gemaakt in een interview dat voor iedereen te lezen is en dat zal onze mar(c)xist Van Ranst niet graag hebben, (zie link). Die man kan namelijk geen kritiek verdragen, het is niet voor niks een communist.
2.- beiden zijn ze goed be(ge)kend in het huis (KU Leuven), met voor en tegenstanders, en die 'reclame' kan de KU best missen. Ook intern.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/08/21/rik-torfs/
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Onze goede vriend Rik Torfs (gewezen) rector KU Leuven was daarvoor drie jaar senator/voorzitter CD&V-fractie.
Ook daar kennen ze hem als een kritisch mens.
Als Van Ranst zou wakker liggen van kritiek zou hij niet veel meer slapen, toch?
Ook daar kennen ze hem als een kritisch mens.
Als Van Ranst zou wakker liggen van kritiek zou hij niet veel meer slapen, toch?
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
-
Ik denk dat mensen met een groot zelfingenomenheid over het algemeen al weinig slapen uit schrik de controle te verliezen. Mar(c)xist Van Ranst is zo’n typetje, een echte egotripper.E.T. schreef:
1) Aanmatigend 2) Arrogant 3) Belerend 4) Frikkerig 5) Hautain 6) Hooghartig 7) Hoogmoedig
U mag schrappen wat niet past, mij niet gelaten, maar voor mij zijn ze allemaal van toepassing op onze mar(c)xist.
-
bluevelvet - Lid geworden op: 28 aug 2005, 02:10
Onze....... ? . behoor jij daar ook bijDicksy schreef: ↑11 okt 2020, 21:50Ik denk dat mensen met een groot zelfingenomenheid over het algemeen al weinig slapen uit schrik de controle te verliezen. Mar(c)xist Van Ranst is zo’n typetje, een echte egotripper.E.T. schreef:
1) Aanmatigend 2) Arrogant 3) Belerend 4) Frikkerig 5) Hautain 6) Hooghartig 7) HoogmoedigHovaardig 9) IJdel 10) Ingebeeld 11) Kwasterig 12) Neerbuigend 13) Opgeblazen 14) Pedant 15) Schoolmeesterachtig 16) Tevreden met zichzelf 17) Verwaand 18) Zelfgenoegzaam........
U mag schrappen wat niet past, mij niet gelaten, maar voor mij zijn ze allemaal van toepassing op onze mar(c)xist.
-
Ik had eens een discussie en liet de woorden ‘seg vriend’ vallen. Hij reageerde hierop: “vriend, vriend........ik ben helemaal uwe vriend niet.”bleuvelvet schreef:
Onze....... ? . behoor jij daar ook bijTja, ons kent ons hé
Ik reageerde hier op met gewoon te zeggen dat ‘seg vriend’ nu echt niet als een compliment bedoelt was. Hij droop af, Dicksy 1 - tegenpartij 0.
Zo, en als ge het nu nog niet begrijpt wat ik met ‘onze’ bedoel geef gerust een seintje.
-
bluevelvet - Lid geworden op: 28 aug 2005, 02:10
Ja, seg vriend, het is maar een geintje hé 

........
........
Laatst gewijzigd door bluevelvet op 12 okt 2020, 08:06, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Paca - Lid geworden op: 28 sep 2006, 01:58
De betweters zijn weer in hun sas lees ik!
De Marc Van Ranst heeft nog altijd een Triple van Westmalle tegoed van deze knaap. Het zou natuurlijk kunnen dat hij, bij wijze van gein, zegt: "Mag het ook een Corona biertje zijn?".
Iemand die met heel wat Leuvense Proffen contact gehad heeft en de soort wel wat kent. Er zitten, in het geheel, niet veel opschepperige mensen tussen ... heb er zelfs in dertig jaren geen enkele tegengekomen.
Wie zich geroepen voelt om hierover nog wat door te drammen moet dat maar doen, hij/zij beseft niet eens hoe belachelijk men zich soms kan maken ...
De Marc Van Ranst heeft nog altijd een Triple van Westmalle tegoed van deze knaap. Het zou natuurlijk kunnen dat hij, bij wijze van gein, zegt: "Mag het ook een Corona biertje zijn?".
Iemand die met heel wat Leuvense Proffen contact gehad heeft en de soort wel wat kent. Er zitten, in het geheel, niet veel opschepperige mensen tussen ... heb er zelfs in dertig jaren geen enkele tegengekomen.
Wie zich geroepen voelt om hierover nog wat door te drammen moet dat maar doen, hij/zij beseft niet eens hoe belachelijk men zich soms kan maken ...
-
Het blijft bij u altijd maar bij tegoed , ik zal u een tip geven. Men kan al langer dan vandaag zelfs een bierkorf laten afleveren bij iemand thuis of op het werk (KU Leuven). Doen man, doen en geen holle slogans/woorden verkopen. U hebt er zelf geen benul van hoe belachelijk u zich maakt met uw ’grootspraak.’Paca schreef:
De betweters zijn weer in hun sas lees ik!
-
Ice
Awel, draait windhaan van ranst nu mee met who of gaat ie voor de van-ranst-lockdown?Dr. David Nabarro, de speciale afgevaardigde voor Covid-19 namens de WHO, roept de wereldleiders dringend op om als het even kan geen lockdowns meer te gebruiken, omdat die ‘een ‘vreselijke, gruwelijke wereldwijde catastrofe’ hebben veroorzaakt.
-
janieburton - Lid geworden op: 18 jan 2009, 18:50