Coronavirus
-
De kannibaal - Lid geworden op: 01 mei 2015, 18:25
Wie kinderen heeft groot gebracht weet waar het grootste aantal besmettingen vandaan komen. Hoeveel zieken de terminator Ben Weyts al op zijn palmares heeft staan gaat de verbeelding voorbij. De koppige idioot vindt altijd wel een instelling of vereniging, die de partijhouding ondersteunt. Bij de onvermijdelijke algemene lock down blijft deze fanaat ijveren voor het open houden van de scholen. Het resultaat van de lock down zal mager blijven tot men deze man naar de galg brengt en de scholen sluit. Elke ervaren ouder weet dat kinderen beesten bakken zijn, die moeten afgezonderd worden.Fred1950 schreef: ↑30 okt 2020, 08:52Ik hoor net dat sommige bedrijven weigeren om hun personeel thuis te laten werken alhoewel dat perfect kan. Een bedrijf organiseert een seminarie waar iedereen aanwezig moet zijn alhoewel dat ook vanuit thuis gevolgd zou kunnen worden. In de bedrijven zelf dragen weinigen een mondmasker. Gisteren vernam ik nog van een familielid die een KMO heeft dat ze bij hem geen mondmasker hoeven te dragen. Onbegrijpelijk.
En dat ze ook eens stoppen met dat bubbelgedoe. De enige "bubbel" is het eigen gezin ( ouders en kinderen ) en al de rest is "afstand houden + mondmasker" . En dat ze ook maar meteen alle "niet essentiële verplaatsingen" verbieden zoals tijdens de lockdown , en ook stoppen met alle sportactiviteiten.
-
Prima Vera - Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10
Waarom kiezen ze in andere landen ook voor het openhouden van de scholen? Zijn dat ook idioten?
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Daar ben ik het volledig mee eens. Het erge is ook nog dat kinderen en jongeren amper corona ziek worden en als onzichtbare tijdbommen de ouders besmetten die dan op hun beurt familie en collega's besmetten ...De kannibaal schreef: ↑30 okt 2020, 12:55....
Wie kinderen heeft groot gebracht weet waar het grootste aantal besmettingen vandaan komen. ....
Ik zal eens navigator spelen in een poging om je in de non-complot zone te doen landen.Fazal schreef: ↑30 okt 2020, 12:35Fredje, ik ben maar zo oud alsdat ik mijzelf voel, en dat is (gelukkig) "nog lange niet" gelijk aan de leeftijd welke ik hier al heb vermeld. En verder, geloof ik eigenlijk in helemaal niemendalle, maar ik sta wel open voor zinnige gesprekken, onderzoeken en ideeën van mensen waarvan ik mag veronderstellen dat zij het in ieder geval beter weten dan ik.
En als ik u hiermee plezier kan doen, dan schuif ik u daar ook bij. Gemeend!
Ik zou er hier graag nog een paar namen bijschuiven, maar ik ben bang er eentje (of meer), te vergeten.
Voor het ogenblik zijn er wereldwijd ongeveer 1,2 miljoen corona doden op een totaal van 7,8 miljard bolbewoners. Dat is peanuts om te kunnen spreken dat het virus de wereldbevolking zou verminderingen. De Spaanse griep van 1918 sloeg nog heviger toe en toen leefden er amper ongeveer 2 miljard mensen op de wereld. Ondanks die griep is nadien de wereldbevolking beginnen te boomen als nooit te voren.
Wat vaccins betreft zie ik daar ook geen "soelaas" als de complot aanhangers daarmee de wereldbevolking willen doen dalen. Dergelijke vaccins kosten geld en het is de bedoeling om daar winst mee te maken. De armere landen gaan die al niet krijgen wegens geldgebrek. Persoonlijk denk dat het niet eens gaat lukken om 10 % van de wereldbevolking te vaccineren. De zwarte Afrikanen hebben blijkbaar een natuurlijke afweer tegen het virus, die vallen al uit de boot voor een wereldwijd vaccinatieprogramma. De Chinezen met hun 1,4 miljard bestrijden het virus op hun eigen kordate manier, daar komt vaccinatie ook al op de tweede plaats.
De "complotteniers" hebben het dus verkeerd voor, alleen de bleekschijters zouden uitgeroeid of misvormd kunnen worden door een RNA gemodificeerd vaccin.
-
De kannibaal - Lid geworden op: 01 mei 2015, 18:25
Dit is absoluut geen argument. Als ik in de Schelde spring, springt gij dan ook? Scholen zijn vandaag gratis opvangtehuizen voor kinderen. Wie naar de resultaten ziet van die andere landen, zal ook inzien waar het schoentje wringt. Misschien moeten wij 100 jaar terug gaan, toen kinderen opgevangen werden door de ouders.Prima Vera schreef: ↑30 okt 2020, 13:32Waarom kiezen ze in andere landen ook voor het openhouden van de scholen? Zijn dat ook idioten?
Ik heb ook niet gezegd dat Ben een idioot is. Het is een egocentrische materialist, die vandaag als een terminator te keer gaat met een verbeten slagkracht. Het geld primeert.
-
frits1955 - Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48
Ik heb net eens contact opgenomen met een ex-collega: op dit moment zijn 8 leerkrachten afwezig wegens een covid besmetting en dat al enkel in de eerste en tweede graad van het secundair - dat is grofweg een kwart van alle leerkrachten in die jaren.Zij schat verder dat er in elke klas een 4/5 leerlingen thuis zitten voor dezelfde reden...
-
Dat is heel veel. We kennen nu ongeveer gemiddeld 10.000 besmettingen per dag. Van diegenen die 10 dagen geleden besmet en getest zijn geweest kan men aannemen dat die nog altijd voor besmetting kunnen zorgen. Dat betekent dat er minstens 10.000 maal 10 dagen of minstens 100.000 mensen besmet rondlopen, of pakweg 1 % van de 11 miljoen Belgen. Laat ons veronderstellen dat we slechts een deel van die besmette personen ontdekken en dat het werkelijke aantal 10 % is, dus 10 op 100 .....frits1955 schreef: ↑30 okt 2020, 14:34Ik heb net eens contact opgenomen met een ex-collega: op dit moment zijn 8 leerkrachten afwezig wegens een covid besmetting en dat al enkel in de eerste en tweede graad van het secundair - dat is grofweg een kwart van alle leerkrachten in die jaren.Zij schat verder dat er in elke klas een 4/5 leerlingen thuis zitten voor dezelfde reden...
-
Fazal - Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00
Fred, voor alle duidelijkheid, ik geloof niet in complottheorieën. Het zijn en blijven tenslotte maar theorieën.
Maar dat er overheden en bedrijven zijn die deze crisis op een of andere manier zullen misbruiken om er zelf beter van te worden, staat buiten kijf.
Juist, maar met dit virus zijn we nog niet aan het einde van ons lijden, en dat weet jij ook.Fred1950 schreef: ↑30 okt 2020, 13:52Voor het ogenblik zijn er wereldwijd ongeveer 1,2 miljoen corona doden op een totaal van 7,8 miljard bolbewoners. Dat is peanuts om te kunnen spreken dat het virus de wereldbevolking zou verminderingen. De Spaanse griep van 1918 sloeg nog heviger toe en toen leefden er amper ongeveer 2 miljard mensen op de wereld. Ondanks die griep is nadien de wereldbevolking beginnen te boomen als nooit te voren.
Dat het nog veel erger, of minder erg kan worden dan in 1918, kan de alleen toekomst uitwijzen.
Ik schreef het al, ik geloof in zustekes niemendal, dus ook niet in complottheorieën. Ik zie wat ik zie, ik lees en luister naar mensen waarvan ik mag veronderstellen dat zij het beter weten dan ik, en trek daar mijn eigen conclusies uit. Dat die conclusies evengoed verkeerd kunnen zijn, betwist ik helemaal niet.Fred1950 schreef: ↑30 okt 2020, 13:52Wat vaccins betreft zie ik daar ook geen "soelaas" als de complot aanhangers daarmee de wereldbevolking willen doen dalen. Dergelijke vaccins kosten geld en het is de bedoeling om daar winst mee te maken. De armere landen gaan die al niet krijgen wegens geldgebrek. Persoonlijk denk dat het niet eens gaat lukken om 10 % van de wereldbevolking te vaccineren. De zwarte Afrikanen hebben blijkbaar een natuurlijke afweer tegen het virus, die vallen al uit de boot voor een wereldwijd vaccinatieprogramma. De Chinezen met hun 1,4 miljard bestrijden het virus op hun eigen kordate manier, daar komt vaccinatie ook al op de tweede plaats.
De "complotteniers" hebben het dus verkeerd voor, alleen de bleekschijters zouden uitgeroeid of misvormd kunnen worden door een RNA gemodificeerd vaccin.
Maar nogmaals, feit is dat overheden en sommige bedrijven, van deze crisis misbruik zullen maken om zichzelf te verrijken ..., en dat staat zo goed als vast.
-
Dat is toch zo al altijd geweest. Sommige bedrijven en andere aasgieren zijn er bvb. als de kippen om dingen aan te smeren die de opwarming van de aarde kunnen tegengaan. De petrol sector promoot wagens op waterstof "omdat die geen CO2" uitstoten, maar anderzijds zien zij veel brood in het omzetten van aardgas en schaliegas in "grijze" waterstof. De Chinezen doen nu gouden zaken met hun verkoop van PCR testsetjes en mondmaskers. Mijn eigen FFP2 maskers zijn made in China .... Het woord "altruïsme" wordt nog amper uitgesproken.
-
Fazal - Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00
Ja natuurlijk is het al altijd zo geweest, dus, waarom zou het nu niet gebeuren!?
Ik heb dat vermeld omdat ik wel degelijk wist dat dit al altijd zo is geweest.
Ik zie geen complot in het uitbreken van het virus, maar wel in de nasleep ervan.
We zeggen het zelf: "het is al altijd zo geweest".
Ik heb dat vermeld omdat ik wel degelijk wist dat dit al altijd zo is geweest.
Ik zie geen complot in het uitbreken van het virus, maar wel in de nasleep ervan.
We zeggen het zelf: "het is al altijd zo geweest".
-
bluevelvet - Lid geworden op: 28 aug 2005, 02:10
Had de video al op een andere website gezien.audibac schreef: ↑30 okt 2020, 11:24Dit is iets wat ik echt geloof !
https://www.youtube.com/watch?v=fyVYjaX ... ture=share
Hieronder een video waarin men Bill Gates hoort zeggen hoe hij denkt de bevolking te reduceren, dateert wel al van 10 jaar geleden. Zijn denken is nog steeds hetzelfde.
In de video (ca. 3min) zegt hij letterlijk “If we do a really great job on new vaccines, healthcare, reproductive services, we could lower that by perhaps 10 to 15%."
https://www.youtube.com/watch?v=WUJMR3B ... e=emb_logo
Ik denk dan meteen aan de nieuwe polio vaccinaties die hij begonnen is in Afrika en Indië, met desastreuse gevolgen.
Bill Gates wil nu de gehele bevolking vaccineren, vaccin waar hij al patent heeft opgenomen naar ik hier en daar lees.
Wie heeft er weet dat geaborteerde foetussen voor vaccin-weefsels gebruikt worden ?
https://www.youtube.com/watch?v=uaMjO2gXaUo
In totaal werden er 80 abortussen uitgevoerd om het rodehondvaccin te maken.
Hoeveel geaborteerde foetussen zullen er nu nodig zijn
Misdadige handel in organen van geaborteerde kinderen door Planned Parenthood
http://www.hetgekrookteriet.com/Diverse ... thood.html
In Amerika bestaat de Planned Parenthood organisatie, die volgens hun zeggen 'hulp' geeft aan vrouwen. De organisatie bestaat al meer dan honderd jaar en heeft William Henry Gates als directeur gehad. W.H. Gates is de vader van de bekende Bill Gates.
Planned Parenthood is een pleitbezorger van abortus. Ze zijn recent in opspraak gekomen vanwege de handel in organen van geaborteerde babies. The Bill & Melinda Gates Foundation ondersteunen Planned Parenthood met giften.
Giften
Is er nog iets waar Bill niet de hand in heeft
Deze video voor wie niet gelooft in het gebruik van foetussen-weefsels voor vaccins.
https://jdreport.com/vaccin-expert-dr-p ... n-vaccins/
Onder ede gaf Dr. Plotkin in 2018 toe dat voor het genereren en produceren van vaccinaties die alle kinderen krijgen vanaf hun geboorte apenvirus, varkensvirus, kalsserum, caseïne, varkensgelatine, humaan albumine en MRC-5 (afkomstig van foetussen weefsels) humane diploïde cellen gebruikt worden.
Aan het eind van de video vertelt Plotkin dat er foetus organen gebruikt worden voor het produceren van de vaccins.
Op de vraag of mensen religieuze bezwaren moeten hebben tegen vaccins antwoordde hij: ‘Nee’.
Laatst gewijzigd door bluevelvet op 30 okt 2020, 17:40, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Leer eens Engels, jongen. Nergens zegt Gates dat hij de bevolking wil "reduceren". Hij zegt wel de "population growth" te willen afremmen .Dat is iets helemaal anders dan reduceren. Of is dat weer te moeilijk?Hieronder een video waarin men Bill Gates hoort zeggen hoe hij denkt de bevolking te reduceren, dateert wel al van 10 jaar geleden. Zijn denken is nog steeds hetzelfde.
"In fact, the founder of “Microsoft” speaks about slowing population growth, rather than reduction of the population. This was also confirmed by the famous fact-checking platforms PolitiFact and Snopes that have already checked fake stories on the issue. Gates notes that vaccines are crucial for reduction of child mortality in the developing countries, which, for its part, will slow population growth, according to Bill Gates. More specifically, Bill Gates thinks that when more children survive, parents will choose to have fewer children. Women will have a number of children they can support, send them to school and take care about their health, which is a precondition for overcomming poverty and improving living standards. As for the carbon dioxide emissions, according to Bill Gates, reducing the world population growth will also reduce CO2 emissions. Accordingly, vaccines are not directed against the world’s population. Bill and Melinda Gates have been talking about this since 2009. (https://www.mythdetector.ge/en/myth/doe ... d-chipping)
-
Gates verwijst naar het feit dat in arme landen met slecht ontwikkelde gezondheidszorg etc. de mensen vrezen om hun kinderen te verliezen door armoede, oorlog, ziektes etc. en dus het zekere voor het onzekere nemen en dus veel kinderen op de wereld zetten in de hoop dat er één of twee zullen overleven. Combineer dat met gebrekkige of onbestaande informatie over contraceptie en dan krijg je natuurlijk een sterke aangroei van de bevolking in het algemeen. Gates stelt nu net dat als je er voor kan zorgen dat de mensen meer zekerheid krijgen omtrent het overleven van enkele kinderen ( middels vaccinatie en betere zorgen) de behoefte aan overgrote gezinnen zal verdwijnen= "reduce population growth".
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
U hebt wel een rare PC,dit zijn de cijfers van 22/10 tot 26/10Fred1950 schreef: ↑
Gisteren, 08:18
Dit wordt desastreus , erger dan Italië
Gisteren 21548 nieuwe besmettingen en 132 overlijdens. En dat zijn dus allemaal besmettingen met symptomen.
Het is beschamend , België is het sukkelbroertje binnen Europa ....Dit bewijst onze karakterloosheid en domheid.
Gisteren 23921 nieuwe besmettingen en 138 nieuwe overlijdens.
107 214 gevallen tijdens deze periode van 7 dagen Gemiddeld 15 316,3 gevallen per dag Dus een incidentie over een week van 932,9/100 000 inwoners
En dan staat er van 27/10 tot 29/10....
De gerapporteerde gegevens van de afgelopen dagen vereisen altijd een geleidelijke consolidatie onder meer door het proces van staalafname tot rapportage.
Ik zie nergens 23921 nieuwe besmettingen staan.
bron:
https://covid-19.sciensano.be/sites/def ... update.pdf
En hier staat er ook niks.....
https://epistat.wiv-isp.be/covid/covid-19.html
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
Bill kan dit wel stellen, maar het is evenzeer afhankelijk van de cultuur van die bevolking. In veel gevallen betekent meer kinderen meer werkkracht voor het onderhoud van het gezin. Dat was hier ten lande vroeger al zeker het geval.frits1955 schreef: ↑30 okt 2020, 17:47Gates verwijst naar het feit dat in arme landen met slecht ontwikkelde gezondheidszorg etc. de mensen vrezen om hun kinderen te verliezen door armoede, oorlog, ziektes etc. en dus het zekere voor het onzekere nemen en dus veel kinderen op de wereld zetten in de hoop dat er één of twee zullen overleven. Combineer dat met gebrekkige of onbestaande informatie over contraceptie en dan krijg je natuurlijk een sterke aangroei van de bevolking in het algemeen. Gates stelt nu net dat als je er voor kan zorgen dat de mensen meer zekerheid krijgen omtrent het overleven van enkele kinderen ( middels vaccinatie en betere zorgen) de behoefte aan overgrote gezinnen zal verdwijnen= "reduce population growth".