Coronavirus
-
Ice
De jeugd heeft geen vaccin nodig want ze zijn niet ziek en als preventiemiddel werkt het niet, niet voor zichzelf en dan zeker niet voor anderen.Dicksy schreef: ↑14 jan 2021, 14:03Net daarom moet de jeugd eerst gevaccineerd worden en bij datgene dat ik nu schrijf mag ik altijd gecorrigeerd worden en is mijn zienswijze niet de wijsheid.De Kannibaal schreef:
Voor veel ouderen is het één van de meest frequente contacten met de buitenwereld, of met het besmettingsgevaar. Het is al een toeval dat een tandarts, die van van morgens tot avonds in de mond van zijn patiënten zit te peuteren een besmetting kan ontlopen. Voor de jongeren daarentegen, ben ik het niet eens. De kleintjes mogen niet worden ingeënt en de opgroeiende jeugd loopt weinig gevaar.
- De jeugd loopt inderdaad weinig gevaar maar kunnen wel besmet worden en kunnen het virus ook doorgeven. Gaat diezelfde jeugd nu op bezoek bij de grootouders in WZC's of thuis bestaat de kans dus dat ze hun grootouders kunnen besmetten.
Werd overigens al bewezen dat de jeugd daadwerkelijk besmet IS én dat ze ook daadwerkelijk het virus doorgeven of zijn dat weer veronderstellingen, vermoedens, gissingen en bedrieglijke waarzeggerij???
Je schrijft: de jeugd kan wel besmet worden...ja, én? Iedereen kan besmet worden, het blijkt nu zelfs dat bijna iedereen al onwetend besmet werd en dat intussen een meerderheid reeds immuniteit heeft opgebouwd...nog een reden tegen massale vaccinatie van de hele bevolking!
Máár je kunt geen snotvalling hebben zonder snot? En zonder snot kun je ook niemand anders aansteken? Besmétten dus!
Je zou kunnen besmet zijn maar pas als je ziek bent kun je anderen besmetten, daar hebben ze ook een fabel voor bedacht: je kunt ziek zijn zonder enig symptoom en dan blijkbaar ook nog anderen besmetten....duh! Bespóttelijk, als je niet ziek bent, ben je gezond...je kunt ook niet een beetje zwanger zijn, het is het éne of het andere.
Of gaat het dan weer om besmet te KUNNEN zijn zónder symptomen (en dus gezond zijn!!) kwestie om van kinderen een gevaar en zelfs misdadigers en moordenaars van hun grootouders te kunnen maken zodat ze maar geen sociaal en menselijk contact meer zouden hebben en zo gedwongen worden om zich te laten vaccineren?!
Is er énig bewijs dat gezonde kleinkinderen (besmet zonder symptomen!) hun grootouders ziek kunnen maken of al gemaakt hébben of zelfs maar besmét hebben of kunnen besmetten?
Nul, noppes, NIKS want ze weten zelfs niet, géén van allen, waar besmetting plaatsheeft! Zelfs in WZC's weten ze nog steeds tot op heden NIET wie en vanwaar de besmetting komt.
De zondebokken, de jeugd, worden aangeduid op basis van VERMOEDENS, de indruk wordt gewekt om er zondebokken van te maken maar het is puur bedrog.
En als een ouderling gevaccineerd wordt, dan wordt zijn/haar verzwákt afweersysteem ook overbelast om immuniteit op te kunnen bouwen en dat is óók gevaarlijker met onderliggende aandoeningen...en tóch willen ze ouderen nog vaccineren?Dicksy schreef: ↑14 jan 2021, 14:03En nu komt mijn redenering voor vaccinatie van de jongeren....
- Ouderlingen hebben hun afweersysteem nodig om hun reeds bestaande onderliggende aandoeningen te bestrijden. Als nu een ouderling ook nog eens besmet wordt door een bezoeker, verpleegkundige enz.....gaat datzelfde afweersysteem van die ouderling die 'vreemde eend in de bijt' dus zien als een indringer en ook al zijn krachten moeten aanwenden om ook die indringer buiten te houden. Gevolg......het moet zijn krachten verdelen tussen die reeds bestaande onderliggende aandoeningen en die nieuwe indringer corona.....
Het is ook niet zeker dat de gevaccineerde jeugd dan de ouderen niet kunnen besmetten want ook dat beweren ze niet te weten...ze weten alleen wat in hun straatje past en voor de rest is het gissen, kwakzalverij en waarzeggerij.
Je vergeet hierbij de kern van de zaak: als gevaccineerde bescherm je niemand, zelfs jezelf niet want je kunt na vaccinatie ook zelf nog altijd ziek worden of overlijden...en dan zelfs anderen besmetten? Fraaie preventie, nietwaar?Dicksy schreef: ↑14 jan 2021, 14:03En wie wint.....de reden van sterfte is heel dikwijls: 'maar hij had onderliggende aandoeningen.' En dat betekent volgens mij dat het afweersysteem van die ouderling tegen die nieuwe indringer (corona) blijft vechten maar ondertussen de onderliggende aandoeningen vergeet waardoor de ouderling niet sterft aan corona maar aan de onderliggende aandoeningen.
Dat is zo'n beetje wat ik er van denk.....Vergezocht misschien maar het is niet aan de ouderlingen (vaccinatie) om de jeugd te beschermen maar net andersom en om die reden die ik hier heb proberen duidelijk te maken dat men eerst de jongeren en dan zo hogerop moet vaccineren.
(PS: Mij heeft het niet veel moeite gekost om uw standpunt tegenover mijn standpunt te plaatsen. Ieder zijn mening en ieder zijn gedacht.)
Wie dus eerst gevaccineerd zou moeten worden is niet aan de orde en volkomen irrelevant want je hebt als gevaccineerde zelf niet eens de zekerheid van bescherming dat je niet ziek zult worden...
Wat wél aan de orde is dat iedereen het recht heeft om zélf te kiezen of ze zich laten vaccineren of niet en daar heeft de staat zich NIET mee te bemoeien, zij mogen vaccins ter beschikking stellen aan de bevolking en that's it!!
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
- Ice, mijn redenering die ik hier neerschreef is juist in de optiek van dat die ‘oudjes’ geen keus hebben. Die laten zich vaccineren in ‘de hoop’ dat voor hen de dag nadien alles terug is zoals het was voor dat er corona was. Terug volop familiebezoek, geen mondmaskers meer, geen 1,5 meter afstand, terug knuffels en omhelzingen, niet meer kunnen besmet geraken, enz.......Gaat ze nu maar eens wijsmaken nu dat ze gevaccineerd zijn alles bij het oude blijft. Ik wens ze veel succes.Ice schreef:
Je vergeet hierbij de kern van de zaak: als gevaccineerde bescherm je niemand, zelfs jezelf niet want je kunt na vaccinatie ook zelf nog altijd ziek worden of overlijden...en dan zelfs anderen besmetten? Fraaie preventie, nietwaar?![]()
Wie dus eerst gevaccineerd zou moeten worden is niet aan de orde en volkomen irrelevant want je hebt als gevaccineerde zelf niet eens de zekerheid van bescherming dat je niet ziek zult worden...![]()
Wat wél aan de orde is dat iedereen het recht heeft om zélf te kiezen of ze zich laten vaccineren of niet en daar heeft de staat zich NIET mee te bemoeien, zij mogen vaccins ter beschikking stellen aan de bevolking en that's it!!
- en ten tweede is tot nader order vaccinatie niet verplichtend en dat houd ik in mijn achterhoofd. En mocht het nog verplichtend worden met daaraan verbonden voorwaarden zal het voor mij zijn of die voorwaarden (opgelegde beperkingen) opwegen tegen die vaccinatie. Ik heb meer dan lang genoeg alleen gewoond zonder Google, telefoon, reizen, tv.....enz.........om mijn plan te kunnen trekken. Dat zal dan ook wel lukken zeker.
-
gast43 - Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50
https://www.msn.com/nl-be/nieuws/wereld ... li=BBqiQ9V
Moderna-CEO: “We moeten leren samenleven met het coronavirus. Voor altijd”
Ruben Van Lent 3 uur geleden
Stephane Bancel, de CEO van de vaccinmaker Moderna, waarschuwde woensdag dat het coronavirus voor altijd in ons leven zal blijven. “Het gaat niet weg, we zullen ermee moeten leren leven”, klonk het.
Moderna-CEO: “We moeten leren samenleven met het coronavirus. Voor altijd”
Ruben Van Lent 3 uur geleden
Stephane Bancel, de CEO van de vaccinmaker Moderna, waarschuwde woensdag dat het coronavirus voor altijd in ons leven zal blijven. “Het gaat niet weg, we zullen ermee moeten leren leven”, klonk het.
-
Ice
@Dicksy:
Zolang niet in het staatsblad verschijnt dat vaccinatie verplicht is bij koninklijk besluit, (dat dan een schending van onze grondwettelijke rechten betekent!) kunnen ook de oudjes vaccinatie weigeren....dat is hun RECHT!
En het zijn hun kinderen én het zorgpersoneel die deze oudjes op dit recht moeten wijzen én hen de KEUZE moeten geven!
De pro-vaxxers trappen ook in die valstrik en hopen vurig dat vaccinatie dé verlossing zal zijn om het normale leven te kunnen hervatten.
Niets is minder waar want deze hele coronahoax werd enkel opgezet met als doel de dictatoriale controle maatregelen en dat doel werd bereikt dankzij de angsthazen...nu rest enkel nog permanent maken van de big brother dictatuur dmv de onnodige maatregelen met de medewerking van pro-vaxxers.
Zulke blinde schapen zijn de schuld dat deze vermeende coronacrisis blijft aanslepen en nog steeds in stand wordt gehouden, zij zijn de schuld dat we nog steeds tot onnodige maatregelen worden gedwongen en nog geen terugkeer hebben naar het normale leven, dat reeds vroeg werd vervangen door het NIEUWE normaal...élk weldenkend mens heeft de wenkbrauwen gefronst toen dit "nieuwe normaal" door de media luidkeels werd geroepen want dát betekende toen al dat de politiek niet van plan was om de tijdelijke nóódmaatregelen ooit nog te zullen opheffen!
De politiek en hun 'expert-adviseurs' hebben overigens tot op heden nog altijd NIET met wetenschappelijke FEITEN de medische noodzaak voor deze ebola-noodmaatregelen bewezen.
Elke maatregel is daarbij dan ook ONWETTIG want er is géén enkele geldige reden voor noodmaatregelen aangetoond, de politiek heeft de PLICHT om zich te verantwoorden voor de bevolking voor het opleggen van zulke ingrijpende maatregelen!
Schaapjes hebben ook nog steeds niet door dat we enkel nog terug naar het normaal zullen gaan als we het zullen terug EISEN.
Als iedereen eensgezind het mondmasker wegsmijt en het normale leven hervat, dan is vandaag de coronacrisis VOORBIJ.
En dat verplichtende?
Ze wagen niet openlijk aan onze grondwettelijke en mensenrechten te raken want dan krijg je meteen een volksopstand.
Nee, ze doen dat sluw, smerig en op een verwerpelijke manier, zoals ordinaire criminelen door afpersing en chantage: uitsluiting van wie niet gehoorzaamt!
Te beginnen met uitsluiten om nog te reizen met het vliegtuig zonder gevaccineerd te zijn en zo stap voor stap telkens verder te gaan om iedereen te dwingen tot vaccinatie met alle schadelijke gevolgen vandien voor de hele bevolking.
Je hebt toch ook al gemerkt dat hier vaccinnazi's zitten, die roepen op nazi-praktijken door uitsluiting en zelfs gevangenisstraf om kritische mensen te dwingen om te gehoorzamen? Zij gaan akkoord met de opgelegde beperkingen als je niet gehoorzaamt, zij leggen de strop rond hun eigen nek en ze beseffen het niet eens.
En wat zou je dan doen, Dicksy, als ze je verbieden om nog deel te nemen aan de maatschappij, om het OV te gebruiken, om auto te rijden, om te gaan werken, om openbare gebouwen te betreden, om buiten te komen of nog een winkel te betreden zonder gevaccineerd te zijn? Honger lijden??
Is dat geen dwáng? Een onderhuids en achterbaks verplichten?
Zover mogen we het niet laten komen want dat zit in de pijplijn, let maar eens op.
De meerderheid wijst vaccinatie af en dan gaan ze komen met andere smoezen om gehoorzaamheid te willen afdwingen, je zal het zien de komende tijd.
En de azijnpissers die het niet geloven en door verdeeldheid zelf de controle/maatregelen en corona in stand blijven houden? Zij zijn de oorzaak dat het normale leven niet terug hervat wordt en ook na vaccinatie niet terug zal hervat worden.
Die moeten dan mea culpa slaan want het is hun schuld dat de politiek zo met onze voeten kan blijven rammelen, zij snijden liever in eigen vel dan elkaar te steunen voor behoud van onze (én hun!!) verworven rechten.
Zolang niet in het staatsblad verschijnt dat vaccinatie verplicht is bij koninklijk besluit, (dat dan een schending van onze grondwettelijke rechten betekent!) kunnen ook de oudjes vaccinatie weigeren....dat is hun RECHT!
En het zijn hun kinderen én het zorgpersoneel die deze oudjes op dit recht moeten wijzen én hen de KEUZE moeten geven!
De pro-vaxxers trappen ook in die valstrik en hopen vurig dat vaccinatie dé verlossing zal zijn om het normale leven te kunnen hervatten.
Niets is minder waar want deze hele coronahoax werd enkel opgezet met als doel de dictatoriale controle maatregelen en dat doel werd bereikt dankzij de angsthazen...nu rest enkel nog permanent maken van de big brother dictatuur dmv de onnodige maatregelen met de medewerking van pro-vaxxers.
Zulke blinde schapen zijn de schuld dat deze vermeende coronacrisis blijft aanslepen en nog steeds in stand wordt gehouden, zij zijn de schuld dat we nog steeds tot onnodige maatregelen worden gedwongen en nog geen terugkeer hebben naar het normale leven, dat reeds vroeg werd vervangen door het NIEUWE normaal...élk weldenkend mens heeft de wenkbrauwen gefronst toen dit "nieuwe normaal" door de media luidkeels werd geroepen want dát betekende toen al dat de politiek niet van plan was om de tijdelijke nóódmaatregelen ooit nog te zullen opheffen!
De politiek en hun 'expert-adviseurs' hebben overigens tot op heden nog altijd NIET met wetenschappelijke FEITEN de medische noodzaak voor deze ebola-noodmaatregelen bewezen.
Elke maatregel is daarbij dan ook ONWETTIG want er is géén enkele geldige reden voor noodmaatregelen aangetoond, de politiek heeft de PLICHT om zich te verantwoorden voor de bevolking voor het opleggen van zulke ingrijpende maatregelen!
Schaapjes hebben ook nog steeds niet door dat we enkel nog terug naar het normaal zullen gaan als we het zullen terug EISEN.
Als iedereen eensgezind het mondmasker wegsmijt en het normale leven hervat, dan is vandaag de coronacrisis VOORBIJ.
En dat verplichtende?
Ze wagen niet openlijk aan onze grondwettelijke en mensenrechten te raken want dan krijg je meteen een volksopstand.
Nee, ze doen dat sluw, smerig en op een verwerpelijke manier, zoals ordinaire criminelen door afpersing en chantage: uitsluiting van wie niet gehoorzaamt!
Te beginnen met uitsluiten om nog te reizen met het vliegtuig zonder gevaccineerd te zijn en zo stap voor stap telkens verder te gaan om iedereen te dwingen tot vaccinatie met alle schadelijke gevolgen vandien voor de hele bevolking.
Je hebt toch ook al gemerkt dat hier vaccinnazi's zitten, die roepen op nazi-praktijken door uitsluiting en zelfs gevangenisstraf om kritische mensen te dwingen om te gehoorzamen? Zij gaan akkoord met de opgelegde beperkingen als je niet gehoorzaamt, zij leggen de strop rond hun eigen nek en ze beseffen het niet eens.
En wat zou je dan doen, Dicksy, als ze je verbieden om nog deel te nemen aan de maatschappij, om het OV te gebruiken, om auto te rijden, om te gaan werken, om openbare gebouwen te betreden, om buiten te komen of nog een winkel te betreden zonder gevaccineerd te zijn? Honger lijden??
Is dat geen dwáng? Een onderhuids en achterbaks verplichten?
Zover mogen we het niet laten komen want dat zit in de pijplijn, let maar eens op.
De meerderheid wijst vaccinatie af en dan gaan ze komen met andere smoezen om gehoorzaamheid te willen afdwingen, je zal het zien de komende tijd.
En de azijnpissers die het niet geloven en door verdeeldheid zelf de controle/maatregelen en corona in stand blijven houden? Zij zijn de oorzaak dat het normale leven niet terug hervat wordt en ook na vaccinatie niet terug zal hervat worden.
Die moeten dan mea culpa slaan want het is hun schuld dat de politiek zo met onze voeten kan blijven rammelen, zij snijden liever in eigen vel dan elkaar te steunen voor behoud van onze (én hun!!) verworven rechten.
-
Ice
@Dicksy: naar het schijnt wordt de lockdown reeds verlengd tot JUNI 2021 en mogelijk tot AUGUSTUS 2021 volgens de (stront)vlieghe...die vist naar een muilpeer mijn gedacht..
Mijn vader zaliger zou zeggen: daar heb je het schijten van den ezel al..
Hopen pro-vaxxers nu nóg op een terugkeer naar het normale leven na vaccinatie of begint het stilaan al te dagen?
Mijn vader zaliger zou zeggen: daar heb je het schijten van den ezel al..
Hopen pro-vaxxers nu nóg op een terugkeer naar het normale leven na vaccinatie of begint het stilaan al te dagen?
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Ik hoop op een terugkeer naar een maatschappij zoals in de jaren '80
-
- Ik zou zelfs nog liever veel vroeger terug gaan in de tijd. Waar een reis naar de grootouders een echte belevenis was en niet zoals nu een 'verplicht' nummertje.Fred1950 schreef:Ik hoop op een terugkeer naar een maatschappij zoals in de jaren '80Ice schreef: ↑Vandaag, 17:44
....
Hopen pro-vaxxers nu nóg op een terugkeer naar het normale leven na vaccinatie of begint het stilaan al te dagen?( of nog vroeger ). Weg met die Tenerife vakanties , weg met al die horeca en evenementen , weg met al die files en weg met al het bling-bling gedrag
- Een tijd waar nog geen google of andere bestond en de mensen nog zelf nadachten over iets dat gezegd werd en niet meteen hun smartphone bij de hand nemen om te kijken wat google erover zegt.
En zo zal ieder wel iets kunnen opnoemen.
-
frits1955 - Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48
Ondertussen wat info ivm de vaccinatiebereidheid bij de Vlamingen ( cijfers 12/1/2021):
Gezondheidswerkers: 80% zal zich zeker of waarschijnlijk laten vaccineren.
Bij 65+-ers is dat 90%.
Bij mensen met risicofactoren is het 82%.
Bij de overige respondenten 80%.
Cijfers afkomstig van de grote coronastudie( 28ste editie reeds- enkele tienduizenden deelnemers))van de UAntwerpen. Vergelijkbare cijfers komen uit studies van de VUB en de RUgent.
Hoe het zit in Fabeltjesland kan U hogerop lezen.
Bij 65+-ers is dat 90%.
Cijfers afkomstig van de grote coronastudie( 28ste editie reeds- enkele tienduizenden deelnemers))van de UAntwerpen. Vergelijkbare cijfers komen uit studies van de VUB en de RUgent.
Hoe het zit in Fabeltjesland kan U hogerop lezen.
-
Nieuwe enquête bevestigt: Aan 1.000 Vlamingen werd gevraagd............Oh sorry het is een grote coronastudie, dus correctie: Aan 2.000 Vlamingen werd gevraagd..........Ondertussen wat info ivm de vaccinatiebereidheid bij de Vlamingen ( cijfers 12/1/2021):
Bij 65+-ers is dat 90%.
-
Ice
Natuurlijk worden er nu volop PEILINGEN gedaan...wel: het is precies dát: peilingen en van de uitkomsten kunnen ze maken wat ze maar willen, dat kan geen mens controleren...handig, toch?
En volkomen nutteloos want dit zegt helemaal NIKS.
Nu laten UAntwerpen VUB en de RUgent zich al voor de kar spannen om de indruk te wekken dat de meerderheid van de vlamingen absoluut proefkonijn wil spelen voor de winst van het experimentele vaccin van farmaceuten.
Waarom? Voorbeeld doet navolgen, zeker? Denken ze....als één schaap in het water springt volgt de hele kudde wel?
Hilarisch...de door de mand gevallen viro-lógen worden niet meer geloofd, nu springen omhooggevallen, gebuisde intellectuelen in de bres om met 'studies' en enquêtes voor een paar duizend vlamingen de volksverlakkerij verder te zetten.
Alsof die paar ondervraagden representatief zouden zijn voor álle zes miljoen Vlamingen..
Hebben ze misschien daarvoor een extra toelage voor research gekregen van vaccin-bill?
Behalve enkele bange menskes op seniorennet heb ik nog niemand gehoord die wil gevaccineerd worden.
Laat ze maar eens een peiling doen op sociale media maar daar wagen ze zich helemaal niet aan omdat ze heel goed weten wat de uitkomst zou zijn...
Zelfs een oerconservatieve, gepensioneerde hoofdverpleegster van de IC is nu radicaal tégen elke vaccinatie nadat ze doodziek werd van het griepvaccin. Nooit meer, zei ze. Zelfs haar krijgen ze nooit meer overtuigd..
Ze zullen wat anders uit hun duim moeten zuigen dan wat peilingen om mensen te overtuigen zichzelf vrijwillig schade te berokkenen als proefkonijn.
NEXT!
Nu laten UAntwerpen VUB en de RUgent zich al voor de kar spannen om de indruk te wekken dat de meerderheid van de vlamingen absoluut proefkonijn wil spelen voor de winst van het experimentele vaccin van farmaceuten.
Waarom? Voorbeeld doet navolgen, zeker? Denken ze....als één schaap in het water springt volgt de hele kudde wel?
Hilarisch...de door de mand gevallen viro-lógen worden niet meer geloofd, nu springen omhooggevallen, gebuisde intellectuelen in de bres om met 'studies' en enquêtes voor een paar duizend vlamingen de volksverlakkerij verder te zetten.
Alsof die paar ondervraagden representatief zouden zijn voor álle zes miljoen Vlamingen..
Hebben ze misschien daarvoor een extra toelage voor research gekregen van vaccin-bill?
Behalve enkele bange menskes op seniorennet heb ik nog niemand gehoord die wil gevaccineerd worden.
Laat ze maar eens een peiling doen op sociale media maar daar wagen ze zich helemaal niet aan omdat ze heel goed weten wat de uitkomst zou zijn...
Zelfs een oerconservatieve, gepensioneerde hoofdverpleegster van de IC is nu radicaal tégen elke vaccinatie nadat ze doodziek werd van het griepvaccin. Nooit meer, zei ze. Zelfs haar krijgen ze nooit meer overtuigd..
Ze zullen wat anders uit hun duim moeten zuigen dan wat peilingen om mensen te overtuigen zichzelf vrijwillig schade te berokkenen als proefkonijn.
NEXT!
-
gast43 - Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50
[https://www.hln.be/video/kunnen-spuitje ... at~p191753][/url]
Kunnen spuitjesfabrikanten volgen? België bestelde pas laat
Wat hebben ze nu de mensen al wijsgemaakt , denk dat niemand nog kan volgen
Vaccin zal er komen , maar clip spreekt weeral voor latere datum
En trouwens ons land weeral veel te laat zoals altijd
zegt de man zelf in de clip .
https://www.hln.be/nieuws/live-nog-eens ... ~a575505b/
LIVE. Nog eens 46 besmettingen met Britse variant in ons land vastgesteld - Onderzoek naar mogelijk verband tussen overlijden 82-jarige en coronavaccin
De coronamaatregelen in ons land worden verlengd tot 1 maart. Intussen wordt er druk gewerkt aan de massale vaccinatiecampagne. Ook elders ter wereld woekert het coronavirus nog altijd. Zo is in China voor het eerst in acht maanden tijd opnieuw een persoon overleden aan Covid-19. Volg alle ontwikkelingen over het coronavirus in onze liveblog.
Blijft maar woekeren in alle landen , en dan lees je fabeltjes
Kunnen spuitjesfabrikanten volgen? België bestelde pas laat
Wat hebben ze nu de mensen al wijsgemaakt , denk dat niemand nog kan volgen
Vaccin zal er komen , maar clip spreekt weeral voor latere datum
En trouwens ons land weeral veel te laat zoals altijd
zegt de man zelf in de clip .
https://www.hln.be/nieuws/live-nog-eens ... ~a575505b/
LIVE. Nog eens 46 besmettingen met Britse variant in ons land vastgesteld - Onderzoek naar mogelijk verband tussen overlijden 82-jarige en coronavaccin
De coronamaatregelen in ons land worden verlengd tot 1 maart. Intussen wordt er druk gewerkt aan de massale vaccinatiecampagne. Ook elders ter wereld woekert het coronavirus nog altijd. Zo is in China voor het eerst in acht maanden tijd opnieuw een persoon overleden aan Covid-19. Volg alle ontwikkelingen over het coronavirus in onze liveblog.
Blijft maar woekeren in alle landen , en dan lees je fabeltjes
-
Peilingen........past het in hun kraam bewijzen ze.......Past het niet in hun kraam is het larie en apekool en kunnen ze weerlegd worden. Frits1955 is daar geen uitzondering op.Ice schreef:
Natuurlijk worden er nu volop PEILINGEN gedaan...wel: het is precies dát: peilingen en van de uitkomsten kunnen ze maken wat ze maar willen, dat kan geen mens controleren...handig, toch?![]()
Nu laten UAntwerpen VUB en de RUgent zich al voor de kar spannen om de indruk te wekken dat de meerderheid van de vlamingen absoluut proefkonijn wil spelen voor de winst van het experimentele vaccin van farmaceuten.![]()
Waarom? Voorbeeld doet navolgen, zeker? Denken ze....als één schaap in het water springt volgt de hele kudde wel?![]()
![]()
Alsof die paar ondervraagden represe......enz....
Negeren die handel in peilingen of bevragingen.
Een vorig forumlid schreef eens: “ Met getallekes kunt ge olifanten laten vliegen.” En gelijk had hij.
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Dat is nu ook weeral niet waar.
13 januari ( gisteren ) : 2
9 januari : 2
2 januari : 2
20 december : 4
....
enz ....
-
Ice
Natuurlijk, ze moeten toch hun uiterste best doen om het publiek ervan te overtuigen zich te laten vaccineren want iedereen wil en doet dat toch?Dicksy schreef: ↑14 jan 2021, 22:06Peilingen........past het in hun kraam bewijzen ze.......Past het niet in hun kraam is het larie en apekool en kunnen ze weerlegd worden. Frits1955 is daar geen uitzondering op.
Negeren die handel in peilingen of bevragingen.
Een vorig forumlid schreef eens: “ Met getallekes kunt ge olifanten laten vliegen.” En gelijk had hij.
Een politicus met de spuit voor de camera hielp niet om te overtuigen, dan proberen ze maar met peilingen dat iedereen het zou willen..
Misschien kan een van de voorstanders van sennet een handje helpen door te getuigen voor de camera hoe graag hij/zij het prikje wel wil om als proefkonijn anderen te beschermen? Dan heeft de leugenpers tenminste íemand van de zes miljoen Vlamingen gevonden.....
-
bluevelvet - Lid geworden op: 28 aug 2005, 02:10
@ Ice,
Regering ziet ons als imbecielen
Ze denken dat we imbecielen zijn.” Doctor in de psychologie Elke Geraerts (39) is vernietigend over hoe overheid en virologen communiceren. Terwijl er eindelijk wat licht scheen aan het einde van die veel te lange tunnel, werd alle hoop in één ochtend de kop ingedrukt. “De veerkracht van dit land wordt al tien maanden op de proef gesteld door desastreuze communicatie. Alsof mentaal welzijn niet bestaat.”
Regering ziet ons als imbecielen
Ze denken dat we imbecielen zijn.” Doctor in de psychologie Elke Geraerts (39) is vernietigend over hoe overheid en virologen communiceren. Terwijl er eindelijk wat licht scheen aan het einde van die veel te lange tunnel, werd alle hoop in één ochtend de kop ingedrukt. “De veerkracht van dit land wordt al tien maanden op de proef gesteld door desastreuze communicatie. Alsof mentaal welzijn niet bestaat.”