Tegenwoordig heeft een boer met een melkveestal al snel 100 koeien. Denemarken gaat de boeren een CO2-taks aansmeren van 100 euro per koe.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Onze e-cards zijn vernieuwd! Stuur een kaartje voor een verjaardag, als bedankje of zomaar. Bekijk de e-cards

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Ge hebt dat allemaal; gelezen ? Echt ?
Hebt ge ook cijfers van de laatste 10 jaar ?Hier de cijfers voor India uit het jaar 2015. Matige koude (tussen 13.8 Celsius en 25 Celsius) doodt meer dan 10 keer zoveel mensen dan extreme hitte (tussen 34 en 40 graden C). Waarom zou dat nooit gezegd worden in de mainstream media, terwijl overlijdens door de hitte wel in het verhaaltje passen en ook worden vermeld?
Das toch voor bijna iedereen duidelijk Wil, de media rapporteren over het niet normale, de afwijkingen!... waarom zou dat nooit gezegd worden in de mainstream media ...
En zo worden de geesten dan gekneed en de hersenen gespoeld.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Mierenueuker. Bekijk dan de klimaat anomalieën van de laatste voorbije 5 jaren

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.misbruiken? Moi?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.