Bluft Poetin?
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Sof, ga jij mij uitleggen waarom 2 batterijen in parallel moeten geschakeld worden of niet? Ik ga er niks van snappen, kerel.
Op gelijkaardige wijze is het absoluut onbegonnen werk om jou diets te maken waarom de inflatie omhoog schoot, waarom het bbp plots afnam enz.
Maar het prikt blijkbaar dat ik je zogenaamde 'argumenten' met één alinea doorprik en je terug naar af stuur.
Op gelijkaardige wijze is het absoluut onbegonnen werk om jou diets te maken waarom de inflatie omhoog schoot, waarom het bbp plots afnam enz.
Maar het prikt blijkbaar dat ik je zogenaamde 'argumenten' met één alinea doorprik en je terug naar af stuur.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Als iedere dikke nek leraar zou weigeren om les te geven "omdat ze het toch niet gaan snappen" krijgt ge op de korste keren een Apenplaneet. Ge getuigt hier voor de zoveelste keer uw laag sociaal niveau. Zijt ge door "de straat" opgevoed geweest ?
De echte reden zal wel zijn dat ge het "waarom" niet kunt verklaren.
Blijf gerust maar verder met prentjes de troll uitgangen , veel meer dan dat verwacht ik niet meer van jou.
-
De 'experts' discussiëren over de vraag of Zelenski de Antichrist is. Deze man vindt dat de orthodoxe kerk hem die stempel moet geven. Dat wakkert de haatgevoelens tegenover Zelenski en Oekraïne natuurlijk aan.
Vanzelfsprekend heeft dit te maken met de slechte resultaten van het Russisch leger.

Vanzelfsprekend heeft dit te maken met de slechte resultaten van het Russisch leger.

boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
1 Miljard aan gewassen pikken in Ukraine. Vrt nieuws zei dat. Grondstoffen om brood te bakken en allerlei. Is dit een vergissing of moest men vlug eten hebben?
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33

HLN:
Oekraïne deelt foto van ‘rakettenkerkhof’ in Charkiv: “Hebben onze stad de laatste negen maanden verwoest”
Charkiv, een stad en regio in het noordoosten van Oekraïne, is een van de plaatsen die het de laatste maanden zwaar te verduren heeft wegens de aanhoudende Russische raketaanvallen. Om dat duidelijk te maken, heeft het Oekraïense ministerie van Defensie vanmorgen een opvallende foto gedeeld. Op het beeld is een berg van honderden Russische projectielen te zien. “Een kerkhof van raketten”, klinkt het.
https://www.hln.be/buitenland/oekraine- ... ~a4d5e582/
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
Denkt men dat men de graanoogsten in bezette gebieden netjes zou teruggeven ?
-
Charlie Maru schreef: ↑04 dec 2022, 22:40Op het beeld is een berg van honderden Russische projectielen te zien. “Een kerkhof van raketten”, klinkt het.

Mijn tante van mijn moeder zaliger had een lingeriewinkeltje en verkocht er zijden kousen.
De koeien in Frankrijk daarentegen , die werden geconfisqueerd . De boerderijen werden er immers door Duitsers overgenomen en bestuurd.
Laatst gewijzigd door Fred1950 op 05 dec 2022, 14:10, 2 keer totaal gewijzigd.