PRO- en ANTIVAXXERS - Wel of niet vaccineren ?
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Denk eerder met een zak geld...........frits1955 schreef: ↑
Vandaag, 12:56
Rest de vraag of de infectioloog op vrijwillige basis zijn zienswijze heeft aangepast.
Wat dacht je - met de revolver tegen het hoofd?
Het is een rapport van Pfizer, die gaan zelf niet bekent maken dat er grote risico's met hun vaccin zijn.Gelukkig kon ik dinsdagavond het rapport van het Amerikaanse geneesmiddelenagentschap raadplegen, opgesteld op basis van door Pfizer verstrekte gegevens, om zijn vaccin op de markt te kunnen brengen.
Maar minimaliseert hij wel de bijwerkingen....Toen ik de 53 pagina’s las, viel me iets op. Ik heb nog nooit zo’n hoge frequentie van bijwerkingen van een vaccin gezien....... !”
gaf hij aan dat het vaccin ‘zeer effectief’ was. Wat betreft de bijwerkingen, zoals vermoeidheid of hoofdpijn, deze zijn "niet ernstig maar frequent".
De frequentie van bijwerkingen is iets ernstiger dan bij andere vaccins,
Daar het rapport van het Amerikaanse geneesmiddelenagentschap kwam , maar opgesteld door Pfizer, kan hij niet zeggen dat het zeer ernstige bijwerkingen heeft, want krijgt hij een schade cleem voor desinformatie ,
maar ernstige bijwerkingen of niet, ze draaien allemaal rond de pot, en het Pfizer vaccin draait om geld, en daar men met geld de boter koopt, zullen de virologen die kritisch zijn wel temperen....
Maar ik vraag het nogmaals, waarom laten die virologen die zelf beweren dat het maar lichte bijwerkingen zijn , zich niet als eerste vaccineren....
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Als straks de goedkeuring komt door het EMA kan iedereen het dossier met ALLE gegevens inkijken en het zullen MEER dan 53 bladzijden zijn

OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Meer bladzijden om te zeggen dat ze niet gerekend hebben op de mutatie van het virus......
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf202012 ... 4117395816
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
Ice
Zouden pro-vaxxers nog happig zijn om in de rij te gaan staan als ze dat horen?bluevelvet schreef: ↑15 dec 2020, 14:38Eric Caumes, hoofd van de afdeling infectieziekten nog wel, aan het woord :
”Gelukkig kon ik dinsdagavond het rapport van het Amerikaanse geneesmiddelenagentschap raadplegen, opgesteld op basis van door Pfizer verstrekte gegevens, om zijn vaccin op de markt te kunnen brengen.
Toen ik de 53 pagina’s las, viel me iets op. Ik heb nog nooit zo’n hoge frequentie van bijwerkingen van een vaccin gezien....... !”
53 pagina’s ....... en nog te weinig data
https://www.artsenvoorvrijheid.be/blog/ ... LCfgH2mpMM
" Ik heb nog nooit zo’n hoge frequentie van bijwerkingen van een vaccin gezien....... !” dat zullen ze toch wel verstaan of niet?
-
bluevelvet - Lid geworden op: 28 aug 2005, 02:10
Getuigenis Philippe Janssens:
VRAGEN OVER HET VACCIN t.a.v. Minister Vandenbroucke
10 december 2020
Na een inleiding schrijft meneer Janssens dat hij zich wel wat zorgen maakt over het vaccin daarom alvast volgende vragen :
(Opmerking : Al deze vragen zou ik ook wel willen beantwoord zien en met mij nog vele anderen veronderstel ik !
Van de 24 vragen citeer ik er een paar. Amai, gaat de minister van gezondheid daar een correct antwoord op kunnen geven
Dat zou toch moeten kunnen, gezien hij het voornemen heeft de bevolking te vaccineren, en gezien de vele miljoenen vaccins die al besteld zijn !)
Wait and see
Geachte Minister Vandenbroucke,
“1. Kan U mij de wetenschappelijke onderzoeksrapporten bezorgen waarmee men tot deze claims komt?(......) Kan U de verantwoordelijke(n) van Uw diensten geven, die deze studies heeft/hebben nagekeken.Ik ken een aantal mensen in de sector die deze studies graag hadden nagekeken.
2. Hebt u ook de samenstelling van het vaccin per producent? Klopt het dat er DNA van apen en geaborteerde foetussen aanwezig zijn in het vaccin?
3. Is de gouden standaard van Covid19 inmiddels gevonden?
5. Zijn deze vaccins al eerder toegepast op een bevolkingsgroep, behalve de proefpersonen de afgelopen maanden?Als dat nu wel op grote bevolkingsgroepen wordt toegepast, zou men dat als een experiment kunnen beschouwen. Is dat volgens de Nürnberg Code wel wettelijk toegelaten?
6. Zijn de lange termijn effecten van dergelijks vaccins gekend?
7. Zijn de producenten in België/Europa verantwoordelijk voor eventuele schade die hun vaccins veroorzaken? Zo niet, wie draait er dan op voor de schadeclaims?
8. Bent U vertrouwd met de term “vaccinatieschade”? Hebt u een idee welke grootte orde van bedragen de farmasector in het verleden al heeft uitgekeerd aan patiënten en nabestaanden tgv vaccinatieschade?
11. Zit er luceferase in de huidige vaccins, wat de traceerbaarheid van deze vaccins vereenvoudigt? Er loopt een patent op deze stof die lang voor de Covid19 uitbraak werd aangevraagd?
Zitten er nano-partikels zware metalen in het vaccin?
16. Ik las dat sommige vaccins (Moderna?) slechts 3 maandag werkzaam zijn. Betekent dat dat er 4 vaccins per jaar noodzakelijk zijn?
24. Ik had toch graag wat meer debat gezien in de media en in het parlement, want ik hoor op de diverse andere vrije media andere signalen met betrekking tot vaccins. Acht U dat mogelijk op onze openbare omroep? Ik kan begrijpen dat bepaalde aandeelhouders van de commerciële media dat liever NIET zien. Op de met ons belastinggeld betaalde openbare omroep, zou dat WEL mogelijk moeten zijn denk ik” .
Zou dat debat nu echt eens mogelijk zijn
Bron
10 december 2020
Na een inleiding schrijft meneer Janssens dat hij zich wel wat zorgen maakt over het vaccin daarom alvast volgende vragen :
(Opmerking : Al deze vragen zou ik ook wel willen beantwoord zien en met mij nog vele anderen veronderstel ik !
Van de 24 vragen citeer ik er een paar. Amai, gaat de minister van gezondheid daar een correct antwoord op kunnen geven
Wait and see
“1. Kan U mij de wetenschappelijke onderzoeksrapporten bezorgen waarmee men tot deze claims komt?(......) Kan U de verantwoordelijke(n) van Uw diensten geven, die deze studies heeft/hebben nagekeken.Ik ken een aantal mensen in de sector die deze studies graag hadden nagekeken.
2. Hebt u ook de samenstelling van het vaccin per producent? Klopt het dat er DNA van apen en geaborteerde foetussen aanwezig zijn in het vaccin?
5. Zijn deze vaccins al eerder toegepast op een bevolkingsgroep, behalve de proefpersonen de afgelopen maanden?Als dat nu wel op grote bevolkingsgroepen wordt toegepast, zou men dat als een experiment kunnen beschouwen. Is dat volgens de Nürnberg Code wel wettelijk toegelaten?
7. Zijn de producenten in België/Europa verantwoordelijk voor eventuele schade die hun vaccins veroorzaken? Zo niet, wie draait er dan op voor de schadeclaims?
8. Bent U vertrouwd met de term “vaccinatieschade”? Hebt u een idee welke grootte orde van bedragen de farmasector in het verleden al heeft uitgekeerd aan patiënten en nabestaanden tgv vaccinatieschade?
11. Zit er luceferase in de huidige vaccins, wat de traceerbaarheid van deze vaccins vereenvoudigt? Er loopt een patent op deze stof die lang voor de Covid19 uitbraak werd aangevraagd?
16. Ik las dat sommige vaccins (Moderna?) slechts 3 maandag werkzaam zijn. Betekent dat dat er 4 vaccins per jaar noodzakelijk zijn?
24. Ik had toch graag wat meer debat gezien in de media en in het parlement, want ik hoor op de diverse andere vrije media andere signalen met betrekking tot vaccins. Acht U dat mogelijk op onze openbare omroep? Ik kan begrijpen dat bepaalde aandeelhouders van de commerciële media dat liever NIET zien. Op de met ons belastinggeld betaalde openbare omroep, zou dat WEL mogelijk moeten zijn denk ik” .
Zou dat debat nu echt eens mogelijk zijn
Bron
Laatst gewijzigd door bluevelvet op 15 dec 2020, 19:31, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ja maar, ja maar, onze “deskundige” stelde de pro-vaxxers meteen gerust .....Ice schreef: ↑15 dec 2020, 18:20Zouden pro-vaxxers nog happig zijn om in de rij te gaan staan als ze dat horen?bluevelvet schreef: ↑15 dec 2020, 14:38Eric Caumes, hoofd van de afdeling infectieziekten nog wel, aan het woord :
”Gelukkig kon ik dinsdagavond het rapport van het Amerikaanse geneesmiddelenagentschap raadplegen, opgesteld op basis van door Pfizer verstrekte gegevens, om zijn vaccin op de markt te kunnen brengen.
Toen ik de 53 pagina’s las, viel me iets op. Ik heb nog nooit zo’n hoge frequentie van bijwerkingen van een vaccin gezien....... !”
53 pagina’s ....... en nog te weinig data
https://www.artsenvoorvrijheid.be/blog/ ... LCfgH2mpMM
" Ik heb nog nooit zo’n hoge frequentie van bijwerkingen van een vaccin gezien....... !” dat zullen ze toch wel verstaan of niet?![]()
Maar hijzelf gaat het Pfizer-vaccin niet laten zetten, hij is bang van de bijwerkingenEn wat die bijwerkingen betreft, die moeten er zijn, en zijn een bewijs dat het vaccin "pakt".
-
Ice
Hahahaha....een debàt? vandenbroucke doet het al in zn broek bij de gedachte alleen...bluevelvet schreef: ↑15 dec 2020, 18:21Getuigenis Philippe Janssens:
10 december 2020
Van de 24 vragen citeer ik er een paar. Amai, gaat de minister van gezondheid daar een correct antwoord op kunnen gevenDat zou toch moeten kunnen, gezien hij het voornemen heeft de bevolking te vaccineren, en gezien de vele miljoenen vaccins die al besteld zijn !)
Wait and see![]()
Zou dat debat nu echt eens mogelijk zijn![]()
Hij gaat eerst een commissie oprichten om de vragen nauwgezet te onderzoeken.... en misleidingen ineen te knutselen om weer aan volksverlakkerij te kunnen doen door omzeilen van elk hekel punt en zijsporen te maken....lullen zonder iets te vertellen zoals alleen politici kunnen en willen communiceren...
-
De bevolking heeft recht op correcte antwoorden over het vaccin en om ook eens andere koppen te zien dan de alledaagseIce schreef: ↑15 dec 2020, 19:29
Zou dat debat nu echt eens mogelijk zijn![]()
Hahahaha....een debàt? vandenbroucke doet het al in zn broek bij de gedachte alleen...![]()
Hij gaat eerst een commissie oprichten om de vragen nauwgezet te onderzoeken.... en misleidingen ineen te knutselen om weer aan volksverlakkerij te kunnen doen door omzeilen van elk hekel punt en zijsporen te maken....lullen zonder iets te vertellen zoals alleen politici kunnen en willen communiceren...![]()
Zouden we misschien eens 11 miljoen brieven met vragen naar minister Vandenbroucke sturen
Even nog de bron vermelden van de 24 vragen aan de minister.
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Alles is niet te vinden op Google, denk maar aan de octrooien en patenten die aangevraagd zijn en op slot zitten. + De concurrentie en evtl de namaak. (raadt zoveel u wil)
Ik ken alleen roodsel en ne plakker. Wat die gasten moeten leren en de hersenen ervoor, hoed af. En zoudt ge mogen kiezen?- In 2 keren of ene keer inenten. En wellicht allemaal beter dan de ziekte te moeten ondergaan .
Voor de weigeraars zal men ook wel iets bedenken.
Ik ken alleen roodsel en ne plakker. Wat die gasten moeten leren en de hersenen ervoor, hoed af. En zoudt ge mogen kiezen?- In 2 keren of ene keer inenten. En wellicht allemaal beter dan de ziekte te moeten ondergaan .
Voor de weigeraars zal men ook wel iets bedenken.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Lap, dat heb ik nu eens NIET beweerd. Ik heb beweerd dat ik de orthodox in mekaar geflanste vaccins prefereer omdat ik aan mijn grote teen voel dat de knipsel-RNA vaccins misschien niet voldoende immuniteit zullen brengen. Van bijwerkingen heb ik al helemaal niet gesproken. Maar uiteindelijk zal ik geen keuze hebben denk ik.bluevelvet schreef: ↑15 dec 2020, 18:38.....Maar hijzelf gaat het Pfizer-vaccin niet laten zetten, hij is bang van de bijwerkingenEn wat die bijwerkingen betreft, die moeten er zijn, en zijn een bewijs dat het vaccin "pakt".![]()
![]()
( p.s. als ge de legercocktail hebt overleefd , overleeft ge dat vaccintje ook ....
-
Fred1950 weet niet meer wat ie allemaal schrijft, in zijn posting hieronder heeft hij het duidelijk over bijwerkingenFred1950 schreef: ↑15 dec 2020, 21:02Lap, dat heb ik nu eens NIET beweerd. Ik heb beweerd dat ik de orthodox in mekaar geflanste vaccins prefereer omdat ik aan mijn grote teen voel dat de knipsel-RNA vaccins misschien niet voldoende immuniteit zullen brengen. Van bijwerkingen heb ik al helemaal niet gesproken. Maar uiteindelijk zal ik geen keuze hebben denk ik.bluevelvet schreef: ↑15 dec 2020, 18:38.....Maar hijzelf gaat het Pfizer-vaccin niet laten zetten, hij is bang van de bijwerkingenEn wat die bijwerkingen betreft, die moeten er zijn, en zijn een bewijs dat het vaccin "pakt".![]()
![]()
( p.s. als ge de legercocktail hebt overleefd , overleeft ge dat vaccintje ook ....- en van de griepspuit heb ik al helemaal geen last gehad met al die kippeneieren en menselijke embryo's die er volgens 'Ice' inzitten
).
Fred1950 schreef: ↑15 dec 2020, 13:49Dat is maar jouw gedacht....Ik heb voor Frans, Engels en Duits geen google translate nodig. Dertig jaar geleden schreef ik nog perfect Duits ( is al veel van verloren gegaan ). Wie zou me dat van de jongeren van vandaag nog nadoen ? No-one.
En wat die bijwerkingen betreft, die moeten er zijn, en zijn een bewijs dat het vaccin "pakt". Bij ouderen verminderen die bijwerkingen en dan betekent dat er minder antistoffen of helemaal geen antistoffen worden aangemaakt. M.a.w. men geraakt niet of onvoldoende immuun.
Diegenen die nog de cocktail spuiten in het leger hebben gekregen zullen zich wel herinneren wat bijwerkingen echt zijn, en dat was meer dan een hoofdpijntje of een beetje koorts ....Ok, de doetjesmaatschappij kan daar blijkbaar allemaal niet meer tegen, het mag alleen nog maar "leuk" zijn.
![]()
-
hier kan je een hele hoop “getuigenissen” vinden waaronder die van Ph. Janssens.(misschien kan je hem mailen en hem zelf de vraag stellen
of onder het kopje “Openbare Getuigenissen” video’s van artsen, wetenschappers,....
Voorbeeld :
Un médecin réanimateur licencié pour ses idées
”Pascal Sacré, médecin réanimateur au Grand Hôpital De Charleroi (GHDC), a été renvoyé le 20 octobre 2020 pour "faute grave", apparemment en raison des idées qu'il partageait sur internet. Il critiquait la gestion belge du Covid-19, essentiellement sur deux aspects: l'utilisation faussée des tests PCR et de leurs résultats et la gestion libérale des hôpitaux qui ,depuis des décennies, a conduit à la situation actuelle. “
https://www.youtube.com/watch?v=Obm1AM_ ... mb_rel_end
(Pascal Sacré, reanimatiearts van het Grand Hôpital De Charleroi (GHDC), is op 20 oktober 2020 (op staande voet) ontslagen wegens "wangedrag", vanwege zijn ideeën die hij deelde op het internet. Hij had kritiek over het Belgische beleid aangaande Covid-19, vooral op twee aspecten: over de valse PCR-testen en de resultaten en het slechte beheer van ziekenhuizen, gedurende 10-tallen jaren, die geleid hebben tot de huidige situatie.)
Openbare Getuigenissen
gesprek met de immunoloog, toxicoloog en farmacoloog professor Stefan Hockertz
-
gast43 - Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50
Ga maar eens clip bekijken bij Theo Francken op
https://nl-nl.facebook.com/pg/franckentheo/posts/
Hebben nog geen geld voor de vaccin en die komt eraan
Is nog niet opgenomen in de begroting .
We wachten af .
Waar ze geld halen op dit moment

Verloop vaccin (Nevenwerking .)
President laat allemaal de revue passeren en de rede .Zowel de VS en Rusland