Bluft Poetin?
-
benq - Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
Als je een rat in het nauw drijft, dat kan gevaarlijk zijn.voorn schreef: ↑03 mar 2022, 15:28Een leger dat zijn soldaten niet kan voorzien van eten en brandstof is normaal een vogel voor de kat.
Honderden geven zich over en zijn diep geschokt; voor het zelfde waren ze dood.
Het enigste wapen dat hij nog heeft zijn raketten op burgerdoelen.
Is dat het antifasisme waar Fred 1950 voor staat?![]()
Ze valt aan
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen 
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Wat er nu gebeurt hebben de "hoge pieten" in Oekraïne volledig aan zichzelf te danken. En de bevolking die daar niets mee te maken had is uiteraard weeral de dupe van hun fouten.
Oorzaken van de miserie :
1) de staatsgreep in 2014 ( met Verhofstadt op de barricades )
2) het gepest en uitmesterij van de etnische Russen in de Donbas door de Azov extreem-rechtse milities
3) de lichtzinnige uitspraak van Zelensky om tot de NAVO te willen toetreden
Ge moet al heel blind zijn of getuigen van complete hypocrisie om te ontkennen dat dit de redenen niet zijn voor Poetin zijn inval. Poetin leeft met de angst dat zijn land mettertijd ingepalmd wordt door de haviken van het Westen.
Weet ge wat de activering van de "nucleaire afschrikkingsmiddelen" wel betekent ? Dit betekent dat in het ultieme scenario de generaals volledig onafhankelijk van mekaar de kernwapens ( ook de lange afstandswapens naar de VS ) kunnen afvuren als de "kop van de slang" , de president dus , in dit geval Poetin dood zou zijn of niet meer in staat zou zijn bevelen te geven. Dit zou een soort doomsday worden ....
2) het gepest en uitmesterij van de etnische Russen in de Donbas door de Azov extreem-rechtse milities
Ge moet al heel blind zijn of getuigen van complete hypocrisie om te ontkennen dat dit de redenen niet zijn voor Poetin zijn inval. Poetin leeft met de angst dat zijn land mettertijd ingepalmd wordt door de haviken van het Westen.
Weet ge wat de activering van de "nucleaire afschrikkingsmiddelen" wel betekent ? Dit betekent dat in het ultieme scenario de generaals volledig onafhankelijk van mekaar de kernwapens ( ook de lange afstandswapens naar de VS ) kunnen afvuren als de "kop van de slang" , de president dus , in dit geval Poetin dood zou zijn of niet meer in staat zou zijn bevelen te geven. Dit zou een soort doomsday worden ....
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Ze kunnen daar toch nog eens lachen met hun miserie.....
https://www.hln.be/buitenland/oekraiens ... ~aa4a4367/
https://www.hln.be/buitenland/oekraiens ... ~aa4a4367/
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Dit is dezelfde redenering als het meisje met de korte rok de schuld geven dat ze verkracht is.Fred1950 schreef: ↑03 mar 2022, 18:22Wat er nu gebeurt hebben de "hoge pieten" in Oekraïne volledig aan zichzelf te danken. En de bevolking die daar niets mee te maken had is uiteraard weeral de dupe van hun fouten.
Zij heeft het recht niet om mannen door zulke kledingdracht uit te dagen. Dan kan ze natuurlijk achteraf komen janken. Eigen schuld, dikke bult.
Iedereen met wat logisch denkvermogen ziet daar zó door. Communist Fred niet.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Ze hoeven dat toch niet te doen ---- tenzij dat iedere man tussen 18 en 60 jaar het land niet mag verlaten en wapens in zijn pollen gestopt wordt.
-
Ge moet wel over een heel vervormd , misvormd logisch denkvermogen beschikken om dat vergelijk te kunnen snappenWil. schreef: ↑03 mar 2022, 21:48Dit is dezelfde redenering als het meisje met de korte rok de schuld geven dat ze verkracht is.Fred1950 schreef: ↑03 mar 2022, 18:22Wat er nu gebeurt hebben de "hoge pieten" in Oekraïne volledig aan zichzelf te danken. En de bevolking die daar niets mee te maken had is uiteraard weeral de dupe van hun fouten.
Zij heeft het recht niet om mannen door zulke kledingdracht uit te dagen. Dan kan ze natuurlijk achteraf komen janken. Eigen schuld, dikke bult.
Iedereen met wat logisch denkvermogen ziet daar zó door. Communist Fred niet.![]()
-
Ik krijg veel goesting om mijn aangepaste post hierboven via google translate in het Oekraïnsch te vertalen en op Facebook te posten. Dit wordt dan ...Fred1950 schreef: ↑03 mar 2022, 18:22Wat er nu gebeurt hebben de "hoge pieten" in Oekraïne volledig aan zichzelf te danken. En de bevolking die daar niets mee te maken had is uiteraard weeral de dupe van hun fouten.
2) het gepest en onderdrukking van de etnische Russen in de Donbas door de Azov extreem rechtse milities
3) de uitspraak van Zelensky om tot de NAVO te willen toetreden
....
У тому, що зараз відбувається, «великі півні» в Україні цілком винні самі. І населення, яке до цього не має ніякого відношення, звичайно, знову стає жертвою своїх помилок.
Причини нещастя:
1) переворот 2014 року (з бельгійським «Verhofstadt» на барикадах)
2) знущання та утиски етнічних росіян на Донбасі з боку крайньоправих азовських ополченців
3) Заява Зеленського про бажання вступити в НАТО
Ви повинні бути дуже сліпими або виявляти повне лицемірство, щоб заперечити, що це не причини вторгнення Путіна. Путін живе зі страхом, що його країну з часом захоплять яструби Заходу.
-
Hobo - Lid geworden op: 05 mar 2019, 06:40
Ja opa, maar ik verwees enkel naar "M. Dietrich" als toepasselijk op de meest recente oorlog = "Oekranië."
Geënt op het zinloze van oorlog. Waar dan ook.
En tegelijk kan jij dan weer verder met het muggenziften.
Want van heel wat songteksten bestaan vertalingen en zijn er heel wat uitvoerders.
H.
-
@ Fred,
Je zou dat best ook in het Russisch vertalen, want heel veel Oekraïners spreken (ook) Russisch.
Je zult nog wel wat communistische vrienden hebben in Poetinland die de nuances kunnen aanbrengen, niet?
Goed bezig, jongen. We leren je kennen tot in het merg van je beenderen.
Je zou dat best ook in het Russisch vertalen, want heel veel Oekraïners spreken (ook) Russisch.
Je zult nog wel wat communistische vrienden hebben in Poetinland die de nuances kunnen aanbrengen, niet?
Goed bezig, jongen. We leren je kennen tot in het merg van je beenderen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Nee, het zijn de Oekraïners die bewust moeten gemaakt worden dat ze bedot zijn door Zelensky en zijn extreem rechtse kliek.
En ge moogt gerust zijn , dat mannen tussen 18 en 60 het land niet mogen uitvluchten valt niet in goede aarde ( en al zeker niet bij de jongeren met een liefje ). Stalin paste ook dat soort methode toe : "vechten of in de rug geschoten worden" door de commie.
-
Ah? Zijn de Oekraïners die Russisch spreken dan geen Oekraïeners??
"Bedot door Zelensky" ??
Is het Zelensky die de steden kapot bombardeert?
Ik lees dat Oekraïners die al in Polen, Duitsland enz. woonden nu terugkeren om te helpen in de oorlog tegen de Russen. De Oekraïense mannen willen maar al te graag hun land verdedigen, maar ze hebben niet de middelen om dat te doen.
"Bedot door Zelensky" ??
Ik lees dat Oekraïners die al in Polen, Duitsland enz. woonden nu terugkeren om te helpen in de oorlog tegen de Russen. De Oekraïense mannen willen maar al te graag hun land verdedigen, maar ze hebben niet de middelen om dat te doen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.