Bluft Poetin?
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
HLN:
Russisch vliegtuig liet raket los naast ongewapend Brits gevechtstoestel boven Zwarte Zee
Een Russisch gevechtsvliegtuig heeft een raket losgelaten nabij een ongewapend Britse gevechtstoestel dat routinematig patrouilleerde boven de Zwarte Zee. Dat heeft volgens Sky News de Britse minister van Defensie donderdag in het parlement gezegd.
https://www.hln.be/buitenland/russisch- ... ~a1c0e44e/
Russisch vliegtuig liet raket los naast ongewapend Brits gevechtstoestel boven Zwarte Zee
Een Russisch gevechtsvliegtuig heeft een raket losgelaten nabij een ongewapend Britse gevechtstoestel dat routinematig patrouilleerde boven de Zwarte Zee. Dat heeft volgens Sky News de Britse minister van Defensie donderdag in het parlement gezegd.
https://www.hln.be/buitenland/russisch- ... ~a1c0e44e/
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Een "tegenstander" ( boeffer ) heeft me zelfs tijdens een nachtelijke oefening met zijn Vigneron in mitraillette stand "doodgeschoten"
De RC-35 is geen gevechtstoestel , maar een "snuffelaar: , en het is trouwens niet RC-35 maar RC-135. Wat hebben de Britten boven de Zwarte Zee te zoeken ? Dat ze in hun kot blijven, zeg.Charlie Maru schreef: ↑20 okt 2022, 15:32HLN:
....
Laatst gewijzigd door Fred1950 op 20 okt 2022, 16:24, 1 keer totaal gewijzigd.
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Die komen toch naar Vlaanderen,ze hebben er nooddorpen voor gezet, en ze gaan er nog wat bijzetten.In de Ukraine krijgen de mensen het steeds maar erger te verduren, hoe die nog kunnen glimlachen als ze op tv komen.
Geen verwarming/stromend water/elektrik/bommen(verdwaalde?)die op je flat kunnen vallen. Zij krijgen veel hulp van buitenstaanders en toch staan ze er alleen voor.
Wat zou nog meer achter deze oorlog zitten, nog meer vluchtelingen naar hier. Met al die speciale werkcontracten komt er bijna niks meer in de staatskas.
https://www.standaard.be/cnt/dmf20220624_94220111
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
Puting zoekt alles uit ,zodat het westen de confrontatie aangaat, eerst waren het Russische vliegtuigen boven Alaska,nu het afschieten van een raket naar Britse toestellen,hij of zijn maatjes ,van Wit Rusland, of Noord Korea ,hebben krielende vingers om op de knop te drukken, en dan is België mogelijk de eerste die het gaat weten.HLN:
....
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf202210 ... 4117395816
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Wees maar zeker als dit zo zou zijn zoals u schrijft dan waren de poppen nu al aan het dansen, die Britten hebben niet liever.door tokkio » Vandaag, 16:54
Puting zoekt alles uit ,zodat het westen de confrontatie aangaat, eerst waren het Russische vliegtuigen boven Alaska,nu het afschieten van een raket naar Britse toestellen,hij of zijn maatjes ,van Wit Rusland, of Noord Korea ,hebben krielende vingers om op de knop te drukken, en dan is België mogelijk de eerste die het gaat weten.
-
Er komt een nieuwe , gevaarlijke toestand in Oekraïne, ze hebben daar een waterkracht centrale, en iemand wilt die opblazen, dus is het opnieuw van ik niet de andere terrorist heeft het gedaan.
https://www.hln.be/buitenland/zelensky- ... a2294c78a/
-
Een dam opblazen is geen klein bier. Daar zijn tonnen TNT voor nodig. Volgens mij willen de Russen "straks" , als ze Cherson verlaten hebben , de weg die er bovenop loopt onbruikbaar maken. Dan kunnen de Oekraïners er ook naar het zuiden niet meer over. Zelensky reageert emotioneel ( zoals gewoonlijk ).tokkio schreef: ↑21 okt 2022, 15:02Er komt een nieuwe , gevaarlijke toestand in Oekraïne, ze hebben daar een waterkracht centrale, en iemand wilt die opblazen, dus is het opnieuw van ik niet de andere terrorist heeft het gedaan.
Je herinnert je toch dat ik "Pudding" voorstelde om ALLE bruggen over de Dnjepr op te blazen
Dat artikel bevestigt ook mijn vermoeden van een paar dagen geleden ....
"inzicht in strategie , die doe je op met cowboy en Indianen spelletjes in de kinderjaren"Fred1950 schreef: ↑18 okt 2022, 22:59Afleidingsmaneuver en vijgen vóór Pasen. De Russen hebben iedereen in Cherson en omgeving al aangeraden om de streek te verlaten. Dat geldt uiteraard voor de Russisch gezinden. Ik heb al geschreven dat de stad Cherson moeilijk te verdedigen is voor de Russen , en dat ze die net als Charkov zullen prijsgeven. De grens in het zuiden zal dan de Dnjepr rivier worden.Charlie Maru schreef: ↑18 okt 2022, 22:45....... Vooral rond de bezette stad Cherson, in het zuiden van Oekraïne, ondervinden de Russen moeilijkheden. “Het Oekraïense regime probeert door onze verdediging te breken”, klinkt het.
....
.....
-
Een dam heeft maar een kleine scheur nodig, de rest doet de druk van het water, maar de vraag blijft, wie gaat de dam opblazen,de Russen of de Oekraïners,het zelfde verhaal van de brug , en ze wijzen met de vinger naar elkander.Een dam opblazen is geen klein bier. Daar zijn tonnen TNT voor nodig. Volgens mij willen de Russen "straks" , als ze Cherson verlaten hebben , de weg die er bovenop loopt onbruikbaar maken. Dan kunnen de Oekraïners er ook naar het zuiden niet meer over. Zelensky reageert emotioneel ( zoals gewoonlijk ).
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20221021_95236366
-
Die kleine scheur maak je zomaar niet. Een dam is onderdaan meters dik , en eer ge dat doet scheuren is er veel voor nodig. Aan de bovenkant , en daar kan men springstof plaatsen , een bres maken is mogelijk , maar dan begeeft de dam op zich nog niet.
Ge weet toch wat de Engelsen moeten uithalen hebben om met een soort "stuiterbom" een dam door te breken ( de Ederdam ).
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
De Zweden hebben hun onderzoek naar de ontploffing van de pijplijn afgerond. Daarbij hebben ze niet de medewerking gevraagd van de Russen. Meer zelfs: ze gaan ook hun bevindingen niet delen met de Russen.
Deze laatsten hebben al laten weten dat er dan duidelijk sprake is van het verbergen van wat geweten mag zijn.
De Russen gaan eerstdaags zélf onderzoeken wat er aan de hand is met die pijplijn.
Deze laatsten hebben al laten weten dat er dan duidelijk sprake is van het verbergen van wat geweten mag zijn.
De Russen gaan eerstdaags zélf onderzoeken wat er aan de hand is met die pijplijn.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
door Wil. » 5 minuten geleden
De Zweden hebben hun onderzoek naar de ontploffing van de pijplijn afgerond. Daarbij hebben ze niet de medewerking gevraagd van de Russen. Meer zelfs: ze gaan ook hun bevindingen niet delen met de Russen.
Een onderzoek pro forma? Als er enig bewijs is tegen Rusland zouden die wel in de openbaarheid gegooid worden, waar wachten ze op?Dicksy 28 sep 2022, 15:48
Wat hopen ze daar te vinden…..een vergeten Russisch paspoort of rijbewijs? Bewijzen tegen een ander zal men altijd vinden als je zelf onderzoeker bent in een zaak waar je zelf de dader bent. En daar verdenk ik het westen meer en meer van als je al hun uitspraken leest.
En groot gelijk dat ze eerstdaags zélf gaan onderzoeken wat er aan de hand is met die pijplijn maar daar zal zeker een stokje voor gestoken worden.