politiegeweld

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

E.T.

21 nov 2020, 13:32

:D
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet

tokkio

21 nov 2020, 17:49

Wiana schreef: ↑

De hamvraag :
WAT doen we eraan ?
Of beter : Wat KUNNEN we eraan doen ?
Niks doen is achteruitgaan ,maar voor maatregelen te nemen is de politiek veel te laat, en nu durven ze niet meer, maar ze zijn daar in Brussel echt "no go zones " aan het maken,langzaam maar zeker, en daar ze niet gestraft worden en breit het zich uit zoals een olievlek.
En als ze al eens ene kunnen pakken ,zoals die gast die een combie verbouwde en het pistool van de agent pikte, die kreeg dan een werkstraf van 200 uur,wij worden harde gestraft als we geen mondmasker dragen...
Wat misschien zou helpen, is om de families een waarschuwing te geven, het mogen er zelfs 3 zijn, de eerste is om direct het Belgisch paspoort af te nemen, het tweede is om het kindergeld of het leefloon te haveren, en bij een derde "misdaad"ze het land uitzetten, met familie en al :twisted:
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

Idefix

21 nov 2020, 18:20

tokkio schreef:
21 nov 2020, 17:49
Wiana schreef: ↑

De hamvraag :
WAT doen we eraan ?
Of beter : Wat KUNNEN we eraan doen ?
Niks doen is achteruitgaan ,maar voor maatregelen te nemen is de politiek veel te laat, en nu durven ze niet meer, maar ze zijn daar in Brussel echt "no go zones " aan het maken,langzaam maar zeker, en daar ze niet gestraft worden en breit het zich uit zoals een olievlek.
En als ze al eens ene kunnen pakken ,zoals die gast die een combie verbouwde en het pistool van de agent pikte, die kreeg dan een werkstraf van 200 uur,wij worden harde gestraft als we geen mondmasker dragen...
Wat misschien zou helpen, is om de families een waarschuwing te geven, het mogen er zelfs 3 zijn, de eerste is om direct het Belgisch paspoort af te nemen, het tweede is om het kindergeld of het leefloon te haveren, en bij een derde "misdaad"ze het land uitzetten, met familie en al :twisted:
Die waarschuwingen krijgen ze al maar dat helpt voor geen meter. Voor de rest van de door u voorgestelde maatregelen gaat ge nooit één politieker vinden die dat gaat durven. Ondertussen worden er alle dagen meer en meer geboren zodat wij binnen 20 jaar in de hoek gaan staan met de bedelnap. Besef eens goed wat er in Resolutie 1743 staat en leg u neer bij uw lot of verlaat dit land.
De zon is gratis voor iedereen

tokkio

22 nov 2020, 16:32

Resolutie 1743 is het beging van het einde,de stok die ons op de knieën dwingt,de toekomstige generatie zal nederig het hoofd moeten buigen,maar ook ,de Europese machtswellustelingen gaan in de klappen delen,ik(wij) zijn te oud om het land te verlaten, maar ik schik mij in het lot als ik deze wereld moet verlaten .......
https://gerard1945.wordpress.com/2017/1 ... in-europa/
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

Wiana

22 nov 2020, 16:40

tokkio schreef:
Resolutie 1743 is het beging van het einde,de stok die ons op de knieën dwingt,de toekomstige generatie zal nederig het hoofd moeten buigen,maar ook ,de Europese machtswellustelingen gaan in de klappen delen,ik(wij) zijn te oud om het land te verlaten, maar ik schik mij in het lot als ik deze wereld moet verlaten .......
Oja?
En dat rechtvaardigt dus dat ordehandhavers zich zomaar in het ziekenhuis moeten laten kloppen
en niemand daarvoor gestraft wordt ?
"Seponeren" is hier de rechtvaardige oplossing nu?!
Bestaat toch niet !
HP Notebook - Windows10 Home
Intel(R)Core(TM)i5 - 6200U CPU@2.30GHz -2.40GHz
RAM 7,92 GB - 64bits best.x64-proces.

tokkio

22 nov 2020, 17:37

Wiana schreef:
22 nov 2020, 16:40
tokkio schreef:
Oja?
En dat rechtvaardigt dus dat ordehandhavers zich zomaar in het ziekenhuis moeten laten kloppen
en niemand daarvoor gestraft wordt ?
"Seponeren" is hier de rechtvaardige oplossing nu?!
Bestaat toch niet !
Dat oja begrijp ik niet, ik heb die resolutie niet geschreven, maar dat is wat Europa er over denkt, ik heb enkele postings hoger de suggestie gedaan om ze ,mits 3 waarschuwingen ,dat crapuul er uit te werpen met familie en al,want het houd niet op,het enige dat men hoort na terug weer een aanval, dat ze vrijgelaten zijn onder voorwaarden,en nu is het in Brussel, maar het deind uit als een olievlek, en het gaat ook in andere grootsteden komen...........

Wiana

22 nov 2020, 17:45

Sorry Tokkio, ik bedoelde gewoon : " Oja, bestaat die resolutie?" Meer niet !
Ik kan overigens alleen maar volledig akkoord gaan met uw suggesties !
HP Notebook - Windows10 Home
Intel(R)Core(TM)i5 - 6200U CPU@2.30GHz -2.40GHz
RAM 7,92 GB - 64bits best.x64-proces.

tokkio

22 nov 2020, 18:00

geen sorry Wiana,iedereen kan eens fout lezen ,maar die resolutie is een open doek voor de moslimgemeenschap, daar die alles interpreteren volgens hun gedacht ,krijgen ze vrij spel,met de goedkeuring van Europa,daar ze die "jongeren" een vrijgeleide geven door hun daden te minimaliseren, ze ergens de schuld bij de agent leggen,ze onderzoekrechters hebben die angst hebben als ze hard optreden,gaan die smeerlapjes, als ze volwassen zijn,voldoende sterk zijn , en misschien een leger samenstellen, om het uitvoeren van de sahira op te volgen,en ons te vervolgen.........

berretz

23 nov 2020, 06:46

Geef de ordehandhavers pepperspray en tasers om zich tegen dat crapuul te verdedigen.

voorn

23 nov 2020, 07:15

Dat hebben die toch bij.
Maar ge moet het nog kunnen pakken uit je gordel.

Idefix

23 nov 2020, 12:43

Wat er nu helemaal over is vind ik die affiche campagne om de politie die de vluchtende bestelwagen, nadat ze wegvluchtten omdat er illegalen inzaten, beschoten hebben en ongelukkiglijk een kindje geraakt hebben aan de schandpaal te nagelen. De schuldige is alleen en uitsluitend de chauffeur van die wagen; Ik vind het schande dat ze hier de misdadigers verdedigen. Indertijd als dergelijke ongure gasten Kitty Van Nieuwenhuyse doodschoten hebben ze wel geen affiches geplakt uit protest. Dikke boetes uitschrijven en klacht neerleggen wegens opruiing van de bevolking.

Idefix

23 nov 2020, 12:47

voorn schreef:
23 nov 2020, 07:15
Dat hebben die toch bij.
Maar ge moet het nog kunnen pakken uit je gordel.
De gebruiksaanwijzing om een wapen af te pakken en een agent in elkaar te slaan worden in het Brusselse door middel van een affiche campagne aan de betrokken bevolking medegedeeld. Ziet daar echt niemand graten in????????????????

tokkio

23 nov 2020, 17:35

Ik vind het schande dat ze hier de misdadigers verdedigen.
Het is de fout van de agent(te).........volgens de "rechter.....maar ze worden "later" gestraft....
https://www.hln.be/binnenland/agente-kr ... ~a40795d8/

voorn

24 nov 2020, 14:16

En de wapens kunnen ze best in de vuilbak gooien want ge moogt ze niet gebruiken.
Zelf gedode terroristen hun familie kan een proces vragen.

werewoef

24 nov 2020, 20:26

Jazeker ! En dan nog bijgestaan door het kruim van advocaten .

Is het niet in-triest dat je op zulke manier daarvoor dagelijks je leven veil moet hebben .En dat alles voor een begin van een " soldaten-preeke " waarvoor ge niet naar huis hoeft te schrijven .Tis zoals de zorg-sector ; totaal ondergewaardeerd . :( :( :(

werewoef
AMEN en AUM