Coronavirus
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Het is beschamend , België is het sukkelbroertje binnen Europa ....
Gisteren 23921 nieuwe besmettingen en 138 nieuwe overlijdens.
Nederland begint een "dak" te vertonen bij aantal besmettingen per dag ( identiek aantal besmettingen per dag of R=1 )
-
gast43 - Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50
Volledig akkoord Fred1950 .
Maar hoe komt dat zo dramatisch is .
Is teken dat ze niet luisteren en hun gangentje gaan bij de regering .
Draait niet om Covid maar wel om economie .
Of moeten ze hun aantal bereiken zoveel minder .
Wordt je toch misselijk van als je iedere dag de krant leest
en dat ze niet kunnen verhelpen .
Wat hebben ze ons nu al wijsgemaakt van maart tot heden
Trouwens over goeie week terug de Heer de Gucht
dat ze al meer dan twee maanden bezig waren voor maart 2020
hebben ze veel verzwegen ( Was op clip van joe dat ze mensen opbellen )
[https://www.youtube.com/watch?v=cJcNV4wHkLg][/url]
Maar hoe komt dat zo dramatisch is .
Is teken dat ze niet luisteren en hun gangentje gaan bij de regering .
Draait niet om Covid maar wel om economie .
Of moeten ze hun aantal bereiken zoveel minder .
Wordt je toch misselijk van als je iedere dag de krant leest
en dat ze niet kunnen verhelpen .
Wat hebben ze ons nu al wijsgemaakt van maart tot heden
Trouwens over goeie week terug de Heer de Gucht
dat ze al meer dan twee maanden bezig waren voor maart 2020
hebben ze veel verzwegen ( Was op clip van joe dat ze mensen opbellen )
[https://www.youtube.com/watch?v=cJcNV4wHkLg][/url]
Laatst gewijzigd door gast43 op 30 okt 2020, 08:54, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ik hoor net dat sommige bedrijven weigeren om hun personeel thuis te laten werken alhoewel dat perfect kan. Een bedrijf organiseert een seminarie waar iedereen aanwezig moet zijn alhoewel dat ook vanuit thuis gevolgd zou kunnen worden. In de bedrijven zelf dragen weinigen een mondmasker. Gisteren vernam ik nog van een familielid die een KMO heeft dat ze bij hem geen mondmasker hoeven te dragen. Onbegrijpelijk.
En dat ze ook eens stoppen met dat bubbelgedoe. De enige "bubbel" is het eigen gezin ( ouders en kinderen ) en al de rest is "afstand houden + mondmasker" . En dat ze ook maar meteen alle "niet essentiële verplaatsingen" verbieden zoals tijdens de lockdown , en ook stoppen met alle sportactiviteiten.
-
gast43 - Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50
Fred1950 neen dragen ze niet .Spijtig genoeg .
bouw zijn er paar die wel doen .
Wordt veel verzwegen zijn er ook die mogen doorwerken
ook al hebben ze lichte symptomen is idem in de zorg , kan wel niet é .
Kan dat nooit stoppen .
Maar dat was al van mei 2020 dat ze niet opvolgde .
Wij maken dat iedere dag mee renovatie .
Maar wij blijven daar weg als ze aan werken zijn .
Maar je hebt wel dubbel werk als ze weg zijn kan je ontsmetten .
Maar geeft geen goed gevoel .
bouw zijn er paar die wel doen .
Wordt veel verzwegen zijn er ook die mogen doorwerken
ook al hebben ze lichte symptomen is idem in de zorg , kan wel niet é .
Kan dat nooit stoppen .
Maar dat was al van mei 2020 dat ze niet opvolgde .
Wij maken dat iedere dag mee renovatie .
Maar wij blijven daar weg als ze aan werken zijn .
Maar je hebt wel dubbel werk als ze weg zijn kan je ontsmetten .
Maar geeft geen goed gevoel .
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Even een woordje bijschrijven zodat het nog meer tot zijn recht komt.Fred1950 schreef:
En dat ze ook eens stoppen met dat bubbelgedoe. De enige "bubbel" is het eigen gezin ( ouders en kinderen ) en al de rest is "afstand houden + mondmasker" . En dat ze ook maar meteen alle "niet essentiële verplaatsingen" verbieden zoals tijdens de lockdown , en ook stoppen met alle sportactiviteiten.
.En dat ze ook eens stoppen met dat bubbelgedoe. De enige "bubbel" is het eigen gezin ( ouders en inwonende kinderen ) en al de rest is "afstand houden + mondmasker"
-
Bedankt voor de correctie, dat is eigenlijk wat ik bedoelde. Kinderen die uit het huis zijn behoren niet meer tot de bubbel.Dicksy schreef: ↑30 okt 2020, 09:28Even een woordje bijschrijven zodat het nog meer tot zijn recht komt.Fred1950 schreef:
En dat ze ook eens stoppen met dat bubbelgedoe. De enige "bubbel" is het eigen gezin ( ouders en kinderen ) en al de rest is "afstand houden + mondmasker" . En dat ze ook maar meteen alle "niet essentiële verplaatsingen" verbieden zoals tijdens de lockdown , en ook stoppen met alle sportactiviteiten..En dat ze ook eens stoppen met dat bubbelgedoe. De enige "bubbel" is het eigen gezin ( ouders en inwonende kinderen ) en al de rest is "afstand houden + mondmasker"
-
audibac - Lid geworden op: 10 sep 2005, 11:01
Intel (R) core I5-10600KF@4.10GHz -16GB -64Bit Win11 home
-
"The bold and the beautiful"audibac schreef: ↑30 okt 2020, 11:24Dit is iets wat ik echt geloof !
https://www.youtube.com/watch?v=fyVYjaX ... ture=share
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Plaats eens een foto van uzelf. Het kan ook zijn dat een lelijk gezond lijkend manneke denkt het alleen maar bij het rechte eind te hebben......tsss......Fred1950 schreef:
"The bold and the beautiful"Dat een vaccin met een gemodificeerd RNA van het virus het eigen DNA zou veranderen is uiteraard dikke bullshit ( ik heb het filmke gestopt toen ze over misvormde kinderen begon ... ). Dit is manipulatie van het hoogste niveau tegen een bepaalde vaccin fabricant, en in die wijze dat een schoon gezond lijkend poppeke het alleen maar voor het rechte eind kan hebben .... tsss ....
-
Fazal - Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00
Ik heb het filmpje uitgekeken, en ik ben tot de conclusie gekomen, dat Ice dus nooit ver van de waarheid heeft gezeten. En voor zulke hoogtechnologische bedrijven is het eigenlijk een klein kunstje om de mensheid naar de hand van de groten te kunnen zetten. De discussie over overbevolking van moeder aarde is al heel lang bezig, en nu ze de mogelijkheden hebben, zullen ze zeker ook proberen hier iets aan te doen.
Ik zou bijna zeggen, laat ons ophouden onszelf te bedriegen, en te laten bedriegen.
Soms heb ik zelfs de indruk dat de mens (in het algemeen) graag wordt bedrogen.
En dan zal ik het maar beter niet hebben over o.m. de politiek waar we ons, telkens weer, massaal laten aan vangen, met alle gevolgen vandien. En waar de politiek in deze coronacrisis ook voor iets tussen zit.
Niettemin, met alle respect voor degenen die hier anders over denken.
Ik zou bijna zeggen, laat ons ophouden onszelf te bedriegen, en te laten bedriegen.
Soms heb ik zelfs de indruk dat de mens (in het algemeen) graag wordt bedrogen.
En dan zal ik het maar beter niet hebben over o.m. de politiek waar we ons, telkens weer, massaal laten aan vangen, met alle gevolgen vandien. En waar de politiek in deze coronacrisis ook voor iets tussen zit.
Niettemin, met alle respect voor degenen die hier anders over denken.
-
-
Fazal - Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00
Fredje, ik ben maar zo oud alsdat ik mijzelf voel, en dat is (gelukkig) "nog lange niet" gelijk aan de leeftijd welke ik hier al heb vermeld. En verder, geloof ik eigenlijk in helemaal niemendalle, maar ik sta wel open voor zinnige gesprekken, onderzoeken en ideeën van mensen waarvan ik mag veronderstellen dat zij het in ieder geval beter weten dan ik.
En als ik u hiermee plezier kan doen, dan schuif ik u daar ook bij. Gemeend!
Ik zou er hier graag nog een paar namen bijschuiven, maar ik ben bang er eentje (of meer), te vergeten.
En als ik u hiermee plezier kan doen, dan schuif ik u daar ook bij. Gemeend!
Ik zou er hier graag nog een paar namen bijschuiven, maar ik ben bang er eentje (of meer), te vergeten.
Laatst gewijzigd door Fazal op 30 okt 2020, 13:00, 1 keer totaal gewijzigd.