Bijzitters opgelet
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Uiteraard niet , je hebt een radicale centrum partij nodig om het onkruid te wieden ...Dicksy schreef: ↑07 jun 2024, 21:49Dus daar moeten ze dan al geen gedoogsteun in verlenen want het komt niet op de agenda.Uiteraard .... en er zijn veel programmapunten waar ze gedogensteun zouden kunnen leveren. Het wordt immers een "rechtse" regering. Is er sprake van in subsidies te snoeien of in de hoge weddes van topambtenaren en politiekers ? Er is zelfs geen sprake van corruptiebestrijding ( bvb. in het verlenen van bouw-en andere vergunningen ). De "vuiligheid" wordt door geen enkele partij "gesaneerd".![]()
![]()
-
twistenopdemaan - Lid geworden op: 04 aug 2019, 10:41
Ik stem al 30 jaar niet nog nooit een boete gekregen, hetgeen normaal is nergens ter wereld is er stemplicht . In België zijn er 1 miljoen die niet gaan stemmen mocht er ergens een boete gegeven worden er zou een algemeen protest en schandaal uitbreken, by the way hoe komt het dat België bijna aan de afgrond ligt juist door de stemplicht,men maakt van de mensen hartvreters
Laatst gewijzigd door twistenopdemaan op 08 jun 2024, 10:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Spinnst du oder was
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Hoeveel redenen zijn er eigenlijk die sommige landen al in de afgrond hebben doen belanden (Griekenland - Zimbabwe - Venezuela bv)? Of is dat enkel en alleen aan de 'stemplicht' te wijten?hoe komt het dat België bijna aan de afgrond ligt juist door de stemplicht

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Dat zal de enige mogelijkheid zijn als de 'laatste peiling' bewaarheid wordt. Rest alleen de vraag of 4 partijen wel werkzaam gaat worden. Het was nu al niet om over naar huis te schrijven met 3 partijen.VLAAMSE regering:NVA +Vooruit + CD&V ( eventueel met OVld als die 3 niet aan genoeg zetels komen)
En Vooruit naar de oppositie? Ben er toch nog niet van overtuigd dat zij een onafhankelijke koers gaan rijden los van de PS en de PS buitenspel gezet gaan worden.FEDERALE regering: NVA+CD&V/ Les Engages+MR/Open Vld.
Ik heb een klein vermoeden dat we hier naar herverkiezingen gaan of toch zeker naar een lange onderhandelingsperiode. Ovld gaat federaal ook geen hoge ogen gooien.
-
frits1955 - Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48
De MR is virtueel de grootste partij van Wallonie en Brussel en Les Engages peilen ook al naar de 20%. Een historische kans voor De Wever om een centrumrechtse federale regering te vormen- of hij dan premier zal worden??? Wilmes wordt uitdrukkelijk naar voor geschoven...
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
De twee toekomstige presidenten De Wever en Trump die samenkomen om over steun aan Oekraïne te praten ?frits1955 schreef: ↑08 jun 2024, 13:46De MR is virtueel de grootste partij van Wallonie en Brussel en Les Engages peilen ook al naar de 20%. Een historische kans voor De Wever om een centrumrechtse federale regering te vormen- of hij dan premier zal worden??? Wilmes wordt uitdrukkelijk naar voor geschoven...
-
sibarita - Lid geworden op: 29 nov 2004, 22:44
Vanavond het tiende debat van de eeuw deze verkiezingen en dit tot 23 h op de VRT ! Morgenvroeg begint men al de VTM om 8 h met de show ! Wie gaat dan al voor de TV zitten ??

Geniesse das Leben beständig , denn du bist länger tot als lebendig !
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
De Croo is Biden gaan bezoeken, Rutte heeft ook al een postje in zicht. Als ge't steeds goed kunt uitleggen moogt ge opschuiven. BDW zal wel opzij gestompt worden door een Waal(se).
Ik denk nooit dat er veel zal veranderen aan lopende zaken, uw betaalverzoeken zullen wel blijven komen(meer of minder betalen?)
Ik denk nooit dat er veel zal veranderen aan lopende zaken, uw betaalverzoeken zullen wel blijven komen(meer of minder betalen?)
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
URSULAMI - Lid geworden op: 15 aug 2014, 09:33
Zing op melodie van Stille nacht
Po-o-litiek , ma-akt me ziek
Valse schijn , samenzijn
Mooie woorden vol list en bedrog
Graai-akkoorden die smaken naar nog
Maak de mensen wat wij-ijs
Op naar de eeuwige reis
PS Jan Jaap van der Wal gezien op vrijdagavond ?
Al wat je van politiek moet onthouden zag en hoorde je daar
[attachment=0]6f6c1db3ccab64dd2105de87d8e980ae.jpg[/attachment]
Po-o-litiek , ma-akt me ziek
Valse schijn , samenzijn
Mooie woorden vol list en bedrog
Graai-akkoorden die smaken naar nog
Maak de mensen wat wij-ijs
Op naar de eeuwige reis
PS Jan Jaap van der Wal gezien op vrijdagavond ?
Al wat je van politiek moet onthouden zag en hoorde je daar
[attachment=0]6f6c1db3ccab64dd2105de87d8e980ae.jpg[/attachment]