Bluft Poetin?

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

Wil.

27 nov 2022, 00:38

Fazal schreef:
26 nov 2022, 20:37
Hij heeft al bewezen, en 'blijft' bewijzen dat hij in de moeilijkste omstandigheden toch nog het land kan leiden, en dat doet hij met volle overgave. Chapeau Zelensky! :|
Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Fred1950

27 nov 2022, 09:37

Wil. schreef:
27 nov 2022, 00:34
Yep, daar kopen ze zo'n diploma en dan mogen ze aan de slag. Ze bouwen dan kerncentrales en steken atoombommen in elkaar; allemaal met gekochte diploma's.

....
Hebben de Oekraïners dat echt gedaan ? 8O Die snoodaards. :) Of waren het de Russen ? Ik dacht van wel.

p.s. mannen met een snorreke .... die hebben meestal iets te verbergen ... :twisted: :mrgreen:

Fazal

27 nov 2022, 13:20

Ja Wil, je zou voor minder een tikstoornis krijgen. :(

Wil.

27 nov 2022, 16:59

Gisteren is Vladimir Makei overleden. Dat is de minister van Buitenlandse Zaken van Wit-Rusland. Hij was 64. Waarschijnlijk een raam laten openstaan of zo. De doodsoorzaak is nog onbekend.

Dicksy

27 nov 2022, 17:19

14 dagen geleden jeugdtrainer van het voetbal overleden. Waarschijnlijk in bed iets gekregen en uit bed gevallen waar hij gevonden is. Was 49 jaar, doodsoorzaak ook onbekend.

Wil.

27 nov 2022, 18:51

Heeft die jeugdtrainer, zoals die hele waslijst anderen, ook al de hand geschud van Poetin? Want al die onverklaarbare en verrassende doden, die zo gemakkelijk uit vensters vielen, waren allemaal zonder uitzondering ooit beste vrienden met Poetin: dat hadden ze gemeen.

Hoe zit dat met die trainer, want misschien past hij wel in dit plaatje en dan zou ik je dankbaar zijn voor de welgekomen toevoeging aan de lijst?

Dicksy

27 nov 2022, 19:13

Heeft die jeugdtrainer, zoals die hele waslijst anderen, ook al de hand geschud van Poetin?........waren allemaal zonder uitzondering ooit beste vrienden met Poetin: dat hadden ze gemeen.
Zo had ik het nog niet bezien. :roll:

Afbeelding

Wil.

27 nov 2022, 19:25

Ik weet het, maar laat je licht nu eens op die trainer schijnen. Ik ben écht geïnteresseerd ...

Dicksy

27 nov 2022, 19:30

Ik weet het, maar laat je licht nu eens op die trainer schijnen. Ik ben écht geïnteresseerd ...
Met de rug tegen de muur geplakt Wil.? :lol: :lol: Ben blij dat je mijn punt snapt alhoewel je nog je meubeltjes probeert te redden.... :lol: (had eigenlijk ook niet anders verwacht).

Wil.

27 nov 2022, 19:38

Je hebt geen antwoord op de feiten, Dicksy.

In de kring van mensen die allemaal op goede voet stonden met Poetin, valt de ene na de andere weg. Ze sterven niet van hoge leeftijd, maar vallen uit rammen, donderen van trappen, vallen van een boot enz.

Allemaal mensen in de kracht van hun leven. Maar ze hebben één gemeenschappelijk kenmerk en dat heb ik duidelijk gemaakt voor de lezer.

Jouw reactie betreffende die trainer raakt kant noch wal. Denk je van wel? Laat dan de logica van die denklijn maar eens zien want er is hier niemand die kan uitleggen waarom je antwoord enige minimale waarde zou kunnen hebben. Mocht er tóch zo iemand zijn, be my guest. Ik wacht wel even.

Dicksy

27 nov 2022, 19:50

Jouw reactie betreffende die trainer raakt kant noch wal. Denk je van wel? Laat dan de logica van die denklijn maar eens zien want er is hier niemand die kan uitleggen waarom je antwoord enige minimale waarde zou kunnen hebben. Mocht er tóch zo iemand zijn, be my guest. Ik wacht wel even.
Een mens die geboren wordt zal ook wel ooit sterven Wil.
Of hij nu een vriendje van Poetin was of niet, hij een handje gegeven heeft aan Poetin of niet doet helemaal niets ter zake. (Was de doodsoorzaak overigens niet onbekend Wil. :roll: )
Jouw reactie betreffende die trainer raakt kant noch wal. Denk je van wel? Laat dan de logica van die denklijn maar eens zien want er is hier niemand die kan uitleggen waarom je antwoord enige minimale waarde zou kunnen hebben. Mocht er tóch zo iemand zijn, be my guest. Ik wacht wel even..
Sorry, uw meubeltjes hebt u niet kunnen redden Wil. (en dus ook duidelijk mijn punt niet gesnapt) en dat stoort u blijkbaar :roll:.
Met de rug tegen de muur geplakt Wil.?
U wacht wel even? :P.... Op wat Wil.?... Dat ik u van de muur trek?

Fred1950

27 nov 2022, 20:36

Een textiel ingeneiur is ook dood aangetroffen , half uit zijn bed hangend .....

Dicksy

27 nov 2022, 20:47

Een textiel ingeneiur is ook dood aangetroffen , half uit zijn bed hangend .....
Heeft die textiel ingenieur zoals die hele waslijst anderen, ook al de hand geschud van Poetin? of was hij ooit vriend van Poetin? :lol:

Fred1950

27 nov 2022, 21:12

Dicksy schreef:
27 nov 2022, 20:47
Heeft die textiel ingenieur zoals die hele waslijst anderen, ook al de hand geschud van Poetin? of was hij ooit vriend van Poetin? :lol:
:wink: Nee , dat was mijn neef , en die is in 2020 overleden. :twisted: ( waarschijnlijk corona , maar niet bewezen omwille van .... niet willen laten testen ).

Wil.

27 nov 2022, 22:21

Dicksy schreef:
27 nov 2022, 19:50
Een mens die geboren wordt zal ook wel ooit sterven Wil.
Of hij nu een vriendje van Poetin was of niet, hij een handje gegeven heeft aan Poetin of niet doet helemaal niets ter zake. (Was de doodsoorzaak overigens niet onbekend Wil. :roll: )
Als je voldoende inzicht zou hebben in je eigen redenering, dan zou je nu de drogredenering opmerken die je tentoonspreidt, maar dat doe je niet. (En dat is niet de eerste keer). Het wordt bijgevolg 'wachten op Godot' voor wie opheldering verwachtte; ik kende de afloop al.