Klimaat
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Welja , maar wie heeft de methodes uitgedacht om te ontdekken dat daar bacterien in zitten , en wie heeft die filterpersen uitgevonden. De babyboomers zijn alleen maar sterk geweest in het voortzetten , perfectioneren en concretiseren van uitvindingen van de vorige generatie(s). De transistor werd bijvoorbeeld uitgevonden in 1947 , daar was de babyboomer generatie nog te jong voor. De Duitsers wisten in de jaren "viertig" ook al hoe synthetische benzine aan te maken , ook geen uitvinding van een babyboomer. De raket , de straalmotor , de radar , zelfs de Televisie is allemaal het werk geweest van snuggere gevallen die ergens tussen 1900 en 1920 geboren geweest zijn , dat zijn dus pre-babyboomers die al lang onder de grond zitten.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Freddie, Freddie toch ...
Kijk eens naar de top van de wetenschappelijke wereld. Bij de Nobelprijswinnaars voor natuurkunde, scheikunde, geneeskunde vind je op 120 jaar tijd slechts 4 Chinezen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Terug naar serieuze zaken.
In dit knipsel zie je het woord 'emergency' omkaderd staan. Er staat níet 'change', want change is er altijd al geweest.
Er is geen reden voor paniek of voor alarmisme.

In dit knipsel zie je het woord 'emergency' omkaderd staan. Er staat níet 'change', want change is er altijd al geweest.
Er is geen reden voor paniek of voor alarmisme.

... en die Nobelwinnaars laten de Chinezen in hun labo's het werk verrichten , en zetten er hun handtekening onder. De "baas" loopt steeds met de pluimen weg. Ik beweer niet dat dit in het verleden ook zo was , maar nu is dat schering en inslag geworden.
Kijk maar eens goed rond hoeveel spleetogen HIER en NU in high-tech spin-off bedrijven en bedrijfjes ( en UNIEF's ) aan het werk zijn. Chinezen , Taiwanezen , Zuid-Koreanen ( en ook Indiers ) , het loopt er vol van in de buurt van UNIEF's en high-tech bedrijven , en die komen niet naar hier om riolen te kuisen , ze worden zelfs naar hier gevraagd wegens gebrek aan inlandse brains. Microsoft importeert ook al veel personeel uit de Aziatische landen bij gebrek aan intelligentia in eigen land.
-
Voor jou een gok , ik weet wel beter. Ik heb anno jaren '70 stage gelopen met Prof. dr. Ir. Daniël Baert in het labo van regel-en meettechniek UGent. Je raakt met je dikke nek nog niet eens aan mijn kl*ten ...
Ik ken mijn "roots" : https://users.elis.ugent.be/ELISgroups/ve/db.html
Former research topics
1.E.M.C. (*)
2.Photovoltaic system design: dimensioning of components (p.v. panel, batteries, invertor,...)
3.dc-ac convertors for grid-connected and UPS applications. This research resulted in a very high efficiency (>90%) UPS invertor (48V dc to 230V ac) which is now under production in a Belgian company.
(^) ElectroMagnetic Compatibility
De man is nu een oud peke
=======================================
Klimaat ? Dat is om zeep , après moi le déluge
-
Fred1950 schreef: ↑21 jul 2024, 09:11Ik ken mijn "roots" : https://users.elis.ugent.be/ELISgroups/ve/db.html
Voor zover ik kan zien zijn dat de roots van iemand anders.
Jouw roots liggen ergens tussen de 30-Watt lampjes die een half uur branden op 1 kg waterstof en de bladblazers + paraplus waarmee je jezelf kunt voortbewegen.
Dat doet er mij aan denken: zou ik ook een link kunnen plaatsen naar 2 of meer Nobelprijswinnaars en die dan mijn roots noemen?

DAT zijn de mensen van wie ik iets zinnigs te weten kon komen. Met jouw prietpraat , prentjes en negationisme geraak ik nergens. "Gelukkig" heb ik de sterkte om niet in je valputten te lopen.Wil. schreef: ↑21 jul 2024, 09:54Fred1950 schreef: ↑21 jul 2024, 09:11Ik ken mijn "roots" : https://users.elis.ugent.be/ELISgroups/ve/db.html![]()
![]()
Voor zover ik kan zien zijn dat de roots van iemand anders.
.....
-
A propos , het Koraalrif is , of was al voor de helft dood. Weet je wat men nu doet ? Men kweekt in een bassin in de omgeving embryo' s aan en als die voldoende gegroeid zijn zet men die terug uit. Op die manier tracht men het koraal ( jawel , dat zijn diertjes ) nieuw leven in te blazen. Zo ver is het dus al gekomen ... 
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Wat zit er allemaal in de ballasttanks van schepen die men leeg maakt naargelang het laden:lossen. Zo van die invasieve soorten die het daar hun eigen maken en om het uit te roeien, men geld moet investeren.
De plaatselijken moeten het dan betalen.
Vrije handel.
De plaatselijken moeten het dan betalen.
Vrije handel.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk