Bluft Xi Jinping ?
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
1) het is alleen maar in China te verkrijgen ( en gemaakt in Maleisië als ik me niet vergis )
2) hiermee kan ik zelf de cellen van mijn tractiebatterij uitmeten zonder steeds maar de dealer 50 Euro ervoor te moeten betalen.
3) ik heb al verdomd veel bijgeleerd , zowel over het gedrag van die batterij , als het schrijven van een "app" voor een ( gekregen ) smartphone die met die "brol" kan communiceren.
Mijn "elektrieken bak" is 11 jaar oud en vertoont nergens roest
"En het gaat vooruit" zou Van Het Groenewoud kwelen. bPost weet blijkbaar nog steeds niet dat zij de "local carrier" is -- hun track & trace is niet up to date.
Met het posten van die oninteressante larie was het alleen maar de bedoeling om aan te tonen dat de Chinezen heel wat zakens veel beter doen dan onze Westerse ( nu Trumpiaanse ) mensen.
-
Dongle toegekomen ! Het is verdomd een "goeie" zoals op de foto links boven op de vorige bladzijde. Kan dus niet beginnen te experimenteren om van een slechte een goeie te maken. Waarschijnlijk zijn al de slechte uit productie. Zeg nu nog eens dat China alleen maar "brol" levert , we kunnen er verdorie heel veel van leren , en niet alleen hoe ( de manier waarop ) ze het buskruit hebben uitgevonden. 
... industriële spionage ?
De Chinezen weten ook blijkbaar heel goed wanneer de facteur van bPost het pakketje in mijn brievenbus heeft gestopt.
... industriële spionage ?
-
Trump is woedend omwille van de gratis Chineese AI
https://www.deepseek.com/
De miljarden die hij in AI gaat investeren is verloren moeite. Tegen dat de Amerikanen "hun" ChatGPT en wat nog allemaal op poten hebben gezet , hebben de Chinezen al een niet in te halen voorsprong ( en planten ze misschien nog als eerste hun vlag op Mars
)
https://www.deepseek.com/
De miljarden die hij in AI gaat investeren is verloren moeite. Tegen dat de Amerikanen "hun" ChatGPT en wat nog allemaal op poten hebben gezet , hebben de Chinezen al een niet in te halen voorsprong ( en planten ze misschien nog als eerste hun vlag op Mars
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Ge hebt namaak-Cola en echte Cola. 1 Fabriek ginds die een merk maakt en zoveel % zonder merk.
Waarom dat zo is, keep on dreaming of zoiets?
Waarom dat zo is, keep on dreaming of zoiets?
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
Die "deepseek" is geen namaak hoor. De App op de smartphone communiceert met servers in China om daar de data te halen , en dat kan nooit namaak zijn. De Amerikaanse Nasdaq technolgiebeurs is bij de bekendmaking van dat deepseek blijkbaar half "gecrasht" . En DAT maakt Trump uiteraard nog meer woedend , stel je voor , "zijn" Amerika dat de duim moet leggen voor die bende spleetogige communisten. 
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
[quoteTrump is woedend omwille van de gratis Chineese AI
][/quote]
Waarom?
hij kan er de lotto mee winnen, of weten wanneer hij Canada, Groenland ,of de Gaza kan hebben.
Waarom?
hij kan er de lotto mee winnen, of weten wanneer hij Canada, Groenland ,of de Gaza kan hebben.
Kunstmatige intelligentie doet zijn intrede in de onwaarschijnlijke wereld van de loterijen. Drie Italiaanse onderzoekers hebben een algoritme ontwikkeld dat, aan de hand van historische winstgegevens, waarschijnlijke winnende getallen voorspelt. Ze behaalden hiermee een winst van meer dan 43.000 euro, een resultaat dat zowel de mogelijkheden als de beperkingen illustreert van AI in spelvoorspellingen.
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Zijn het schijnbewegingen, prijs goud naar omhoog en olie naar beneden (USSR)? Iets of iemand zal moeten bijleggen (vraag & aanbod).
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
frits1955 - Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48
Dat heeft niks met "schijnbewegingen" te maken. Als de beurzen dieprood kleuren vluchten beleggers naar de aankoop van goud. Door de economische waanzin die de oranje zot gelanceerd heeft worden ondernemingen onzeker en zal de economie vertragen en is er dus minder olie nodig en dus daalt de prijs.Zijn het schijnbewegingen, prijs goud naar omhoog en olie naar beneden (
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Xi doet een zoveelste zet in de Zuid-Chinese Zee: daar ligt een zandbank van 200 m2 waar een handvol Chinezen even voet aan grond hebben gezet en er dan een drone foto hebben gemaakt waarop de Chinese vlag duidelijk tentoongesteld staat.
Hiermee provoceert China de buurlanden en meer bepaald de Filipijnen. China claimt 'zomaar' de hele zee tussen China, Vietnam en de Filipijnen. De rode lijn geeft aan wat China opeist. De blauwe stippellijn geeft de territoriale wateren aan van de Filipijnen en de oranje lijn is wat Vietnam claimt.
Je merkt dat de communistische broeders 'het breed zien', nietwaar?
In dat gebied zit nogal wat olie onder de zeebodem.
De wereld mag niet toestaan dat Xi hier een mini-Krim-inname van maakt. Beetje bij beetje pakken wat niemand wil of kan verdedigen om uiteindelijk álles te willen aanslaan, net zoals Poetin in UA probeert te doen.
Hiermee provoceert China de buurlanden en meer bepaald de Filipijnen. China claimt 'zomaar' de hele zee tussen China, Vietnam en de Filipijnen. De rode lijn geeft aan wat China opeist. De blauwe stippellijn geeft de territoriale wateren aan van de Filipijnen en de oranje lijn is wat Vietnam claimt.
Je merkt dat de communistische broeders 'het breed zien', nietwaar?
In dat gebied zit nogal wat olie onder de zeebodem.
De wereld mag niet toestaan dat Xi hier een mini-Krim-inname van maakt. Beetje bij beetje pakken wat niemand wil of kan verdedigen om uiteindelijk álles te willen aanslaan, net zoals Poetin in UA probeert te doen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
De winkel draait niet goed in China.
24% minder verkochte huizen in juli tegenover in juli een jaar geleden.
Als de huizenverkoop stokt, dan sputtert heel de economie. Als daar nog wat tariffs bovenop komen
24% minder verkochte huizen in juli tegenover in juli een jaar geleden.
Als de huizenverkoop stokt, dan sputtert heel de economie. Als daar nog wat tariffs bovenop komen

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.