Bluft Poetin?
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
-
Zelensky heeft vandaag Kherson bezocht en er de bevolking toegesproken. Hij bevond zich dan op minder dan 5 km van de Russen.
De overgebleven bevolking van Kherson heeft hem als een held toegejuicht.
De overgebleven bevolking van Kherson heeft hem als een held toegejuicht.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
-
1/ omdat daar voornamelijk etnische Russen wonen.
2/ om als bufferzone te dienen voor de nationalistische en totaal onbetrouwbare ( corrupte ) Oekraïners.
Diefstal is het eigenlijk niet. Oekraïne behoorde al lang voor WO II tot Rusland. Check ook maar eens de geschiedenis van Kiev door de eeuwen heen. Russen en Oekraïners spraken heel lang geleden een gemeeschappelijke taal.
-
En in belgië wonen heel veel etnische Fransen en in het zuiden spreken ze dezelfde taal. Opgepast dus voor Macron ...
Kleuterdenken.
Ja, want die rijden met hun tanks Rusland binnen en vernielen daar alle infrastructuur.2/ om als bufferzone te dienen voor de nationalistische en totaal onbetrouwbare ( corrupte ) Oekraïners.
Goeie bal, Sof. Ik moest hem maar binnenkoppen.
belgië behoorde heel lang bij Nederland, Frankrijk, Spanje enz.Diefstal is het eigenlijk niet. Oekraïne behoorde al lang voor WO II tot Rusland. Check ook maar eens de geschiedenis van Kiev door de eeuwen heen. Russen en Oekraïners spraken heel lang geleden een gemeeschappelijke taal.
Wij hebben een gemeenschappelijke taal met de Nederlanders. Opgepast dus voor Willem-Alexander ...
Lenin wees Oekraïne aan als een soeverein land. Nadien is dat nog eens bevestigd door Chroetsjov. Die gaf de Krim aan Oekraïne omdat het schiereiland er een natuurlijke eenheid mee vormt.

-
Inhoudelijk en qua argumenten is dat allemaal gene vette wat jij hier schrijft, hé, man?
Gelukkig kan ik je imago als top-batterij-expert goed scheiden van je kleuterredeneringen als het over politiek, geschiedenis, aardrijkskunde enzovoort gaat.
Gelukkig kan ik je imago als top-batterij-expert goed scheiden van je kleuterredeneringen als het over politiek, geschiedenis, aardrijkskunde enzovoort gaat.

tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
En de Belgen worden gepluimd door de 7 regeringen, en betalen de hoogste belastingen,Wil. schreef: ↑14 nov 2022, 13:18Engelsen zijn altijd beheerst.
Nederlanders zijn zuinig, zelfs gierig.
Ieren zijn dom.
Duitsers zijn zeer stipt en werken nauwkeurig.
Zweden zijn koel in hun omgang met anderen.
Fransen zijn super chauvinistisch.
Italianen eten elke dag pizza en ze rijden met een vespa of een fiat.
Hoe cliché kun je zijn?
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Maar U bent Poetin niet, en die gaat ook niet naar u luisteren, die stopt alleen als die 2 meter onder de grond zit, maar dan neemt Patroesjev, het over en die gaat tot het gaatje.Fred1950 schreef: ↑
Vandaag, 13:01
als ik Poetin zou zijn , dan zou de nieuwe grens van de geannexeerde gebieden met de rest van Oekraïne de rode lijn worden.
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
-
Hangt ervan af of die minderheden gepest en zelfs bedreigd worden. Dat is wat in Oekraïne gebeurde. De Russen voelen heel duidelijk het verchil tussen een soortgenoot en de "andere" , en daarom gaan ze ook sneller over tot bescherming van mekaar. Die mentaliteit is er vooral gekomen sinds WO II door het Duits barbarisme , ook nog eens gevolgd door de Koude Oorlog.
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Ik vrees als dit conflict echt gaat escaleren, en met een Biden aan het hoofd van de Amerikaanse strijdkrachten, dat het zeker gewenst is dat men de bevolking van de Normandische kuststreek nu al gaat evacueren.
Gezien zijn geestestoestand is hij in een positie om bevel te geven de hele Normandische kust met de grond gelijk te maken om voet aan wal te krijgen in Oekraïne.

Gezien zijn geestestoestand is hij in een positie om bevel te geven de hele Normandische kust met de grond gelijk te maken om voet aan wal te krijgen in Oekraïne.
Laatst gewijzigd door Dicksy op 14 nov 2022, 19:34, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Fazal - Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00
Die 'speciale operatie' (laat mij niet lachen) was voor niets nodig.
Alleen goed om gans de wereld naar de verdoemenis te helpen.
Wie heeft er iets bij gewonnen, en wat?
Poetin is gewoon een klootzak die er alles voor over heeft om geschiedenis te schrijven.
En wat voor een geschiedenis. Zeker niet om zijn naam groot te maken.
Integendeel, zijn naam wordt alsmaar kleiner, maar het gevaar voor gans de wereld alsmaar groter!
En straks zit de helft van Europa zonder licht, en in de kou.
Mooi palmares voor een zgn wereldleider.
Alleen goed om gans de wereld naar de verdoemenis te helpen.
Wie heeft er iets bij gewonnen, en wat?
Poetin is gewoon een klootzak die er alles voor over heeft om geschiedenis te schrijven.
En wat voor een geschiedenis. Zeker niet om zijn naam groot te maken.
Integendeel, zijn naam wordt alsmaar kleiner, maar het gevaar voor gans de wereld alsmaar groter!
En straks zit de helft van Europa zonder licht, en in de kou.
Mooi palmares voor een zgn wereldleider.
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Wie wordt de 'hofleverancier' voor olie en gas aan de EU? Daar is een gezegde dat zegt: "Van uw vrienden moet ge het hebben."Wie heeft er iets bij gewonnen, en wat?
U panikeert te vlug. De VS gaat ons uit de nood helpen, dat hebben ze beloofd.En straks zit de helft van Europa zonder licht, en in de kou.