onze senioren mogen in Eeklo niet meer van goedkoop drank genieten

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

nachtbries
Lid geworden op: 04 nov 2004, 00:27
Locatie: kempen

28 jun 2019, 23:04

Inderdaad voorn :!: zo ist :wink:
I-Mac ,1tb ,outlook enz... tot horen of ziens

fregat
Lid geworden op: 05 jan 2011, 18:04
Locatie: Waasland

29 jun 2019, 06:02

denlowie schreef:
27 jun 2019, 16:14
De vraag die ik me al zeer lang stelt waarom moeten de senioren altijd minder betalen ???

Die hebben toch ook een pensioen !

Ik ben 74 jaar en ik krijg elke maand centen van de staat om deze te verteren wat ik ook doe !
Ik denk aan de senioren die minder geluk hadden in het leven ! Ziekte.... , schulden uit het verleden , huishuur , rusthuiskost....
Doe wel en zie niet om !
Ice

29 jun 2019, 08:04

denlowie schreef:
27 jun 2019, 16:14
De vraag die ik me al zeer lang stelt waarom moeten de senioren altijd minder betalen ???

Die hebben toch ook een pensioen !

Ik ben 74 jaar en ik krijg elke maand centen van de staat om deze te verteren wat ik ook doe !
Altijd minder betalen?? 8O Wáár? Behalve de drankjes in ontmoetingscentra?
En misschien omdat ze het meeste afgedragen hebben en daarvoor de laagste pensioenen van heel europa terugkrijgen?

Zo? Jij kríjgt dat elke maand, je hebt er niks voor afgedragen tijdens je loopbaan? :roll:
Je hebt dus die centen van de staat die je 'krijgt', zélf al betaald of niet?

Horus1
Lid geworden op: 23 dec 2016, 07:29
Locatie: Vlaanderen

29 jun 2019, 11:02

Waar minder betalen? Op de bus, trein, voorstellingen culturele centra, zwembad, uitstappen met de bus ingericht door onze gemeente, ontbijt, Nestor enz, enz. Vergt enig zoekwerk, maar de meeste gemeentes hebben folders waar alles van a tot z en nog meestal per maand of activiteit in te vinden is: en het is uiteraard ook juist: we hebben ons ganse leven volle pot bijdragen geleverd, en nu is't zoals Lowie zegt: profiteer er maar van zolang je kunt en dat doen we. Maar ja ....